Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de amenajare parc in cadrul proiectului ?Parc de recreere in orasul Techirghiol?SMIS 39235


Detaliu pentru invitatia numarul 353381
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORAS TECHIRGHIOL
Numar invitatie: 353381/03.09.2013
Denumire contract: Lucrari de amenajare parc in cadrul proiectului ?Parc de recreere in orasul Techirghiol?SMIS 39235
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS TECHIRGHIOLCod fiscal: 4300540, Adresa: TECHIRGHIOL, STR.DOCTOR VICTOR CLIMESCU NR.24, Techirghiol, Telefon: 0241-735622, Fax: 0241-735314
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: TECHIRGHIOL, STR.DOCTOR VICTOR CLIMESCU NR.24, Techirghiol, Romania, cod postal: 906100, telefon: +40 241735622, fax: +40 241735314, persoana de contact: JIFCU MARIUS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oras Techirghiol, judetul Constanta, str.Dr.V.Climescu nr.24, etaj, sala de sedinte a Consiliului Local.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de amenajare parc in cadrul proiectului ?Parc de recreere in orasul Techirghiol?SMIS 39235
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de amenajare a parcului de recreere din orasul Techirghiol constau in amenajare spatii verzi si fantani arteziene, refacere alei pietonale, treptesi rampe de acces, retea de iluminat, retea de conducte si statie de pompare irigatii.Dotarile parcului de recreere nu fac obiectul contractului supus achizitiei.Valoare estimata totala a contractului de 1, 655, 523.54 lei fara TVAinsumeaza Valoarea lucrarilor de baza1, 640, 253.59 lei fara TVA (din care: Cheltuieli necesare pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului: 15, 271.20 lei fara TVA+Constructii si instalatii: 1, 594, 440.00 lei fara TVA+Organizarea de santier: 30, 542.39lei fara TVA ) si Valoare cheltuieli diverse si neprevazute 15, 269.95 lei fara TVA (0.9577% calculata la subcap.4.1.
II.1.6) CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 655, 523.54 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se solicita in cuantum de 30, 000.00 RON, va fi valabila cel putin120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, se va constitui in conformitate cu prevederile art.86 alineat (1)-(3) HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv printr-un instrument de garantareemis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin virament bancar ( OPin contul RO28TREZ2365006XXX001024, cod fiscal 4300540, deschis la Trezoreria Eforie pe care sa fie specificat explicit scopul platii si vizat de catre banca emitenta).Optional, se poate utiliza Scrisoare de garantie bancara ? Formularul nr.4.Sub sanctiunea respingerii ofertei: - ofertantul va face dovada constituirii garantiei de participare prin prezentarea documentului in original cel tarziula data deschiderii ofertelor;
- garantia trebuie sa fie irevocabila;
- instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat, la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate;
- garantia trebuie sa fie constituita in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire;
- documentul reprezentand garantie de participare la procedura trebuie sa prevada clauza potrivit careia in cazul depunerii unei contestatii, in situatia in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea va retine contestatorului suma de 5420, 25 lei, calculata potrivit art.278 indice 1 lit.b) din OUG nr.34/2006Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR leu/valuta din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului.Se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 din HG 925/2006, alin.(1)-(3), respectiv printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurarisau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale cu respectarea prevederilor HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantii sunt obligati sa depuna toate documentele si formularele mentionate mai jos.Informatii privind asociereaSe va completa: a) Lista cuprinzand asociatii (Formularul 9b Declaratie privind lista asociatilor), completata de ofertant sau imputernicitul acestuia, daca este cazul.b) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere (Formularul 9c) ? Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.c) Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos, pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor, cu exceptia cerintei nr.3.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune/ sustinuta financiar si/sau tehnic/profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor nr.1, 2 si 4 respectiv neincadrarea in situatiile prevazute de dispozitiile art.180, art.181 lit.a), c1) si d) precum si neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta.Toate declaratiile ofertantilor, asociatilor, subcontractantilor, sustinatorilor (dupa caz) vor fi prezentate in original.Certificatele/documentele emise de autoritati competente solicitate, trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si pot fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru prezentarea situatiei personale, eliberate de autoritati ale tarii de origine (cazier judiciar, cazier fiscal, certificate de atestare fiscala, certificate de plata a impozitelor si taxelor locale, alte documente echivalente, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 69^1, 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului/ofertantului asociat/tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, cu exceptia obligatiilor referitoare la plata impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.Incadrarea subcontractantului in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea acestuia din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr.1: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe vor prezenta urmatoarele documente: 1. Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarile ulterioare - completare Formular 5.12. Cazier judiciar pentru persoana juridica, emis de serviciile de cazier judiciar de la nivelul inspectoratelor de politie judetene in a carui raza teritoriala operatorul economic isi are sediul.Nota: Documentele de mai sus vor fi depuse de ofertanti/asociati/terti sustinatori.Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe vor prezenta urmatoarele documente: 1.Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarileulterioare - completare Formular 5.22. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis de administratia finantelor publice in a carei raza teritoriala operatorul economic isi are sediul.3. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis de serviciul de taxe si impozite din localitatea in a carei raza teritoriala operatorul economic isi are sediul.4.Cazier fiscal pentru persoana juridica, emis de directia generala a finantelor publice a judetului in a carui raza teritoriala operatoruleconomic isi are sediul.Nota: Documentele de mai sus vor fi depuse de ofertanti/asociati.Tertii sustinatori vor depune doar Formularul 5.2 cu referire exclusiv la neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 lit.a), c1) si d)Cerinta nr.3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completa Formularul 16 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Nota: Documentul de mai sus va fi depus numai de reprezentantul/reprezentantii ofertantului sau ai asocierii.Cerinta nr.4: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe va completa Formularul 6 ? Declaratie privind evitarea conflictului de interese.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica in cauza sunt: Primar ? Stan Viorel Adrian; viceprimar - Slincu Adriana; secretar - Parosanu Niculina; arhitect sef - Jifcu Marius Dorel; inspector financiar economic - Neacsu Ion; inspector financiar economic-Valeanu Viorel; referent achizitii publice ? Stoianof Alina; inspector achizitii publice - Cojocaru Elena; consilier juridic - Chirea Lenuta; inspector relatii cu publicul - Luzinschi Stefania Romica; inspector urbanism ? Neacsu Sebastian Dan; Consiliul local - Abdula Edvin, Abdula Ersan, Andrei Razvan Alberto, Babanica Doina Marinela, BogoiDan, Constandin Florea, Constandin Iulian, Fenin Semat, Ismail Temugin, Mitrenga Anastasia, Picoiu Adrian Teodor, Pucichi Danut, Saileanu Marius, Soceanu Iulian Constantin.Nota: Documentul de mai sus va fi depus de ofertant/ofertant asociat/ subcontractant/tert sustinator. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru asociat este obligat sa demonstreze indeplinirea cerintei prin depunerea documentelor de mai jos, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;Cerinta nr. 1Respectarea prevederilor art.183 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareVor fi declarate inacceptabile ofertele operatorilor economici care nu sunt inregistrati cu activitati corespunzatoare obiectului achizitiei, respectiv nu sunt inregistrati in domeniul de activitate principal sau secundar codul/codurile CAEN necesare executarii lucrarilor supuse achizitiei, conform Cod CAEN rev.2 sau a intrat in faliment.In cazul persoanelor juridice/fizice romane se solicita: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN rev. 2 cuprins in acesta. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul asocierilor, certificatul constatator va fi depus de fiecare dintre membrii asocierii.In cazul persoanelor juridice/fizice straine se solicita: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa reiasa, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, faptul ca operatorul economic are cuprinse si este autorizat in domeniile de activitate corespunzatoare obiectului achizitiei publice. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective. Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Cerinta nr.2Se solicita: Atestat ANRE de tip Be emis in conformitate cu Ordinul ANRE 23/2013 pentru executare de instalatii electrice exterioare/interioare pentru constructii/incintecivile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru situatia participarii la procedura cu oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati detine si prezinta atestatul in copie lizibila conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitat atestatul.Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care ofertantul subcontracteaza executarea lucrarilor electrice, dar numai cu conditia ca subcontractantul sa execute integral partea din contract pentru care s-a solicitat atestatul, caz in care se va prezenta atestatul acestuia, in copie lizibila conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor precum si acordul de subcontractare din care sa rezulte ca subcontractantul va executa integral aceasta parte din contract.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Documentele in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a ofertantuluiori a membrilor asocierii impreuna, ori a unui singur tert sustinator, pe cel mult ultimii trei ani incheiati fara anul in curs (2010, 2011, 2012), trebuie sa fie minim de 3, 200, 000.00 lei.Se vor depune: - Formular 7 : Informatii generale (original).- orice documente considerate relevante pentru justificarea indeplinirii cerintei privind cifra de afaceri: ex.bilant contabil/extrase bilant/documente relevante echivalente(copie "conform cu originalul"), Optional: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea din partea altei persoane, indiferent de natura relatiilor existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui Angajament ferm ( Formularul 17) al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.In cazul depunerii unei oferte comune care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare, cerinta privind cifra de afaceri se considera indeplinita numai in conditiile in care cuantumul acesteia este acoperit de un singur sustinator.In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unui nivel minim al cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie publica, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.In ambele situatii sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru a fi considerat calificat, ori ofertantul, ori membrii asocierii de operatori economici impreuna, ori un singur tert sustinatortrebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertei), a dus la bun sfarsit in calitate de contractor principal /asociat/subcontractant, unul sau mai multe contracte - lucrari de constructii similare lucrarilor ce fac obiectul contractului supus achizitiei (amenajare/reabilitare spatii verzi, parcuri, constructii fantani arteziene, constructii/reabilitarealei pietonale, constructii retea de iluminat, constructii retea de conducte) in valoare cumulatade min. 1, 640, 000.00 lei, daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu, indiferent daca beneficiarii sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se vor depune : - Formularul 10 - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani- Formular 11- Detalierea contractelor incluse in Formularul 10- lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari similare a caror valoare cumulata va fi de min. 1, 640, 000.00 lei. Respectivele certificari ? cel putin un document (contract(e)/ procese-verbale de receptie finala/ procese-verbale la terminarea lucrarilor/ recomandare(document constatator)/etc) indica beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;In situatia in care experienta specifica a fost dobandita in calitate de subcontractant/asociat se va prezenta contractul de subcontractare/asociere precum si documente doveditoare care atesta indeplinirea cerintei privind experienta similara precum si valoarea aferenta partii de lucrari executate de ofertant.In situatia depunerii unei oferte sustinuta de un tert, experientasimilara va fi indeplinita in totalitate de tertul sustinator., Resurse umane: Pentru a fi considerat calificat, ofertantul/ membrii asocierii impreuna/impreuna cu tertul sustinator trebuie sa faca dovada ca: 1.Dispune de o echipa tehnica ai carei membrii sa aiba capacitatea profesionala sau experienta dovedita in domeniul pentru care ocupa pozitia in echipa: Sef de santier, Responsabili tehnici cu executia atestati in domeniile specifice tipurilor de lucrari supuse achizitiei, Responsabil cu controlul calitatii, Responsabil SSM.2. Se solicita personal calificat pentru executarea lucrarilor specifice contractului -minin de 30 muncitori cu contract de munca permanent/temporar (cel putin pe durata executiei lucrarilor).Se vor depune initial: - Formularul 8a - Declaratie privind personalul responsabil pentru executia lucrarilor ?echipa tehnica;
- Declaratie pe propria raspundere prin care se obliga ca, pentru executia in bune conditii a contractului supus achizitiei, va dispune de minim 30, angajati cu contract de munca temporar/permanent, muncitori calificati in urmatoarele meserii: asfaltator, betonist, dulgher, electrician, fierar beton, finisor terasamente, instalator alim.cu apa, instalator sanitar, montator conducte, mozaicar, muncitor constructii-montaj, pavator, peisagist, sudor, zidar. Nu se impune completarea unui anumit formular.- Angajamentul ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii persoanelor nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarea celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei. Nu se impune completarea unui anumit formular.Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita: 1. Angajamente de participare - Formularul 14(pentru persoanele responsabile care nu sunt angajatele ofertantului).2. Depunerea Formularului 8b ? Personal muncitor de specialitate - pentru cei minim 30 muncitori calificati pentru executia contractului.3. Extras din REVISAL care evidentiaza inregistrarea contractelor personalului muncitor declarat in Formularul 8b, conform legii., Se solicita: Sef de santier, absolvent al unei institutii de invatamant superior in domeniul constructii civile, cu experienta profesionala dovedita prin participarea ca sef santier in cel putin un contract, indiferent de domeniul acestuia(1 persoana).Se vor depune initial: - CV-ul cu semnatura persoanei in original, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului (conform denumirilor specificate) si indeplinirea cerintelor precizate.- copii dupa diplome/alte documente care sacertifice studiile si experienta in domeniul solicitat;
- copii contracte de munca/ colaborare/ prestari servicii/altele., Se solicita:
Responsabil tehnic cu executia, atestat de MDRT conf. Ord. MLPTL 777/2003 in domeniile specifice obiectelor contractului supus achizitiei: c-tii civile, c-tii edilitare.Cerinta poate fi indeplinita fie de persoane atestate individual pentru fiecare domeniu solicitat sau in mod cumulativ de una sau doua persoane, atestate in domeniile de mai sus.Se vor depune initial: - copii dupa certificate de atestare in domeniul solicitat;
- copii contracte de munca/ colaborare/ prestari servicii/altele., Se solicita:
Responsabil tehnic cu executia, atestat de ANRE conf. Ord.11/2013 in domeniul instalatii electrice .(1 persoana)Se vor depune initial: - copii dupa certificate de atestare in domeniul solicitat;
- copii contracte de munca/ colaborare/ prestari servicii/altele., Se solicita:
Responsabil cu controlul calitatii
cu experienta dovedita (decizia angajatorului) ca responsabil cu calitatea prin participarea la cel putin un contract de lucrari, indiferent de obiect. (1 persoana)Se vor depune initial:
- CV-ul cu semnatura persoanei in original, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului (conform denumirilor specificate) si indeplinirea cerintelor precizate;
- copii dupa orice documente (ex.decizia angajatorului) care sa certifice experienta in domeniul solicitat;
- copii contracte de munca/ colaborare/ prestari servicii/altele., Se solicita: Responsabil S.S.M.cu formare profesionala specificain materie de sanatate si securitate in munca, cf.Legii nr.319/2006.(1 persoana)Se vor depune initial: - copii dupa diplome/certificate de atestare/ competenta/alte documente care sacertifice formarea profesionala in domeniul solicitat;
- copii contracte de munca/ colaborare/ prestari servicii/altele., Se solicita: Informatii privind echipamentele tehniceOfertantul/ membrii asocierii impreuna/impreuna cu tertul sustinatortrebuie sa faca dovada ca dispune de utilajele, echipamentele tehnice necesare pentru realizarea obiectului contractului, in oricare din formele: proprietate/chirie/leasing/drept de folosinta, altele.Se vor depune: - Formularul 20 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;
- Copii dupa documente de dispozitie ( ex. lista obiectelor de inventar si mijloace fixe din contabilitate/contracte de inchiriere/ contracte de leasing/documente echivalente justificative).Echipamentele/utilajele pentru care se depundocumentele de mai sus sunt cel putin urmatoarele: buldozer; excavator; compactor staticautoprop.pe pneuri; compactor staticautoprop.cu rulouri; repartizator asfalt; automacara; autocisterna cu disp de strop; autolaborator mobil pt.verificari electrice;betonieraactionata electric; incarcator frontal pe pneuri; incarcator frontal pe senile., Informatii privind subcontractareaAutoritatea contractanta nu solicita indeplinirea criteriilor de calificare pentru subcontractanti, dar resursele umane si materiale ale subcontractantilordeclarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.Se va completa: - Declaratie privind subcontractantii (Formularul 9a), completata de ofertant indiferent daca are sau nu subcontractanti. (original)- Acord de subcontractare ? acord preliminar de subcontractare cu partea din contract ce se subcontracteaza, datele subcontractantilor si asumarea raspunderii pentru indeplinirea partii din contract care-i revine spre executare. (original)Nota: In cadrul aceleiasi oferte/proceduri un operator economic poate indeplini in acelasi timp calitatea de subcontractant cat si pe cea de tert sustinator, prin prezentarea de documente edificatoare in acest sens., OptionalCapacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilorjuridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (Formularul nr.18 cu anexe), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului, angajamentul ferm prezentat de acesta trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare ? experienta similara, angajamentul ferm prezentat de candidat trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.In orice situatie sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului. Standarde de asigurare a calitatiiOfertantul/ofertantul asociat trebuie sa dovedeasca ca are implementat si mentine, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru toate categoriile de lucrari ce fac obiectul contractului.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Implementarea si mentinerea standardelor de asigurarea calitatii nu pot fi indeplinite de tertul sustinator in favoarea ofertantului.Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare. Se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Acest certificat/document nu este solicitat sustinatorilor, respectiv subcontractantilor;, Standarde de asigurare a managementului de mediuOfertantul/ofertantul asociat trebuie sa dovedeasca ca are implementat si mentine, conform ISO 14001 sau echivalent, un sistem de management de mediu sau echivalent, pentru toate categoriile de lucrari ce fac obiectul contractului.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Implementarea si mentinerea standardelor de management de mediu nu pot fi indeplinite de tertul sustinator in favoarea ofertantului.Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de asigurare a managementului de mediu trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare. Se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Acest certificat/document nu este solicitat sustinatorilor, respectiv subcontractantilor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie a lucrarilor
30
Descriere: Curge de la data emiterii ordinului de incepere a lucrarilor sise va exprima in luni calendaristice. Pentru un termen de executie a lucrarilor mai mic de 11 luni nu se va puncta suplimentar, pentru un termen de executie mai mare de 14 luni oferta va fi considerata neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.09.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 03.09.2013 12:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer