Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de amenajare Parc


Detaliu pentru invitatia numarul 336536
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Cincu
Numar invitatie: 336536/02.10.2012
Denumire contract: Lucrari de amenajare Parc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna CincuCod fiscal: 4443469, Adresa: Str. Pietii nr 254, Cincu, Telefon: 0268244360, Fax: 0268244360
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Pietii nr 254, Cincu, Romania, cod postal: 507045, telefon: +40 268244360, fax: +40 268244360, persoana de contact: Ioan Suciu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Pietii nr 254, Cincu, Romania, cod postal: 507045, telefon: +40 268244360, fax: +40 268244360
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de amenajare Parc
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenejare Parc
II.1.6) CPV: 45112710-5 - Lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 373, 828.93 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 7476 lei; Suma retinuta in caz de respingere de catre CNSC a Contestatiei este, Conform Art. 278ยน*)de 3738, 28lei, conform art. 2781 din OUG 34/2006Garantia de participare se contituie astfel: Virament bancar sau instrument de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari, in original.Scrisoare de garantie bancara, ordin de plata confirmat de banca, lichiditati la caseria Primariei Cincu.In cazul constituirii prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul model nr. 2 - anexat.Perioada minima de valabilitate a garantiei de participare :90 de zile de la data limita de depunere a ofertelorCont garantie de participare: RO27TREZ1325006XXX000700, Trezoreria Fagaras, Cod fiscal 4443469
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVAScrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de asigurari, retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale. In cazul constituirii garantiei de buna executie a proiectului prin scrisoare de garantie emisa de o societatebancara sau de asigurari, se va utiliza Formularul modelnr. 3 anexat.In cazul in care garantia se constituie prin retineri succesive, conform HG 1045/2011 contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta minima: completare formulare conform Formular 6 si Formular 7, privind neincadrarea in in situatiile prevazute in art. 180 si 181 din OUG 34;Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala sunt obligate sa dea declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 literele a, c indice 1 si d). Se va completa Formularul 181 si se vor elimina prin taiere articolele ce nu facobiectul declaratiei acestor terte persoane.Cerinta nr. 2Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii- Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele, in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul ?- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele, in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul ?.Din certificatele mentionate mai sus, trebuie sa reiasa ca la nivelul lunii anterioare celei in care se depune oferta, ofertantul nu are obligatii restante la bugetul localCerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr. 8Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69, indice 1 din OUG nr. 34/2006 Formular nr. 22In vederea completarii acestei declaratii mentionam ca persoanele insarcinate cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Suciu Ioan primar, Oancea Mihaela secretar si Bastea Mirela contabil, Consiliul Local format din Beleanu Lucian, Bica Ioan, Bica Lucia, Butnaru Corneli, Flueras George Danut, Francu Ioan, Popelca Nicolae, Precup Dorel, Rusu Nan Danila Suciu Aurel, Stroe Nicolae ViceprimarCerinta nr. 5Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010 Formular nr. 23 Cerinta nr. 1Ofertantul sa fi e inregistrat legal, sa prezinte dovada ca se afla in activitate si ca are in obiectul de activitate activitati compatibile cu obiectul contractuluiPersoane juridice romane: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in oricare din formele original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si parafata de reprezentantul ofertantului, nu mai vechi de 30 de zile. Ofertantului situat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, documentul in original sau copie legalizataPersoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Se va prezenta dovada depunerii bilantului contabil Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe prezinta ultimele bilanturi contabile, vizate si inregistrate de organele competente 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011, sau declaratiile de venit pentru persoanele fizice autorizate., Cerinta nr. 2Valoarea cifrei de afaceri mediipe cel mult ultimii trei ani fiscalisa fie de cel putin 373.000 lei. Cifra de afaceri mentionata este globala.Cursul la care se va face echivalenta este cursul mediu anual al BNR, respectiv: 1. pentru anul 2009 ? 1 EURO = 4, 2373 lei2. pentru anul 2010 ? 1 EURO = 4, 2099 lei3. pentru anul 2011 ? 1 EURO = 4, 2379 leie vor anexa dovezi privind indeplinirea Cerintei (este la latitudinea ofertantului sa aleaga modalitatea de a dovediprivind indeplinirea cerintei, in functie de informatiile si documentele disponibil), Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa aiba la momentul semnarii contractului capacitatea financiara de sustinere din fonduri proprii a lucrarilor, pe o perioada de 3 luni (conform graficului de executie propus in oferta tehnica, dar nu mai putin de 100.000 RON si separat de alte angajamente pe care le are cu alte contracte.Ofertantul va prezenta documente edificatoare din care sa rezulte capacitatea financiara pentru sustinerea lucrarilor. Se vor prezenta, de exemplu, scrisori de confort emise de institutii bancare recunoscute in Romania, extrase de cont, documente notariale de sustinere din partea unui tert, etc. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca aceste resurse sunt negrevate de datorii, astfel incat sa poata fi utilizate, pana la obtinerea transelor de bani de la Administratia Fondului pentru Mediu. In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de catre oricare dintre asociati (este suficient ca unul sa prezinte documentele).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul a realizat in ultimii cinci ani lucrari comparabile cu cea licitata. Modalitatea de indeplinireSe va completa obligatoriu: Lista de lucrari similare executate in ultimii 5 ani, cu valori, durata de executie, beneficiar? completarea Formularului model Nr.9., Cerinta nr. 2Ofertantul are experienta in lucrari similareSe stabileste ca limita minima impusarealizarea a cel putin un contractsimilar ca natura (realizare/amenajare Parc), in valoare de minim 373.000 lei. Pentru echivalenta euro/lei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru anul in care a fost realizat contractul.Contractele prezentate vor fi insotite de copii dupa: - informatiile din contract necesare pentru demonstrarea cerintei;
- procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor;
- recomandari de la beneficiar.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica modul de indeplinire a contractelor din Lista de experienta similara. In cazul in care, din motive imputabile ofertantului, acesta nu si-a indeplinit obligatiile contractuale, autoritatea contractanta va elimina respectivul ofertant din competitie., Cerinta nr. 3Recomandari de la beneficiariSe va prezenta cel putin o recomandare de la un beneficiar pentru care executantul a realizat lucrari similare, duse la bun sfarsit.Prin formulele ?lucrari executate ?i duse la bunsfar?it? ?i ?contract de lucrari finalizat? se in?elege: ? lucrari recep?ionate par?ial care sunt inso?ite de procesverbalde recep?ie par?iala; sau? lucrari recep?ionate inso?ite de proces-verbal la terminarealucrarilor; sau? lucrari recep?ionate inso?ite de proces-verbal de recep?ie finala., Cerinta nr. 4Ofertantul va prezenta Declaratia privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiiOfertantul sa aiba in dotarea proprie, in folosin?a sau subcontractare, capacitati tehnice care sa asigure realizarea in bune conditii a lucrarilor licitate., Cerinta nr. 5Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatiiSe va prezentalista personalului de specialitate propus pentru indeplinirea contractului, inclusiv CV?uri (Formularul model Nr.13), diplome si certificate de calificare, sau alte documente prin care se atesta ca cerintele sunt indeplinite.Cerinte minime : - 1 responsabil tehnic, inginer cu studii de profil in domeniul silvic, horticol/ si experienta in domeniu- 1 sef santier, inginer cu studii de profil in domeniul constructiilor, cu experienta relevanta in domeniul contractului (sa fi fost sef de santier pentru cel putin un contrcat similar, dus la bun sfarsit, pentru care va prezenta dovezi, respectiv proces verbal de predare ?primire si receptie, certificare din partea beneficiarului ca a coordonat lucrarile)- muncitoriPentru dovedirea informatiilor solicitate se vor prezenta documente doveditoare (carti de munca, contracte, acord de participare la lucrare, alte documente, Cerinta nr. 6Informa?ii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze, Cerinta nr. 7Prezentarea lucrarilor in derulareOfertantul va prezenta o lista a Contractelor in derulare, conform Formularului 24. Din lista trebuie sa reiasa ca exista suficient disponibil de resurse pentru lucrarile ce fac obiectul licitatiei. Standarde de asigurarea calitatiiSe va prezenta ISO 9001 valabil la data depunerii ofertelor sau echivalent, in termen de valabilitate, cu vizele periodice emise in urma supravegherilor pentru domeniul aferent contractului. Se accepta si ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea dar nu sunt acceptate firmele care nu au ajuns in acest punct al certificarii (raport favorabil de audit). In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de asociere. In caz de inexistenta ISO 9001 se accepta certificate echivalente, vizate la zi, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene., Standarde de protectia mediului. ISO 14001 valabil la data depunerii ofertei sau echivalent, in termen de valabilitate, cu vizele periodice emise in urma supravegherilor pentru domeniul aferent contractului. Se accepta si ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea dar nu sunt acceptate firmele care nu au ajuns in acest punct al certificarii (raport favorabil de audit) In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de asociere.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online, anexat prezentei Documentatii la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.10.2012 20:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer