Achizitie publica - Lucrari de amenajare stoc si incarcare carbune energetic in auto la Exploatarea de Cariera Berbesti
Detaliu pentru invitatia numarul 320616
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320616/22.02.2012
Denumire contract: Lucrari de amenajare stoc si incarcare carbune energetic in auto la Exploatarea de Cariera Berbesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIUCod fiscal: RO16306589, Adresa: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Telefon: 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, Fax: 0253-222015, 216064
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Romania, cod postal: COD 210132, telefon: +40 374171171, fax: +40 253222015, persoana de contact: GRIGORE DADALAU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL S.N.L.O. S.A., STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Departament Achizitii Publice -Sala de Licitatii (etaj 3).
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de amenajare stoc si incarcare carbune energetic in auto la Exploatarea de Cariera Berbesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Incarcarea carbunelui energetic in autobasculante pentru livrarea la termocentrala.
II.1.6) CPV: 45112000-5 - Lucrari de excavare si de terasament (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 178, 770 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1800 lei.Se poate depune in contul RO49RNCB0149034562550007 BCR Sucursala Gorj.Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita pt deschiderea ofertei. Modul de constituire: prin virament bancar sau print-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (care va trebui sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare o suma de 1.787, 70 lei, calculata conform art 278^1 alin.(1)din OUG 34/2006-in cazul in care ofertantul a depus o contestatie care a fost respinsa ca nefondata de catre CNSC), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (de exemplu scrisoare de garantie bancara in original, completata conform formular nr. 11); ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;numerar la casieria autoritatii contractante
Garantie de buna executie
- Garantia de buna executie se va constitui de catre ofertantul declarat castigator inaintea incheierii contractului, in valoare de 10% din valoarea acestuia fara TVA (5% in cazul Intreprinderilor Mici si Mijlocii;Modul de constituire a garantie de buna executie: -de regula printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract - caz in care valabilitatea instrumentului de garantare va fi cu minim 14 zile mai mare decat valabilitatea contractului; Se va completa de exemplu formularul 19.- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile art. 90, alin. (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare prin HG 1045/27.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 (declaratia de eligibilitate) cu modificarile si completarile ulterioare-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAPnr. 314/12.10.2010-Declaratie pe propria raspundere privindneincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Presedintele consiliului de administratie-Gavril Baican, Membrii consiliului de adminstratie: Daniel Burlan-Director General, Popescu Emanoil, Ghica Mariana - Carmen, Barascu Dumitru, Director Directie Productie-Dafinoiu Mihail, Director Directie Economica-Olaru Daniel, Director Directie Resurse Umane Administrativ-Lazaroiu Constantin.-Declaratie pe propria raspundere privindcalitatea de participant la procedura de achizitie Pentru persoane juridice/fizice romane: -Se va prezenta Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului (emis cu maximum 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor). Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Acest certificat va fi prezentat in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.Pentru persoane juridice/fizice straine: -Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Cerinta nr. 1Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 355000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Cerinta nr. 1a) Inf privexp similara: Se va prez o lista a princip lucrari exec in ultimii 5ani -form model continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contract sau clienti privati. Exec de lucrarise confirma prin prez unor certif/doc (de ex. certif/doc constatat care contin inform refer la indepl obligatiilor contractuale de catre contractanti eliberate de catre autorit contract in temeiul HG 925/2006, art. 971), emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat benef. In cazul in care benef este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posib obt unei certif/confirmari din partea acestuia, demonstrexecutariidelucrarise realiz printr-o declar a operatorului economic., -Cerinta nr. 2Informatii privindexperienta similara: recomandari - se vor prez min o recomandarea sau cate una pentru fiecare contract (document) (formularmodel) pentru pentru executie de lucrari similare cu cele care fac obiectul procedurii de achizitie, semnate de directorii de la beneficiarii unde au avut loc executiade lucrari. Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: Modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv.Daca pe parcursul executiei /sau in perioada de garantie tehnica a lucrarilor care au facut obiectul contractului s-au inregistrat: -neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari.-cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului-receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate, -Cerinta nr. 3a) Resurse tehnice -se va prezenta o declaratieprivindutilajele, instalatiile, echipamentele tehnice (mijloace de transport, dispozitive, dotari si SDV-urile specifice) , a laboratoarelor de care dispune operatorul economicpentru indeplinirea corespunzatoare a contractului deexecutie lucrari, precum si documente care saateste detinerea(dotare proprie sauleasing), inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie.Se vor completa : - formulardeclaratieprivind utilajele instalatiile, etc.- formularulmodel DS1-4- declaratie cu dotarile tehnice specifice ), -formulareleRT 1 (parc activutilaj de constructii, ofertat pentru exploatare)si RT2 (parc activ de rezerva , utilaj de constuctii, ofertatpentru inlocuireutilaje de constructii din parcul de exploatare in caz de defectiuni);, -Cerinta nr. 4Resurse umane-se vaprezenta Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? formularul model, informatii referitoare la personalul/organismul tehnic despecialitate decare dispune (care este strict necesar pentru indeplinirea contractului) sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant ? formular model.-Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile (tehnologii)pentru indeplinirea contractului de lucrari - pentru care se va prezenta o lista cu numele si calificarile profesionale, insotita de CV-uri.Ofertantii au obligatiasaasigure cel putin un responsabil tehnic cuexecutia lucrarilor, pentru care va prezenta CV-ul.1.Toate informatiile prezentate in oferta, vor fi confirmate de conducatorul operat economic., -Cerinta nr. 1'b) Se vor prezenta fise de informatii privind experienta similara-formularul model. - Ofertantul va prezenta copii de pe partile relevante ale contractelor de experienta similara, care sa confirme executia de lucrari similare , duse la bun sfarsit si receptionate la sfarsitul executiei in valoare de cel putin :175.000 lei. Documentele/contractele/procesele-verbale redactate in alta limba decat limba romana, vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana. Nivelul cursului valutar mediu de schimb (BNR) pentru echivalenta este: *4, 2099 RON/euro pentru anul 2010; *4, 2373 RON/euro pentru anul 2009; *3, 6827 RON/euro pentru anul 2008., -Cerinta nr. 3'b) Resurse tehnice- Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica existenta dotarii necesareexecutarii lucrarilorpropuse prin documentatia de atribuire, verificarea finalizandu-se printr-un proces-verbal. In cazul in care operatorul economic ofertant nu este de acord cu punctul de vedere al comisiei SNLO Tg.-Jiu, acesta are obligatia de a-si exprima propriul punct de vedere in scris, chiar in cuprinsul procesului-verbal.Numarul deutilajele de constructii din RT2 va fi de cel mult20% din parcul activ al pachetului ofertat, iar tipul deutilaje de constructiide rezerva trebuie sa acopere plaja tipurilor ofertate in RT1. Inlocuirile efectuate cuutilaje de constructiide rezerva nu pot depasi 20% din totalulcelor din RT1.Uutilajulde constructiidin parcul RT1 poate fi inloc numai cu unutilaj de constructiidin parcul de rezerva RT2 similar celui contract, acest lucru urmand a fi notif imediat subuni beneficiare., -Cerinta nr. 3''c) Pentru toateutilajele de constructiiinscrise in formularele RT1 si RT2 ofertantul va completa cate o ? FISA DE PREZENTAREAUTILAJULUI? ? -Cerinta nr. 1Certificare a sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau similara-Conform prevederilor legale, se vor prezenta documente care atesta o Certificare a sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau similara, pentru categoria de lucrari care sunt ofertate sau alte documente echivalente care sa ateste ca operatorul economic asigura un nivel corespunzator al calitatii. Documentele trebuie sa fie in termen de valabilitate si se vor prezenta in copie certificata ?conform cu originalul?., -Cerinta nr. 2Informatii privindmasurile de protectie a mediului -Se vor prezenta documentele de certificare (sau documente care sa ateste ca certificarea este in derulare) a sistemului de management de mediu, conform cerintelor standarduluiISO 14001, sau echivalent, pentru categoria delucrari care urmeaza a fi ofertate;Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privitoare la faptul ca personalulexecutantului este instruit lunar cu privire la reglementarile referitoare la Protectia Mediului. Operatorii economici ofertanti vor preciza in cadrul ofertei ca s-a tinut cont la fundamentarea acesteia, de prevederile Legii 265/2006 - pentru aprobarea OUG 195/2005 privind Protectia Mediului si Legii nr.27 din 15 ianuarie 2007 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.61/2006 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.78/2000 privind regimul deseurilor.(art.5, alin.2, art.19, alin.1, lit.a, art.21, alin.1) in legatura cu urmar
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se descarca de pe SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2012 13:37