Achizitie publica - LUCRARI de AMENAJARE LABORATOARE CENTRU DE CERCETARE IN DOMENIUL MATERIALELOR SI TEHNOLOGIILOR AVANSATE ? acronim RAMTECH si SERVICII DE PROIECTARE TEHNICA A INSTALATIILOR
Detaliu pentru invitatia numarul 333046
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333046/02.08.2012
Denumire contract: LUCRARI de AMENAJARE LABORATOARECENTRU DE CERCETARE IN DOMENIUL MATERIALELOR SI TEHNOLOGIILOR AVANSATE ? acronim RAMTECH si SERVICII DE PROIECTARE TEHNICA A INSTALATIILOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea "Alexandru Ioan Cuza" IasiCod fiscal: 4701126, Adresa: B-dul Carol I, nr 11, Iasi, Telefon: 0232/201147, Fax: 0232/201117
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? B-dul. Carol I, nr. 11, Cod 700506 ? IASI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Registratura Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? B-dul. Carol I, nr. 11, Cod 700506 ? IASI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI de AMENAJARE LABORATOARECENTRU DE CERCETARE IN DOMENIUL MATERIALELOR SI TEHNOLOGIILOR AVANSATE ? acronim RAMTECH si SERVICII DE PROIECTARE TEHNICA A INSTALATIILOR
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI de AMENAJARE LABORATOARECENTRU DE CERCETARE IN DOMENIUL MATERIALELOR SI TEHNOLOGIILOR AVANSATE ? acronim RAMTECH si SERVICII DE PROIECTARE TEHNICA A INSTALATIILOR, au in vedere amenajarea laboratoarelor : ? Laborator CleanRoom cf.ISO7-R10 clasa 10000 (ISO7)? Laborator Caracterizare microstructurala R7 si R8? Doua laboratoare de Optica-Fotonica-Optoelectronica R5, R6? Laborator Slefuire-Fasonare-Conditionare R14, R15? Spatii birouri R3, R4situate in corpul A , aripa Sud, a Universitatii A.I.Cuza Iasi si servicii de proiectare tehnica, lucrari de instalare de camere curate, lucrari de instalatii de ventilatie, climatizare, sanitare, instalare de retele de date si sisteme de alarmare la incendii, retele de alimentare cu energie electrica si refacerea suprafetelor de zidarie deteriorate in urma executiei.
II.1.6) CPV: 45300000-0 - Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 553, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare (lot/ lei) :11.000 lei, pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM)Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie: - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie(Formularul nr. 11, completat in conformitate cu art. 2781 din OUG 34/2006 ? din Sectiunea Formulare si Modele); scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de preferinta de o banca cu sediul in Romania si se va depune in original.- Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari de preferinta din Romania, asa cum rezulta din prevederile art. 86 si cele ale art. 90 din HG 925/2006;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la data deschiderii ofertelor) ;Conform art. 2781 alin (1) lit.b) din OUG 34/2006, Universitatea ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi va retine din garantia de participare suma de 4333.10 lei in cazul in care CNSC va respinge contestatia ca nefondata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: garantia de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA, (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM);Modul de constituire: a) virament bancar in contul RO02TREZ4065005XXX000411, Trezoreria Iasi (CF: 4701126); b) printr-un instrument de garantare constituit in favoarea Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari, de preferinta din Romania, pentru procedura de achizitie aferenta; conform cu Formularul nr. 19 ? Sectiunea Formulare si Modele, prezentat in original. c) daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, conform art. 90 alin. (3) din HG 925/2006;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (eligibilitatea) Persoane juridice / fizice romane si straine - completare Formularul nr. 3 ?Declaratie privindEligibilitatea? din Sectiunea ?Formulare si modele?;
-Declaratie privind calitatea departicipant: Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 2 Sectiunea ?Formulare si modele?;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta - completare Formularul nr. 4 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din din Sectiunea ?Formulare si modele?;
-Certificat de participare cu oferta independenta? ? conform Ordinului nr.314/2010 - completare Formularul nr.101 ?Certificat de participare cu oferta independenta? din Sectiunea ?Formulare si modele?;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1/OUG nr.34/2006 Completare Formular si Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta, Sectiunea Formulare si Modele-Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (ANAF?DGFP). Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea form.tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata in luna anterioara celei de depunere a ofertelor, in original sau copii ?conform cu originalul?, valabile la data prezentarii lor.2.Pers.jur.straine vor prezenta orice documente edificatoare elib. de institutiile autorizate ale tarii de origine (cert.de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plataa impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in luna anterioara. Certificatconstatator emis de ONRC - Certificatconstatator emis de ONRC in original/copie legalizata/ copie certificata pentru conformitatea cu originalul. - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim 135.750, 00 lei, pentru o perioada de 4luni, exceptand angajamentele solicitantului pentru alte contracte, suma suficienta pentru a acoperi cheltuielile cu instalatiilein cadrul proiectului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Decl.privindlista principalelor executii de lucrariin ultimii 3ani-F5.-Declaratia privind lista principalelor executii de lucrari in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor; Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a finalizat minim 1 lucrare similara, in val. de 543.100, 00RON FARA TVA;
-Decl. privind lista principalelor servicii de proiectare in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor;Ofert.trebuie sa demonstreze ca a finalizat minim 1 un contr. de serv. de proiectare in val. de 10.000, 00 RON FARA TVA(pt contr. executate in afara RO se va prezenta F nr. 10si12 ?Cert. privind experienta Prestatorului/ Antreprenorului? in lb. engleza sau, dupa caz, in lb. tarii in care au fost executate proiectele/contr., insotit de traducerea autorizata si legalizata in lb. romana a acestuia., Ofert. treb. sa prezinte informatii referitoare la echip. specifice serviciilor de proiectare (minim 1 licenta de program de proiectare asistata)lucrarilor de constructii montaj (minim trusa electrician si multimetru, masina de gaurit rotopercutoare, trusa de sudura oxigaz, sursa de sudura cu invertor pentru sudura, clupe de filetat sau masina de debitat si filetat tevi, masina sudat polipropilena, truse de scule pentru instalatii, chei, etc, unelte specifice pentru tencuit si aplicat vopsele), prin completarea F8.Este permisa sustinerea capacitatii tehnice a ofert. prin inchirierea de utilaje, masini, echip. pt prestarea serv. pe baza de contr.de inchiriere ce se vor include in oferta.In cazul asociatiilor, F8 treb.sa fie completat de catre liderul asociatiei si sa cuprinda echip.de la toti partenerii asociatiei. (ofert. tb sa prezinte documente justificative edificatoare prin care sa demonstreze atat drept de propriet./de folosinta pe intreaga durata de implementare a contr., Cerinte oblig.: Inf.priv.pers.disponibil pt echipa de exe. a contr.Centr. al calificarilor solicitate(F7a).Condi?ii oblig. priv. ExpertiA.Pt.activitatea de proiectare: Sef echipa proiectare, ing.instalatii, cu exp.genera la de min.3 ani in domeniu activ. de proiectare Arhitect-Sef proiect cu exp. pt lucr. spatii curate (spitale, lab.de chimie/biologie), membru OAR;proiect.spec.?structura, instal. elect./sanitare/termice/gaze;?minim 2 ani vechime in spec.B.Pt. activitatea de exec. lucrari: coordonator de proiect(cu studii/experienta in management)?min 5 ani vechime in coordonarea proiectelor;Sef punct de lucru, cu experienta in lucrari de constructii civile si industrial?minim 2 ani vechime ca sef punct de lucru;Resp.tehnic cu exe.?atestat MLPAT (constr., instalatii, echip., etc);Resp.C.Q.-min.2ani vechime in domeniuCQ Spec. aut.?inst.elect.?atestat IIA+IIB ? min 2 ani vechime de la atestare;In vederea indeplinirii cerintelor minime de calificare ofertantul va completa formulare 7 si 7a., Pentru toti expertii cheie se vor anexa: CV-uri si memorii de activitate din care sa reiasa vechimea in munca (cu specializarea/atestarile aferente solicitate pentru fiecare membru al echipei) si numarul de contracte similare pe care le-a desfasurat;Personalul prezentat trebuie sa se afle in angajament cu contract de munca cu ofertantul.CV?urile-(Formular K) vor purta numele in clar si semnatura in original si vor avea inscrisa mentiunea : ?Declar pe propria raspundere, cunoscind prevederile Codului Penal ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?? DECLARATIE privind disponibilitatea pe toata perioada derularii contractuluiformular 19? dupa caz, copii dupa certificarile/atestarile mentionate mai sus.Pentru centralizarea tuturor informatiilor solicitate, este necesara completarea Formularului 7a., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; (Formularul 7)ATESTAREANREtip ?B?- proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4kV;AUTORIZARE ISCIR conf.PT C6-2010 - Ofertantul va face dovada ca a implementat un sistem de management al calitatii conform standardului SR-EN-ISO-9001:2008 sau echivalent (si pentru lucrari si pentru proiectare).Se va prezenta o copie ?conform cu orginalul? dupa certificat.- Ofertantul va face dovada ca a implementat un sistem de management al mediului conform standardului SR-EN ? 14001:2005 sau echivalent.Se va prezenta o copie ?conform cu orginalul? dupa certificat., a. in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici;b. documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data prezentarii lor.NU SE ACCEPTA IN CURS DE CERTIFICARE., Informatii privind protectia munciia. in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici;b. documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data prezentarii lor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
150
Descriere: Componenta financiara, conform documentului anexat
Componenta tehnica
100
Descriere: caracteristici tehnice privind nivelul calitativ, functional, eficienta, termene de executie
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP si sediul autoritatii contractante, Tel 0232/201141 persoana de contact Ing. Radu Pruna
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2012 11:31