Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE AMENAJARE SI INTRETINERE PAJISTI DIN DOMENIUL PUBLIC AL COMUNEI BACLES


Detaliu pentru invitatia numarul 331084
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BACLES
Numar invitatie: 331084/04.07.2012
Denumire contract: LUCRARI DE AMENAJARE SI INTRETINERE PAJISTI DIN DOMENIUL PUBLIC AL COMUNEI BACLES
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BACLESCod fiscal: 5819414, Adresa: strada Principala, Bacles, Telefon: 0252/375263, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Principala, Bacles, Romania, cod postal: 227045, telefon: +40 252375263, fax: +40 252375263, persoana de contact: Preda Constantin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL PRIMARIEI BACLES, SAT BACLES, COMUNA BACLES, JUDETUL MEHEDINTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE AMENAJARE SI INTRETINERE PAJISTI DIN DOMENIUL PUBLIC AL COMUNEI BACLES
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul contractului de lucrari: Imbunatatirii conditiilor de exploatare a pasunilor din domeniul public al comunei Bacles. Contractul cuprinde executia lucrarilor specifice: - Reparatii la drumul de acces, lungime 2250 m (refacere strat rutier, refacere santuri/rigole, montare podete tub);
- Amenajare adapatori (bazine captare, conducta alimentare 275 m, jgheburi de adapat, conducta evacuare 100 m)- Lucrari de curatire pasuni permanente pe 200 ari (indepartare vegetatie ierboasa ? 100 ari si lemnoasa ? 100 ari)
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 137, 926 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% din valoarea estimata a contractului (fara TVA) - adica 2758 RONPerioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Ofertele care nu au constituita garantia de participare se returneaza nedeschise.In cazul contestatiei, respingerea acesteia de catre CNSC se retine 50% din valoarea garantiei de participare.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului (fara TVA) si se poate constitui prin: - numerar depus la caseria autoritatii contractante- virament bancar in cont de garantii deschis pt. contractul de lucrari- scrisoare de garantie bancara
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii generale: - completarea formularului ?Informatii generale? din Sectiunea III FORMULARE- completarea formularului ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?din Sectiunea III FORMULARENeincadrareaa in prevederile art. 180: - completarea formularului ?Declaratie privind eligibilitatea? din Sectiunea III FORMULARE- cazierul fiscal al ofertantului (operator economic)- cazierul judiciar al administratorului ofertantuluiNeincadrareaa in prevederile Art. 181: - completarea formularului ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006? din Sectiunea III FORMULARE- completarea formularului ?Certificatul de participare cu oferta independenta? din Sectiunea III FORMULARE- certificat privind plata datoriilor la bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.- certificat privind plata impozitelor si taxelor locale scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Neincadrareaa in prevederile Art. 69: - completarea ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 din OUG nr. 34/2006?, declaratie pe propria raspundere privind conflictul de interese.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractate in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Preda Constantin- Bouru Alexandru- Andrei Constantina- Boboc AuroraDocumentele solicitate se vor prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile anterior datei deschiderii ofertei;Documentul solicitat se va prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinte privind bonitatea ofertantuluiCerinta: Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 275.000 lei- Bilant contabil pe ultimul an inregistrat la organele fiscale.- Scrisoare de bonitate bancara emisa de banca in care ofertantul are depus capitalul social.Cerinta: Capacitatea financiara de a sustine din surse proprii 100% din valoarea estimata a contractului de lucrari, pentru o perioada de 1, 5 luni.Se vor prezenta documente ? formulare proprii din care sa rezulte posibilitatea de asigurare a lichiditatilor la nivelul precizat (depozit bancar la termen, linie de credit etc).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii trebuie sa fi indeplinit in ultimii 5 ani cel putin un contract de lucrari similare cu valoarea minima de 137.926 lei fara TVA pt. care vor prezenta: contract de lucrari, PV de receptie la terminarea lucrarilor, recomandare de la beneficiar.Ofertantul trebuie sa dispuna de un numar minim de specialisti cu studii superioare tehnice relevante: manager de proiect, responsabil tehnic cu executie (RTE), responsabil cu calitatea (CQ), pt. care se vor prezenta contractelor de munca inregistrate I.T.M / contracte de colaborare pentru PFA / angajament de participare, precum si certificate de atestare emise de organismele abilitate (copii certificate).Pentru indeplinirea contractului ofertantul/asociatia de ofertanti trebuie sa dispuna de un minim de utilaje, respectiv: autogredere, excavator, cilindru compactor, autocisterna , autobasculante- extras din inventarul mijloacelor fixe valabil la date deschiderii ofertelor, contracte / precontracte / angajamente de inchiriere. Standarde de asigurarea calitatiiCertificat emis de organisme independente care atesta respectarea standardului ISO 9001:2008 de asigurare a calitatii (copie certificata)Standarde de protectia mediului.- Certificat emise de organisme independente care atesta respectarea standardului SR EN ISO 14001 :2005 (copie certificata)Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la protectia mediuluiStandarde de sanatate si securitate ocupationalaDeclaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la sanatatea si securitatea in munca
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarilor (zile calendaristice)
40
Descriere: pentru durata minima de executie ofertata se acorda punctajul maxim
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ESTE POSTATA IN INTREGIME PE SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2012 20:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer