Achizitie publica - Lucrari de amenajare spatii necesare sectiei Fizioterapie II in incinta Spitalului de Psihiatrie Sibiu si acces in cladire(reabilitare medicala)
Detaliu pentru invitatia numarul 353893
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353893/19.09.2013
Denumire contract: Lucrari de amenajare spatii necesare sectiei Fizioterapie II in incinta Spitalului de Psihiatrie Sibiu si acces in cladire(reabilitare medicala)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SIBIUCod fiscal: 4240898, Adresa: B-dul Corneliu Coposu nr. 2 - 4, Sibiu, Telefon: +40 269215050, Fax: +40 269215434
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de amenajare spatii necesare sectiei Fizioterapie II in incinta Spitalului de Psihiatrie Sibiu si acces in cladire(reabilitare medicala)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de amenajare spatii necesare sectiei Fizioterapie II in incinta Spitalului de Psihiatrie Sibiu si acces in cladire(reabilitare medicala.Valoare estimata achizitie =1.395.930 lei fara TVA din care: Servicii de proiectare si asistenta tehnica proiectant = 51.500 lei fara TVA, Lucrari de constructii = 1.235.300 lei fara TVA. Procentul de 4 % aferent cheltuielilor diverse si neprevazute reprezinta suma de 52.380 lei fara TVA (4% din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute)
II.1.6) CPV: 71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 395, 930 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare - 26.871 Lei (echivalent lei/valuta la curs BNR valabil pentru 06.09.2013) pentru ofertantii ce constituie garantia in valuta. Garantia de participare se va constitui cu valabilitate de 90 zile de la data limita de depunere a ofertei. Se poate constitui in urmatoarele forme: - Scrisoare de garantie pentru participarea cu oferta emisa de catre o Banca/Societate de asigurari - Virament in contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Sibiu, IBAN RO57TREZ5765006XXX011238, - in acest caz se va prezenta document OP cu viza bancii - depuneri de numerar la casieria autoritatii contractante. In cazul in care se demonstreaza calitatea de IMM conform Legii 346/2004 ofertantul beneficiaza de reducere cu 50%. Garantia de participare se restituie in termen de 3 zile de la finalizarea procedurii in baza cererii de restituire depusa la sediul autoritatii contractante. In cazul ofertantului castigator aceasta se restituie dupa semnarea contractului si constituirea garantiei de buna executie. Garantia de participare se retine de catre autoritatea contractanta atunci cand ofertantul se afla in situatiile: a) revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) ofertantul fiind declarat castigator refuza semnarea contractului in perioada de valabilitate a oferteic) ofertantul fiind declarat castigator nu constituie garantia de buna executie a contractului de lucrari d) ofertantul se afla in situatia prevazuta de Art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 - in acest caz se va retine o suma calculata conform prevederilor Art. 278 indice 1 alin. 1 litera c) din OUG 34/2006.Dovada constituirii va fi atasata in SEAP si va fi trimisa in original la sediul AC pana la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA. se va constitui in una din formele prevazute de Art. 90 din HG 925/2006. Garantia de buna executie se restituie conform cu prevederile Art. 92 alin 4 din HG 925/2006. In cazul IMM-urilor - conform Legii 346/2004 acesttea beneficiaza de reducere cu 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 2 din Sectiunea Formulare-document lizibil, semnat si stampilat, atasat in SEAP;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 completata in conformitatecu Formularul 3 din Sectiunea Formulare-document lizibil, semnat si stampilat, atasat in SEAP;3.Certificat de cazier fiscal al ofertantului (operator economic/grup de operatori economici)- document lizibil, semnat si stampilat, atasat in SEAP4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat.Certificatul trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - document lizibil, semnat si stampilat, atasat in SEAP;5.Certificat de taxe si impozite locale - document lizibil, semnat si stampilat, atasat in SEAP;6.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului 314/12.10.2010 al ANRMAP Formular nr. 5 -document lizibil, semnat si stampilat, atasat in SEAP7.Declaratie pe propria raspundere referitor la incompatibilitatile prezentate de Art. 69^1 din OUG 34/2006 - Formular 4- document lizibil, semnat si stampilat, atasat in SEAPPersoanele fata de care se va raporta ofertantul cu privire la Art. 691 din OUG 34/2006 sunt: Manager: Dr. Radu Chicea, Director Financiar- Contabil: Ec.Mirela Tataru, Director Administrativ: Bichicean Pavel, Director Ingrijiri: as. Andrei Mihu.Membrii comisiei de evaluare procedura: Presedinte: Dl. Bichicean Pavel, Membrii: Presecan Gheorghe, Tomaschek Lucian , Radac Laura, Ganea Radu Ioan, Avram Maria si Schlosser Eveline. Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC-document lizibil, semnat si stampilat, atasat in SEAP
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Demonstrarea situatiei economice si financiare a ofertantului conform prevederilor Art. 185 alin. 1 litera b) din OUG 34/2006 prin prezentarea de Bilanturi contabile, Rapoarte de audit, Balante de verificare sau alte documente pe care ofertantul le considera suficiente pentru demonstrarea indeplinirii cerintei de calificare si care prezinta informatii relevante despre situatia financiara a acestuia aferenta ultimilor 3 ani (2010, 2011 si 2012) sau perioadei de activitate de cand operatorul economic este infiintat daca aceasta este mai mica de 3 ani.-Documente lizibile, semnate si stampilate, atasate in SEAP, Conform prevederilor Art. 185 alin. 1 litera c) din OUG 34/2006 se solicita declaratie privind cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani.Cerinta minima: Media anuala a cifrei de afaceri globala, aferenta ultimilor 3 ani de activitate (2010, 2011 si 2012) sau perioadei de cand acestia sunt infiintati daca este mai mica de 3 ani sa fie de minim 2.000.000 Lei.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Se va completa Formularul 6 din Sectiunea Formulare Conform prevederilor Art. 185 alin. 1 litera c) din OUG 34/2006.-document lizibil, semnat si stampilat, atasat in SEAPPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)Experienta similara ?Executie lucrari1.Lista a lucrarilor executate inultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.-prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie care sa confirme executarea lucrarilor in valoare de minim 1.000.000 lei-Documente lizibile, semnate si stampilate, atasate in SEAPNota: Avand in vedere natura complexa a achizitiei, se pot prezenta fie contracte separate pe fiecare componenta (proiectare, respectiv executie), fie contracte care sa cuprinda, la nivelul aceluiasi contract (PT+E), orice combinatie de lucrari si servicii similare cu cele ce fac obiectul prezentului contract, in conditiile indeplinirii valorilor impuse (cumulat);, b)Experienta similara ?Servicii de proiectare1.Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani , continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;
-prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii in valoare de minim40.000 lei.-Documente lizibile, semnate si stampilate, atasate in SEAPNota: Avand in vedere natura complexa a achizitiei, se pot prezenta fie contracte separate pe fiecare componenta (proiectare, respectiv executie), fie contracte care sa cuprinda, la nivelul aceluiasi contract (PT+E), orice combinatie de lucrari si servicii similare cu cele ce fac obiectul prezentului contract, in conditiile indeplinirii valorilor impuse (cumulat);, Declaratie privind efectivele de personal, personalul de executie si personalul tehnic de specialitate cu responsabilitati majore, angajat in derularea contractului.Ofertantul va prezenta Formularul 11 si 12si va nominaliza personalul tehnic de specialitate cu atributii majore in executia contractului: 1.Pentru servicii de proiectare: se va prezenta personalul tehnic de specialitate cu atributii in activitatea de proiectare si asistenta tehnica, personal minim solicitat: - 1 Inginer specializarecu experienta profesionala in constructii civile si industriale, dovedita prin participarea in cel putin un contract de lucrari similare- 1 Arhitect cu drept de semnatura membru al unei asociatii profesionale recunoscute la nivel national/international.2.Pentru executare lucrari de constructii: a)RTE ? Responsabil tehnic cu executia pentru lucrari civile.Se prezinta atestat;b)RCQ ? Responsabil cu controlul tehnic de calitate licentiat in executia de lucrari.c) Sef santier cu experienta profesionala in constructii civile si industriale, cu o experienta generala minima de 5 ani si experienta specifica in domeniul obiectului contractului de min.3 ani.Se vor prezenta ca documente doveditoare: 1.Acte de studii pentru specializarea solicitata fiecarui personal precum si orice alte documente doveditoare (autorizatii /certificate de atestare profesionala, decizie interna de numire RTE/RQ), dupa caz.2. Documente incheiate conform prevederilor legale, din care sa rezulte modul de colaborare a ofertantului cu persoanele implicate in contract (contracte de munca, contracte de prestari servicii)3. Angajamentele de participare obtinute de la fiecare persoana ce va fi implicata in realizarea contractului ? formularul nr.17.4Persoanele propuse a fi implicate in indeplinirea contractului pot fi angajati proprii sau colaboratori.Ofertantii / asociatii si tertii sustinatori au obligatia sa depuna aceste documente. Eventualii subcontractanti au obligatia de a depune aceste documente, luandu-se in considerare pentru partea lor de implicare.Cerinta este solicitata in conformitate cu art 188, al.3 din OUG 34/2006.-Documente lizibile, semnate si stampilate, atasate in SEAP, Informatii privind sustinerea financiara / tehnica si/sau profesionala a unui tert ? daca este cazul.Capacitatea financiara/tehnica si/sau profesionala a operatorului economic sau a grupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.Operatorul economic sau grupul de operatori economici care beneficiaza de sustinerea financiara / capacitatii tehnica si/sau profesionala trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm - Formular 16
(angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/grupului de operatori economici) sau Formular 17 (Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici, acesta fiind un instrument juridic, prin care confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele invocate, mentionate in Formularul 17.1 sau Formularul 17.2, dupa caz. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (tertul sustinator va completa formularele 2 si 3 in acest sens).
Angajamentele privind sustinerea financiara sau tehnica si/sau profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici vor fi prezentate in conformitate cu formularul atasat la sectiunea ?Formulare? a prezentei documentatii de atribuire.
Angajamentele ferme privind sustinerea financiara sau tehnica si profesionala vor fi prezentate conform art. 186 al. 2 si 190 al. 2 din OUG nr. 34/2006.
Formularele precizate la aceasta sectiune se depun doar daca este cazul. Solicitat in baza prevederilor art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006.
-Documente lizibile, semnate si stampilate, atasate in SEAP, Informatii privind asocierea?daca este cazul.Modalitatea de indeplinire: 1.Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica, daca este cazul - Formularul nr. 13
Anexat la acordul de asociere, daca este cazul, se vor prezenta:
-Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora- Formularul nr.14
-Declaratie privind legalizarea acordului Formularul nr. 15
Formularele 13, 14 si 15 se depun doar daca este cazul.
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului
-Documente lizibile, semnate si stampilate, atasate in SEAP, Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari .Ofertantul va prezenta o Lista cu resursele disponibilizate (proprii sau inchiriate, ale asociatului / subcontractantului / sustinatorului) pentru indeplinirea contractului de lucrari (proiectare si executie)
Se vor prezenta in cadrul documentelor de calificare Formular 10 si Anexa 1 si 2.
Cerinta este solicitata in conformitate cu art 188, al.2 si 3 din OUG 34/2006
-Documente lizibile, semnate si stampilate, atasate in SEAP, Declaratie pe propria raspundere privind subcontractantii ? (daca este cazul);Se va completa si depune Formularul 8 din Sectiunea Formulare.In functie de sprijinul acordat ? material sau profesional se va prezenta pentru subcontractant - personalul de specialitate si/sau resursele tehnice angajate de acesta, acestea fiind luate in calcul pentru demonstrarea cerintelor de calificare.-document lizibil, semnat si stampilat, atasat in SEAP Certificarea sistem de managementISO 9001 si ISO 14001 in domenii de activitate ce corespund cu obiectul procedurii, respectiv: Pentru Activitate de proiectare: Certificare ISO 9001Pentru Executie Lucrari de constructii /modernizare cladiri: ISO 9001 siISO 14001.-Documente lizibile, semnate si stampilate, atasate in SEAPPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.09.2013 14:38