Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de amenajare parcare auto


Detaliu pentru invitatia numarul 347826
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Numar invitatie: 347826/03.06.2013
Denumire contract: Lucrari de amenajare parcare auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 0212038281, Fax: +4 0212031315
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala CNE Cernavoda, Str. Medgidiei nr. 2, Serviciul Achizitii Pavilion 0, Birou Contractari, persoana de contact Gheorghe Stanescu telefon: +4 0241802251, fax: +4 0241236006
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala CNE Cernavoda, Str. Medgidiei nr. 2, Serviciul Achizitii Pavilion 0, Birou Contractari, persoana de contact Gheorghe Stanescu telefon: +4 0241802251, fax: +4 0241236006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de amenajare parcare auto
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de amenajare spatii de parcare, reabilitarea trotoarelor si a gardului perimetral. Valoarea estimata a achizitiei este de 150.000 lei din care 12.540 lei, cheltuieli diverse si neprevazute conform Notei de valoare estimata
II.1.6) CPV: 45223300-9 - Lucrari de constructii de parcari (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
III.1.1.a) Garantie de participareGarantia de participare este de 2.000 Lei sau echivalentEuro la cursul de schimb licitat de BNR (publicat de site-ul BNR (www.bnro.ro) dupa ora 14, 00) din data publicariiin SEAP a invitatiei de participare.Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006, actualizata.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formularul III.1.1.a .Perioada de valabilitate garantie: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorPentru depunere in cont se va utiliza ContulCNE Cernavoda - contul RO63RNCB0116049718520008, BCR Cernavoda .Documentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul cu oferta.Documentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul cu oferta.Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%. Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1 dupa caz.Suma retinuta unui ofertant, stabilita in conformitate cu prevederile art 278¹ din OUG nr 34 / 2006, in cazul in care i se respinge contestatia depusa la CNSC, este de 200 lei.Conditii de retinere/ restituire a garantiei de participare: in conformitate cu prevederile art. 87 / art. 88 din HG nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
1) Garantia de buna executie este de 10% din valoareacontractului fara TVA, in conformitate cu art. 90 din OUG 925/2006, actualizata.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formularul III.1.1.b .Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele facturate. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la trezorerie un cont special de garantie la dispozitia autoritatii contractante. trezorerie Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont din sumele datorate si cuvenite prestatorului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va dispune ca trezoreria sa instiinteze contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.Ofertantul care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 si este declarat castigator beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie a contractului. Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantul trebuie sa includa in oferta, Formularele III.1.1.1, dupa caz..
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006Se completeaza Formularul III.2.1.a.1Nota: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Declaratie pe propria raspundere privind modul de indeplinire a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.Declaratia trebuie sa se refere la situatia platilor la o data ce nu poate fi mai inainte de 30 de zile de la data depunerii ofertelor. Se completeaza Formularul III.2.1.a.2 sise depune in original.La Formular se vor anexa: a) pentru persoane juridice/fizice romane¦ Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele¦ Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b) pentru persoane juridice / fizice straine¦ documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa.Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau ?copie conforma cu originalul?.Nota: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.3) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010Modalitatea de indeplinireSe completeaza Formularul III.2.1.a.3Nota: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte4) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.Modalitatea de indeplinireDeclaratie pe propria raspundere , dupa caz, aOfertantului /a Ofertantuluiasociat / a Subcontractantului ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute de art. 691 din OUG34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.Ofertantul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantulcare se afla intr-una de situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006 este exclus din procedura de atribuire.Se va completa formularul III.2.1.a.4Precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Ionel Bucur ? Director CNE CernavodaMarian Seban- Inlocuitor de drept Director CNE CernavodaMadalina Olteanu ? Director Economic CNE CernavodaVeronica Petrisoaia - Inlocuitor de drept Director EconomicHoratiu Ionescu - Inginer Sef Departament Achizitii si Control MaterialeFlorin Georgescu- Inlocuitor de drept Inginer Sef Departament Achizitii si Control MaterialeViorica Lojnita - Sef Serviciu AchizitiiDorina Gherlan - Inlocuitor de drept Sef Serviciu AchizitiiComisia de evaluare: Dorina Gherlan, Cristinel Rosu, Mugurel Ion, Adina Stoian, Gheorghe Stanescu. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluia) Persoane juridice/fizice romaneCertificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului. Pentru a fi luat in considerare certificatul se va prezenta in original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conforma cu originalul?b) pentru persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, insotite de o traducere autorizata in limba romana.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata, daca initial nu a fost prezentat in aceasta forma.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Sustinere financiaraIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Sustinatorul financiar va completa si transmite Formularele III.2.1.a.1, III.2.1.a.2 si III.2.1.a.4 si anexele aferente., Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente., Declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri in domeniul aferent contractului in ultimi trei aniSe accepta ofertanti care au cifra medie anuala de afaceri pentru anii 2010-2012 in domeniul de activitate aferent contractului de minim 260.000 Lei fara TVA.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentare liste de lucrariexecutate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bunsfarsit lucrari similare, insotite de certificat de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor., Informatii privind responsabilul tehnic cu executiaCV-urile personalului propus pentru executia lucrarilor tip care sa contina referiri la pregatirea profesionala si copie dupa diploma de la ultima forma de invatamant .Sustinerea tehnicaIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana/ parteacare asigura sustinerea tehnica/ profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art 181 lit. a), c1) si d) si ale art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001/ 2008 .Nota: In cazul unei ofertecomune, cerintava fi indeplinita, daca este cazul, individual de catre fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.06.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2013 12:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer