Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de amenajare spatiu in structura de camera curata; Montare si punere in functiune echipamente specifice functionarii camerei curate


Detaliu pentru invitatia numarul 351966
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Mecatronica si Tehnica Masurarii-INCDMTM
Numar invitatie: 351966/05.08.2013
Denumire contract: Lucrari de amenajare spatiu in structura de camera curata; Montare si punere in functiune echipamente specifice functionarii camerei curate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Mecatronica si Tehnica Masurarii-INCDMTMCod fiscal: RO 930, Adresa: Sos. Pantelimon, Nr. 6-8, Sector 2, Bucuresti, Telefon: 021.252.30.68, Fax: 021.252.34.37
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Pantelimon, Nr. 6-8, Sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021631, telefon: +40 212523068, fax: +40 212523437, persoana de contact: Gheorghe Gheorghe
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos. Pantelimon, Nr. 6-8, Sector 2, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de amenajare spatiu in structura de camera curata; Montare si punere in functiune echipamente specifice functionarii camerei curate
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de amenajare spatiu in structura de camera curata; Montare si punere in functiune echipamente specifice functionarii camerei curateValoare totala estimata: Total: 458 836 lei.(fara TVA) din care pentru: Valoarea de baza a lucrarii: 431 836 lei (fara TVA)- amenajare spatiu in structura decamera curata: 239 070 lei ( fara TVA)- achizitie, montaj si punere in functiune echipamentespecifice functionarii camerei curate: 192 766 lei (fara TVA)Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute: 27.000 lei (fara TVA) reprezentand 6, 25237% din valoarea debaza a lucrarii (executia lucrarii)
II.1.6) CPV: 45214631-2 - Lucrari de instalare de camere curate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 458, 836 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 8636 lei.Garantia de participare se poate constitui prin: -scrisoare de garantie bancara, in original, in cuantumul prevazut, se va utiliza formularul din capitolul formulare-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari-original, in cuantumul si pentru perioada solicitata in documentatia de atribuire, in favoarea autoritatii contractante, mentionandu-se in mod expers ca se constituie pentru procedura ce face obiectulprezentei cereri de oferta-virament prin ordin de plata RO23RNCB0073049977150001- BCR Sucursala sector 2-sau plata cu numerar la caseria INCDMTM-din SOS.Pantelimon nr.6-8 sector 2 BucurestiPentru o garantie de participare depusa in alta moneda echivalenta se face la cursul valutar BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zile .Valabilitatea garantie de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor-60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura.Neprezentarea pana la ora si data deschiderii ofertelor a dovezii constituirii garantiei de participare conduce la respingerea ofertei, ca fiind inacceptabila, conform art. 33 alin. (3) si art. 36 alin. (1) dinHG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care un ofertant depune contestatie si aceasta este respinsa de catre CNSC , autoritatea contractanta va retine o suma din garantia de participarein conformitate cu art.278 ind.1) alin.1)lit b) din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui prin: -scrisoare de garantie bancara, in original, in cuantumul prevazut, se va utiliza formularul din capitolul de formulare-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari-original.Nu se accepta retineri succesive din garantia de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea (se completeaza formularulexistent in sectiunea formulare)din capitolul de formulare. Aceasta va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (se completeaza formularulexistent in sectiunea formulare)3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (se completeaza formularexistent in sectiunea formulare)4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUGnr. 34/2006 (se completeaza formularulexistent in sectiunea formulare)Tertul sustinator va completa Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit.a) c1) si d) din OUG nr. 34/2006.5.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele? se solicita pentru a demonstra ca ofertantul si-a indeplinit obligatia de plata la bugetul general consolidat;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata a impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? se solicita pentru a demonstra ca ofertantul nu se inregistreaza cu debite la bugetul localAceste certificate trebuie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul.6.Declaratie pe propria raspundere ca ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator nu are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care suntsot/sotie, ruda sau afin pina la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art 69ยน-OUG 34/2006 (se completeaza formularulexistent in sectiunea formulare)cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire. Persoanele cu functie de decizie in cadrul institutiei implicate in procedura de atribuire: Prof.Univ.Dr.Ing. Gheorghe Gheorghe- Director General; Dr.Ec.Maria Marian-Director Economic; Teodora Cecilia Dima-Consilier Juridic; Ana Maria Cristina Ghiteanu-Consilier Juridic- Compartiment Achizitii Publice , Dr.Ing.Gheorghe Popan, Ing. Ioan Gabriel Todoran, Ing.Ioan Lata, Ing. Ghiculescu Neli, Tehnician Budu Gica, Tehnician Serban Gheorghe 1.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa instanta competenta, inoriginal/copie legalizata/ sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In situatia in care , ofertantul clasat pe primul loc a prezentat o copie conform cu originalul, i se va solicita acestuia sa prezinte pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.2. Persoane fizice/ juridice straine: Documente edificatoarecare sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2012 din care sa rezulte exercitiul financiar , vizat de catre organele fiscale in drept.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Delaratie privind lista principalelor lucrarisimilare executate in ultimii 5 ani - o lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani-se completeaza formularulexistent in sectiunea formulare2.Experienta similara: (A)Ptr. proiectare ofertantul trebuie sa demonstreze ca a prestat in ultimii 3 ani servicii de elaborare proiect tehnic si detalii de executie similare cu obiectul contractului Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, cuprinzand cele mai importante contracte de proiectare similare cu obiectul contractului. Prezentarea : min. un contract similar , PV de receptie la terminarea prestarii serviciilor / certificari pentru buna prestare a serviciilor pentru contractele mentionate/ orice alte documente care sa confirme executia serviciilor respective.(B)Ptr. lucrari ofertantul trebuie sa demonstreze ca aexecutat in ultimii 5 ani lucrari de executie similare cu obiectul contractului.Lista principalelor lucr. ex. in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de livrare, benef. indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati, cuprinzand cele mai importante contracte de lucrari similare cu obiectul contractului. Prezentarea : min. un contract similar , PV de receptie la terminarea lucrarilor / certificari pentru buna prestare a lucrarilor pentru contractele mentionate/ orice alte documente care sa confirme executia lucrarilor respective.(C)Experienta similara poate fi indeplinita si cumulat (proiectare + executie) prin prezentarea in cadrul aceluiasi contract a lucrarilor si serviciilor similare cu obiectul contractului.Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, cuprinzand cele mai importante contracte. Prezentarea : min. un contract similar , procesul/procesele verbal/verbale de receptie la terminarea lucrarilor / certificari pentru buna prestare alucrarilorpentru contractele mentionate/ orice alte documente care sa confirme executia lucrarilor respective., Personalulresponsabil pentru executia lucrarii: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de urmatorul personal care va fi implicat in realizarea contractului: 1 sef punct lucru, licentiat in domeniul constructii, experienta profesionala in executia de camere curate minim 3 ani;1 responsabil instalatii electrice , licentiat in domeniul instalatii electrice;cu experienta profesionala in excutia de camere curate/ implicarea inminim 1 contract similar, 1 responsabil autorizat Siguranta si Securitatea Muncii implicat inminim 1 contract similar, Se solicita lista privind personalul de specialitate(se va completa formularul din sectiunea formulare) insotita de CV Europass, Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice : Declaratia pe proprie raspundere privind: Detinerea in proprietate, inchirierea sau alte forme similare, a unor utilaje, echipamente, scule, aparatura de masura si control adecvate lucrarilor de executie, testare si certificare camere curate sau echivalentse va completa formularul din sectiunea formulare, Informatii privind subcontractantii: In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care il realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. (se va completa formularul din sectiunea formulare) ATENTIE ! Pentru incheierea contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vorconstitui anexe la contractul de achizitie publica.Subcontractantii vor prezenta Declaratia privind neincadrarea in precederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Certificarea sistemului calitatii: Certificat ISO 9001 sau echivalentIn cazul depunerii unei oferte comune, certificatul trebuie depus de catre fiecare asociat" pentru partea din contract pe care o realizeaza". Operatorii economici nerezidenti(straini) vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri autorizate in limba romana., Standarde privind protectia mediului: Certificat ISO 14001 sau echivalentIn cazul depunerii unei oferte comune, certificatul trebuie depus de catre fiecare asociat" pentru partea din contract pe care o realizeaza". Operatorii economici nerezidenti(straini) vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri autorizate in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Componenta financiara
Caracteristici tehnice superioare ptr. solutia tehnica
25
Descriere: (1)Controlul mediului in camera curata :15 puncte; (2)Controlul puritatii aerului -10 puncte
Termenul de livrare
10
Descriere: termenul de livrare
Conditii de Garantie
10
Descriere: Conditii de Garantie
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2013 13:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer