Achizitie publica - LUCRARI DE AMENAJARE SI INTRETINERE PAJISTI PERMANENTE DIN DOMENIUL PUBLIC AL ORASULUI BAIA DE ARAMA
Detaliu pentru invitatia numarul 341896
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341896/19.01.2013
Denumire contract: LUCRARI DE AMENAJARE SI INTRETINERE PAJISTI PERMANENTE DIN DOMENIUL PUBLIC AL ORASULUI BAIA DE ARAMA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BAIA DE ARAMA (PRIMARIA BAIA DE ARAMA)Cod fiscal: 4675450, Adresa: STR. REPUBLICII, NR. 30, Baia de Arama, Telefon: 0252381473, Fax: 0252381473
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.TUDOR VLADIMIRESCU, NR.23, ORAS BAIA DE ARAMA, JUDETUL MEHEDINTI, Baia de Arama, Romania, cod postal: 225100, telefon: +40 252381473, fax: +40 252381473, E-MAIL: [email protected], persoana de contact: Primar - Dunarintu Ionel Rafael
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Baia de Arama, sediu nou: STR.TUDOR VLADIMIRESCU, NR.23, ORAS BAIA DE ARAMA, JUDETUL MEHEDINTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE AMENAJARE SI INTRETINERE PAJISTI PERMANENTE DIN DOMENIUL PUBLIC AL ORASULUI BAIA DE ARAMA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Imbunatatirii conditiilor de exploatare a pasunilor din domeniul public al orasului Baia de Arama.Contractul cuprinde proiectarea si executia lucrarilor specifice: - Lucrari de curatire si intretinere pasuni permanente pe 180, 00 ha- Reparatii la drumuri de acces, lungime 5, 00 km
II.1.6) CPV: 45262640-9 - Lucrari de ameliorare a mediului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 774, 350 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 7.743, 5 lei, iar perioada de valabilitate este de 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor si trebuie prezentata in original. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata poate fi: Instrument de garantare in conditiile HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Suma ce poate fi retinuta in cazul pierderii unei contestatii in fata CNSC sau instanta este in conf. cu prev. art.278^1 alin.1, lit.b din OUG 34/2006. Cursul leu euro la care se vor raporta ofertantii este cel din 03.12.2012 si anume 1 euro = 4, 5191 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din pretul contractului (valoare fara TVA)Modul de constituire a garantie de buna executie: a.)Retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale, conform prevederilor art. 90, alin (3) alindin H.G. nr. 925/2006 si prevederile HG nr. 1045/2011.b.) Lichiditati depuse la caseria autoritatii contractante, conform prevederilor art. 90, alin (2) alindin H.G. nr. 925/2006c.)Scrisoare de garantie bancara emisa in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Constituieai garantiei de buna executie si prezentarea documentelor aferete se va face pana la semnarea contractului de lucrari.Durata garantiei de buna executie este egala cu perioada contractului de lucrari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea art.180 din OUG nr.34/2006, modificata cu Legea nr.279/2011. Vor depune aceasta declaratie: ofertantulul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune) si tertul sustinator (in cazul sustinerii)Cerinta nr.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata cu Legea nr. 279/2011 (se va completa Formularul 12B). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune) si tertul sustinator (in cazul sustinerii) doar pentru cazurile prevazute la lit. a), c^1) si d)din art. 181 (in cazul sustinerii).Cerinta nr.3. Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta( se va completa Formularul 12C').Vor depune acest certificat: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Cerinta nr.4 Persoanele juridice romane vor depune: 1. Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celeiin care se depun ofertele.2. Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Vor depune certificatul de atestare fiscala, certificatul de taxe si impozite locale urmatoarele persoaane: ofertantul (in cazul oferteiindividuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Persoanele juridice straine vor depune: Certificatele anterior mentionate (privind plata datoriilor la bugetul consolidat general si bugetele locale) sau documente echivalente (daca acestea se emit) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care ofertantul este stabilit.Vor depune certificate privind plata datoriilor la bugetul consolidat general, C.A.S. si bugetele locale (sau documentnte echivalente) urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale) , liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune). Toate celelalte documente din prezenta sectiune pot si prezentate de catre ofertanti in fiecare dintre urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertatea deplina de a opta intre ele. Nu se va acorda un punctaj special ofertantilor in functie de forma aleasa. Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducere autorizata. De asemenea, fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane. In cazul persoanelor juridice straine care nu pot prezenta actele solicitate prin documentatia de atribuire intrucat in statele de origine acestea nu se emit se va proceda dupa cum urmeaza: reprezentantul lor legal va da o declaratie pe propria raspundere, semnata si datata, din caresa rezulte in mod clar care dintre documentele solicitate de achizitor nu se emit in statul in care acesta isi are sediul. De asemenea, in aceeasi declaratie pe propria raspundere se va preciza si faptul ca in statul respectiv nu se emit documente echivalente.Cerinta nr.5 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii), subcontractantul (in cazul subcontractarii). Sunt persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire urmatoarele persoane: primar: Dunarintu Ionel Rafael, secretar: Matei Sorin Laurentiu, viceprimar: Buncianu Ilie, contabil: Cioata Nicolae, consilier informatica si achizitii publice: Curelea Marinica Cristian, consilieri locali: Vilti Gheorghe, Salapa Ion, Ciochina Ilie, Neata Iulian, Stoican Victor, Despau Ion, Maria Iulian, Daneasa Nicolae, Tunaru Ilie, Sanislav Florin-Lucian, Bunceanu Gheorghe, Ploscaru Sandel, Bobic Mihai-Cosmin, Cojocaru Ioan. Cerinta nr.6 Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), subcontractantul (in cazul subcontractarii). Cerinta nr. 1: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Autoritatea contractanta poate sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata. Vor depune certificatul constatator urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune). Persoanele juridice straine vor depune: 1. Documente din care sa rezulte inregistrarea ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care operatorul economic este stabilit. Din documentele depuse de ofertant trebuie sa rezulte faptul ca este autorizat sa desfasoare activitati similare cu cele care fac obiectul prezentului contract. Vor depune documente doveditoare urmatoarelepersoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).O.N.G.-urile/Persoane juridice non-profit, vor depune: 1. Certificatul emis de Registrul Asociatiilor si Fundatiilor de pe langa judecatoria in raza careia ofertantul isi are sediul social, cu anexele sale (acolo unde este cazul), din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in obiectul de activitate al ofertantului. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune urmatoarele perssoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune). Documentele din prezenta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare dintre urmatoaarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Autoritatea contractaanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertatea deplina de a opta intre ele. Nu se va acorda un punctaj special ofertantilor in functie de forma aleasa. Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducere autorizata. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.
Capacitatea economica si financiara
- pentru anul 2011 cursul de schimb mediu anual lei/euro este 4, 2379 lei;
- pentru anul 2012 cursul de schimb mediu anual lei/euro este 4, 3428 lei;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Asociatii: Autoritatea contractanta accepta asocierea mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte commune, in conditiile art. 44 din OUG nr. 34/2006., Ofertantul va prezenta ?Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii trei ani". Ofertantul dispune de personalul de specialitate, strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari. Pentru indeplinirea contractului ofertantul trebuie sa dispuna de un numar minim de specialisti cu studii superioare tehnice relevante: - sef de proiect - atestat pentru proiectare lucrari de imbunatatiri funciare.- responsabil tehnic cu executia ? atestat pentru executie lucrari de imbunatatiri funciare.Pentru persoanele responsabile cu indeplinirea contractului se va prezenta contractul de munca inregistrate I.T.M / contracte de colaborare pentru PFA / angajament de participare, precum si certificate de atestare pe domeniile mentionate, emise in baza Ordinului ministrului mediului si padurilor nr. 718/2010 (Ordinul ministrului agriculturii si dezvoltarii rurale nr. 88/2007), copii dupa diplomele de studii, atestate, CV-u., Continuare ?Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii trei ani": Cerinta specifica tipului de proiect: Proiectantul trebuie sa fie persoana juridica atestata pentru proiectare lucrari de imbunatatiri funciare si pentru elaborare studii de mediu (certificate de atestare in termen de valabilitate).- Certificat de atestare emis in baza Ordinului ministrului mediului si padurilor nr. 718/2010 (Ordinul ministrului agriculturii si dezvoltarii rurale nr. 88/2007)- Certificat de inregistrare in Registrul National al elaboratorilor de studii pentru protectia mediului (EA), Ofertantul are obligatia prezentarii listei principalelor lucrari executate pe ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Ofertantultrebuie sa prezinte contracte pentru proiectare si executie lucrari similare cu valoarea minima de 774.350 lei fara TVA, din care proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului de cel putin 51.000 lei. Pentru echivalenta lei/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR, si anume: -anul 2008:3, 6827 lei;
-anul 2009:4, 2373 lei;
-anul 2010:4, 2099 lei;
-anul 2011:4, 2379 lei;
-anul 2012:4, 4560 lei;, Cerinta privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii. Pentru indeplinirea contractului ofertantul/asociatia de ofertanti trebuie sa dispuna de un minim de unelte si utilaje specifice, respectiv: - proiectare: statie totala/GPS, 2 PC + 1 imprimanta A3(A4), soft pentru devize;
- executie: coase, topoare, furci, motoferestru., Subcontractantii: Autoritatea contractanta accepta subcontractarea unei parti lucrarilor aferente contractului, in conditiile art. 45 din OUG nr. 34/2006. Certificat privind mangementul sistemului calitatii, SR EN ISO 9001 sau echivalent. In cazul asocierii fiecare asociat trebuie sa prezinte ISO 9001 sau echivalent pentru obiectul de activitate relevant., Standarde de protectia mediului.Sistem de management de mediu in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalent.In cazul asocierii fiecare asociat trebuie sa prezinte ISO 14001 sau echivalent pentru obiectul de activitate relevantin raport cu partea din contract pe care urmeaza sa o realizeze.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara. Punctajul pentru factorul de evaluare "pretul ofertei" se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor (pretul minim) se acorda 70 puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P1 = (pret minim/pret ofertat) x 70 puncteNota: pentru un pret mai mare decat valoarea estimata a contractului prevazuta in fisa de date se acorda punctajul ?0?.
Durata de proiectare ? elaborare DTE (zile calendaristice) ? P2
30
Descriere: Punctajul pentru criteriul de evaluare (P2) - "Durata de proiectare ? Elaborare DTE " se acorda astfel: a) pentru durata minima ofertata se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (30 puncte);b) pentru alta durata ofertata, punctajul se acorda astfel: P(2) = (durata minima ofertata/ alta durata ofertata) x punctajul maxim alocat. Ofertele cu o durata de proiectaremai mare de 30 de zile vor fi respinse, iar ofertele cu o durata de proiectare mai mica de 7 zile nu vor fi punctate suplimentar
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ESTE PUBLICATA IN S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.01.2013 09:38