Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de amenajare si igienizare a spatiilor unde va functiona Lab. de Radiologie si Imagistica


Detaliu pentru invitatia numarul 280472
Autoritate contractanta
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"SFANTUL IOAN CEL NOU"SUCEAVA
Cod de identificare fiscala: 4243983
Adresa: B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.21 SUCEAVA, Suceava
Telefon: 0230222098 INT.242
Fax: 0230520412
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Lucrari de amenajare si igienizare a spatiilor unde va functiona Lab. de Radiologie si Imagistica
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Contract de lucrari- amenajare si igienizarea spatiilor unde va functiona Laboratorul de Radiologie si Imagistica Medicala.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 23.02.2011 16:41
Data limita de depunere a ofertelor: 11.03.2011 13:00
Adresa la care se transmit ofertele: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ?SFANTUL IOAN CEL NOU? SUCEAVA, Bdul 1 Decembrie 1918 Nr.21, Suceava, cod postal 720237.
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.03.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In sala de sedinte a Spitalului Judetean de Urgenta ?Sfantul Ioan cel Nou? din municipiul Suceava; Bdul 1 Decembrie 1918 nr.21, Suceava, Cod postal 720237.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Valoare estimata: 593, 275 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratii privind eligibilitatea-Form. nr.12A.Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181-Form.nr.12B.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular nr.12C.Certificat constatator emis de Oficiul Teritorial al Registrului Comertului in original sau copie legalizata.Certificat de înregistrare fiscala copie.Experienta similara-prezentarea unui contract de lucrari similarcelui ce faceobiectul licitatiei.Cerinte minime privind calitatea-Ofertantii vor prezenta dovada ca sunt autorizati de catre A.N.R.E. pentru executia lucrarilor de instalatii electrice interioare cu tensiune pana la 0, 4 KW sau are încadrat personal autorizat A.N.R.E.Informatii privind subcontractantii: se va completa Formularul nr.12G-Declaratie privind partea/partile din contract care sunt îndeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Formular nr. 19 ? Scrisoare de garantie bancara de buna executie.Garantie de participare se constituie în sumafixa de 11.800 lei.
DIN SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer