Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de amenajare terenuri de joaca/furnizare si montare echipamente de joaca


Detaliu pentru invitatia numarul 326066
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORAS PODU ILOAIEI (PRIMARIA PODU ILOAIEI)
Numar invitatie: 326066/08.05.2012
Denumire contract: Lucrari de amenajare terenuri de joaca/furnizare si montare echipamente de joaca
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS PODU ILOAIEI (PRIMARIA PODU ILOAIEI)Cod fiscal: 4541017, Adresa: Str. Nationala, Podu Iloaiei, Telefon: 0232/740646, Fax: 0232/740646
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Nationala, Podu Iloaiei, Romania, cod postal: 707365, telefon: +40 0232/740646, fax: +40 0232/740646, persoana de contact: Iulian Maierean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ORAS PODU ILOAIEI(PRIMARIA PODU ILOAIEI)-Str. Nationala, NR.104, Podu Iloaiei
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de amenajare terenuri de joaca/furnizare si montare echipamente de joaca
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1. Executie lucrare amenajare teren pentru loc de joaca (curatat teren , indreptat teren ~ 1320 mp, siaplicarea unui strat de nisip de 15 cm2. Montarea echipamentelor de joaca pe teren amenajat (cu fundatii de beton conform normerlor ISCIR ) cu respectarea suprafetelor de siguranta.
II.1.6) CPV: 37535200-9 - Echipament pentru terenuri de joaca (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 580.62 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de part.este de 1452 lei.Perioada de valab.a garantiei de part. va fi de 60 de zile si se va calcula de la data limita de depunere a ofertei.Garantia de part. trebuie sa acopere cel putin durata de valab. a ofertei.Garantia de part. se va constitui prin virament bancar, printr-un instrument de garantare emis in conditiie legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Aut. contractanta poate solicita prelungirea perioade de valabilitate a ofertei iar perioada de valabilitate a garantiei de part. va fi prelungita corespunzator.Contul de virament a garantiei de participare este RO69TREZ4065006XXX017876 deschis la Trezoreria Iasi.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in termen de 5 zile de la data semnarii contr. de furnizare si va avea o valoare egala cu 10% din valoarea fara TVA a contr.De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract.Prevederile art.86, aliniat (2) si (3) din HG nr.925/2006 se aplica corespunzator.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Decl.pe propria raspundere privind eligibilitatea ?conform formularului F1 din documentatia de atribuire; -Decl. privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.181 din O.U.G.34/2006- conform formularului F2 din documentatia de atribuire;
-Decl.pe propria raspundere de part.la licit.ca ofertant independent in conf.cu prevederile Ord.A.N.R.M.A.P. nr.314/2010-form.F3;
-Decl.pe propria raspundere in temeiul art.69^1 din O.U.G. nr.34/2006?form.F4; Persoanele din cadru autoritatii contractante responsabileprivin atribuirea si derularea contract.sunt.Petru Baciu-Primar, Prisecariu Ana-contabil, Rusu Aurel-secretar Consiliul Local si cons.jr.Mairean Iulian. 1. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; - nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei. In copie 2. Pentru persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentul se va prezenta in copie, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificat de conformitate ISCIR ?CERT pentru echipamentele de joaca.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP- DOCUMENTATIA ESTE ATASATA INVITATIEI DE PARTICIPARE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2012 12:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer