Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de amenajare parc Pantelimon, str. Livezilor, oras Pantelimon, judetul Ilfov


Detaliu pentru invitatia numarul 326733
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORAS PANTELIMON (PRIMARIA ORASULUI PANTELIMON)
Numar invitatie: 326733/14.05.2012
Denumire contract: Lucrari de amenajare parc Pantelimon, str. Livezilor, oras Pantelimon, judetul Ilfov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS PANTELIMON (PRIMARIA ORASULUI PANTELIMON)Cod fiscal: 4420759, Adresa: STR SFANTUL GHEORGHE NR 32, Pantelimon, Telefon: 3502444, Fax: 3502442
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR SFANTUL GHEORGHE NR 32, Pantelimon, Romania, cod postal: 077145, telefon: +4 0213502444, fax: +4 0213502442, persoana de contact: Ileana Tudor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR SFANTUL GHEORGHE NR 32, Pantelimon, jud. Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice generale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de amenajare parc Pantelimon, str. Livezilor, oras Pantelimon, judetul Ilfov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract are ca obiect executia lucrarilor de amenajare parc Pantelimon, str. Livezilor, oras Pantelimon, judetul Ilfov.
II.1.6) CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 044, 510.05 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se poate constitui in oricare din formele prevazute la art. 86 din H.G.R. nr. 925/2006, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform Formularului nr. 19A;Cuantumul garantiei de participare: 40.890, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Cont garantie de participare: RO75TREZ42121050250XXXXX, deschis la Trezoreria IlfovIn cazul depunerii unei contestatii la CNSC , in masura in care acesta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine neconditionat contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata, conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 in cuantum de 5.824, 5 lei;Garantia de participare va fi restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in baza unei cerereri conform Formularului nr 19B.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valorea contractului in lei fara TVA, se constitue conform.art.90, alin.(1) din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea.Se vor prezenta cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa Formularul nr. 4 si se vor prezenta cazierele indicate aflate in perioada de valabilitate.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2Se va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Se va prezenta certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun candidaturile.Se va prezenta certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun candidaturile.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii;Se va completa Formularul nr. 5 semnat de catre ofertant si se vor prezenta certificatele constatoare indicate.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 3Se va prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: a) Primar - Marian Ivan;b) Viceprimar - Dumitru David;c) Secretar ? Aristide Olteanu;c) Contabil ? Gheorghe Toba;d) Serviciul Investitii ? Ileana Tudor;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, Formularul nr. 7, se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Cerinta nr. 4Se va prezenta Certificatul de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa Formularul nr. 6.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerinta nr. 1Se va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Prezentarea certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului constatatoar emis de ORC in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Persoane juridice/fizice straine ? documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional care vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romanaSe permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Informatii generale, Cerinta nr.2Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu suma de 4.000.000 lei. Conversia leu-valuta se va face prin raportarea la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Capacitatea economica si financiara poate fi sustinuta si de o alta persoana, conform OUG nr. 34/2006;Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei care il sustine, conf. art.186 din OUG nr. 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Cerinta nr. 2Prezentarea a cel putin un contract sau cel mult trei contracte de executie lucrari, cu o valoare de cel putin 2.000.000, 00 lei, insotite de procese-verbale de receptie, recomandari ale beneficiarilor si informatii despre contract, in domeniul similar cu obiectul prezentului contract., Informatii privind personalul tehnic si de specialitateCerinta nr. 31. Responsabil tehnic cu executia, inginer atestat in conformitatea cu prevederile legale in domeniul constructii edilitare.2. Responsabil Tehnic cu Executia (RTE), ingineratestat in domeniul ?lucrari instalatii electrice?.3. Responsabil cu controlul tehnic de calitate., Cerinta nr. 4Informatii privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport etc., pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea corespunzatoare a contractului, Cerinta nr. 5Atestat ANRE, Cerinta nr. 6Documente conform Hot nr.435 din 28.04.2010 privind regimul de introducere pe piata si de exploatere a echipamentelor ptr agrement.Autorizatie emisa de catre ISCIR-INSPECT ptr montarea echipamentelor de agrement (prevazute in caietul de sarcini) sau certificat echivalent aflata in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor si ptr activitatea de intretinere si revizii echipamente ptr agrement conform Ordin nr.98 din 20.02.2003 ptr aprob Presc teh PTR 19-2002., Cerinta nr. 7Informatii privind asocierea, Cerinta nr. 6Infomatii privind subcontractarea Cerinta minima obligatorieCertificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele ISO 9001:2008 sau echivalent - pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii., Cerinta minima obligatorieCertificat privind implementarea si mentinerea unui sistemul de management de mediu ISO 14001:2005 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP - documentatia este atasata invitatiei de participare sau la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 12:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer