Achizitie publica - Lucrari de amenajare trotuare strazile Calarasi si Castroian municipiul Husi
Detaliu pentru invitatia numarul 302783
MUNICIPIUL HUSI (PRIMARIA)
Cod de identificare fiscala: 3602736
Adresa: STRADA 1 DECEMBRIE 9, Husi
Telefon: 0235480009
Fax: 0235480126
Denumire invitatie: Lucrari de amenajare trotuare strazile Calarasi si Castroian municipiul Husi
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45233161-5 - Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Proiectare si lucrari de executie amenajare trotuare strazile Calarasi si Castroian minicipiul Husi
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 04.07.2011 16:53
Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria municipiului Husi, strada 1 Decembrie nr.9
Data si ora deschiderii ofertelor: 18.07.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Husi, strada 1 Decembrie nr.9 , Birou , ,Achizitii publice"
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 258, 351.72 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- declaratie de eligibilitate;
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;
- Certificat de atestare fiscala bugetul local;
- Certificat fiscalbugetul de stat;
- certificat de inregistrare;
- Certificat constatator eliberat de ONRC;
- declaratie cu privire la cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati;
- experienta similara: indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin un contract de executie de lucrari similare, - declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;
- operatorul economic va dispune de cel putin un respomsabil tehnic cu executia atestat, un responsabil cu controlul de calitate si un proiectant.- declaratie privind echipamentele, instalatiile si utilajele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului.
Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare in SEAP.Garantia de participare la licitatie este de 4000 lei