Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de "Amenajare Internat la Liceul AZUR Timisoara-Calea Martirilor nr.64


Detaliu pentru invitatia numarul 296197
Autoritate contractanta
Municipiul Timisoara
Cod de identificare fiscala: R 14756536
Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara
Telefon: 0256-408367
Fax: 0256-408477/204177
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Lucrari de "Amenajare Internatla Liceul AZUR Timisoara-Calea Martirilor nr.64
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Contract de executie a lucrarilor de ?Amenajare Internat (mutare Centrul de zi Podul Lung), la Liceul AZUR Timisoara ? Calea Martirilor nr.64?, in conformitate cu cerintele impuse prin Caietul de sarcini;
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 26.05.2011 14:15
Data limita de depunere a ofertelor: 08.06.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Timisoara, bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, 300030, Camera 12, ghiseul 9 sau 10
Data si ora deschiderii ofertelor: 08.06.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Timisoara, Bv. C. D. Loga nr. 1, cam. 229, Serviciul Achizitii Publice
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 998, 677.41 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Sit. pers. a ofertant.: Decl.cf. art.180 si 181 din OUG 34/2006;Decl.cf. art.69^1 din OUG 34/2006 si art. 90 si 93 din L161/2003;Certif. privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local si al statului;Fisa inf. generale;Certif. constatator O.R.C.;2.Situatia ec-financiara: bilant contabil la 31.12.2010;3.Capac. teh. si/sau profes.: Exp. similara: declar. +lista + unul sau mai multe contracte a caror val. insumata e de 990.000lei; Resurse umane: lista cu min. 40 pers. din care: 5 zugravi-vopsitori;9 zidari; 4 faiantari;2 parchetari;2 izolatori hidrofugi;2 instalatori sanitari;10 instalatori electricieni;2 montatori tamplarie PVC;4 muncitori deservire+ doc. justif. privind raportul juridic dintre ofertant si pers.nominalizate ;Declar. ref. la utilaje +lista cu min.1 bob elevator mobil;1 betoniera electrica;1 aparat de sudura electric;1 aparat de sudura butan gaz.;Declar. privind prot. muncii;4.Standarde de asig. a calitatii si protectia mediului
Documentatia de atribuire este disponibila in SEAPCuantumul garantiei de participare este de 19.900 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer