Achizitie publica - Lucrari de amenajare spatii laborator ?Principiile si metodele conservarii produselor alimentare?
Detaliu pentru invitatia numarul 319978
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319978/07.02.2012
Denumire contract: Lucrari de amenajare spatii laborator ?Principiile si metodele conservarii produselor alimentare?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara Cluj NapocaCod fiscal: 4288381, Adresa: Calea Manastur nr.3-5, Cluj-Napoca, Telefon: 0264596384, Fax: 0264593792
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Manastur nr.3-5, Cluj Napoca, Romania, cod postal: 400372, telefon: +40 264596384, persoana de contact: Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara, Sala Senatului
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de amenajare spatii laborator ?Principiile si metodele conservarii produselor alimentare?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii curente constructii si instalatii
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 30, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei: 600 lei; Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor;Forma de constituire : a) virament bancar cu OP confirmat de banca pana la data deschiderii ofertelor in contul RO27TREZ2165005XXX006891 Trez Cluj sau b) printr?un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original incuantumul si pentru perioada prevazuta (formularul11)In conformitate cu art.2781 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatorului valoarea de 300 lei.Cuantumul garantiei pentru intreprinderile mici si mijlocii este jumatate, conform art.16, alineatul (2) din Legea nr. 346/2004 actualizata
Garantie de buna executie
Cuantum 5% din valoarea contractului fara TVA;Modul de constituire a garantiei de buna executie : a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (formularul 19)b) Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Contul la dispozitia Autoritatii Contractante se va deschide la unitatea Trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent.- Garantia de buna executie se va constitui la jumatate cuntumul, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor si face dovada in acest sensNota: Fiecare ofertant are obligatia de a preciza in cadrul propunerii financiare pentru care mod de constituire a garantie de buna executie opteaza.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Completarea Formularul 12A.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Completarea Formularului 12B.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006-CompletareaFormularul12C.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante precum si cele responsabile de derularea si atribuirea contractului sunt: Doru Pamfil, Aurelia Marian, Viorel Apostu - semnatari contract;Viorel Porutiu, Dan Lung, Florin Marian, Adrian Tiuca, Alina Oltean-comisia de evaluare;4.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a ultimei luni anterioare depunerii ofertei5.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a ultimei luni anterioare depunerii ofertei.NOTA: In cazul asocierii, fiecare participant asociat va prezenta formularele solicitate mai sus la pct.1-5.6.Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta-Completarea Formularului 12MDocumentele solicitate se vor depune fie in original fie in copie legalizata fie in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenente din punct de vedere profesional-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Autoritatea contractanta poate solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original / copie legalizata.Documentele solicitate se vor depune fie in original fie in copie legalizata fie in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista cu pricipalele lucrari , efectuate in ultimii 5 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se va obtine prin descarcarea fisierelor atasate prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.02.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.02.2012 08:58