Achizitie publica - Lucrari de amenajare Laborator RMN la Facultatea de Chimie, str. Arany Janos nr. 11, Cluj-Napoca
Detaliu pentru invitatia numarul 335525
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335525/17.09.2012
Denumire contract: Lucrari de amenajare Laborator RMN la Facultatea de Chimie, str. Arany Janos nr. 11, Cluj-Napoca
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"Cod fiscal: 4305849, Adresa: Kogalniceanu nr.1, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-405300, Fax: 0264-450675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Directia General Administrativa, Str. I.I.C. Bratianu, Nr.14, Cluj-Napoca, jud. Cluj
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia General Administrativa, Str. I.I.C. Bratianu, Nr.14, Cluj-Napoca, jud. Cluj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de amenajare Laborator RMN la Facultatea de Chimie, str. Arany Janos nr. 11, Cluj-Napoca
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de amenajare Laborator RMN la Facultatea de Chimie, str. Arany Janos nr. 11, Cluj-Napoca
II.1.6) CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 128, 278 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2565.56 Lei , IMM-urile beneficiaza la constituirea garantiei de participare de o reducere de 50%. Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. La solicitarea A. C. ofertantul are obligatia de a depune documentul de constituire a garantiei ? unul dintre cele mentionate anterior, in original la adresa Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca, Serviciul Tehnic. 2. Depunere in numerar la casieria A. C., Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca 3. Virament bancar/ ordin de plata in contul A. C. RO86TREZ2165005XXX006896, Trezoreria Cluj-Napoca. 4. Conform art. 278/1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, a. c. va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului ( 1 %) = suma de 1282.78lei.5. garantia de participare este valabila 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
5% din val. fara TVA a contractului rezultatModul de constituire a garantiei de buna executie: instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc. de atribuire in favoarea a.c. pentru suma reprezentand 5% din val. fara TVA a contractului. In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, a.c. are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu art.90 alin.3 din HG nr.925/2006.Restituirea garantiei de buna executie a contractului: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii p.v. de receptie la terminarea lucrarilor b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1. Eligibilitatea ofertantului- Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu art, 180 din OUG nr. 34/2006- Formularul 12A din Sectiunea FormulareCerinta nr.2. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B din Sectiunea Formulare.Se sustine cu Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a impozitelor si taxelor locale precum si a contributiei privind asigurarile sociale - se solicita ca operatorii economici sa prezinte certificate care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr.3. Participarea la licitatie cu oferta independenta- Se solicita prezentarea certificatului constituit ca anexa la Ordinul nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., completat in conformitate cu modelul de formular nr. 4Cerinta nr.4. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 1 din OUG nr. 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele care aproba/semneaza documente in legatura sau pentru procedura de atribuire: Rector Acad. prof. Ioan Aurel Pop, Prorector Conf.univ.dr. Dan Lazar, Director General- Administrativ Ec. Viorica Barsan, Director Financiar-Contabil Ec. Istvan Pusok, Compartimentul Tehnic: ing.Campeanu Gheorghe Bujor, ing. Pantel Livia, ing. Florea Gabriel, ing. Munteanu Daniela, Ing. Rusneac Felician, Consilier juridic Alexandru BrasoveanuResponsabili achizitie: ing.Ghioltan Sorin, ing.Rusneac FelicianSe solicita completarea formularului 5 din sectiunea formulare Cerinta nr. 1 Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC-Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial cu cel mult 60 de zile inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani - Existenta unor contracte de lucrariin ultimii 5 ani de catre operatorul economic catre beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, in valoare de minim 128278 lei; prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie Cerinta nr. 1Atestarea faptului ca operatorul economic ofertant are implementat un sistem de asigurare a calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.09.2012 12:53