Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE AMENAJARE ZONA BLOCURILOR 8,9,10,11 ? CARTIER TRAIAN


Detaliu pentru invitatia numarul 320188
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Numar invitatie: 320188/14.02.2012
Denumire contract: LUCRARI DE AMENAJARE ZONA BLOCURILOR 8, 9, 10, 11 ? CARTIER TRAIAN
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEACod fiscal: 2540813, Adresa: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250731016 int.130, Fax: 0250731843
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240182, telefon: +40 250731016-126, fax: +40 250731843, persoana de contact: LIVIU MIFTODE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240182, telefon: +40 250731016-126, fax: +40 250731843
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE AMENAJARE ZONA BLOCURILOR 8, 9, 10, 11 ? CARTIER TRAIAN
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de refacere alei pietonale, amenajare parcari, refacere spatiu verde afectat.
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 558, 702.09 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant.garan.pt particip.=8930lei.Term.valab.garan.de paticip.: 90 zile si este egala cu valabilitatea ofertelor, termenul incepand de la data depunerii ofertelor .Se const.prin instr.de garant.emis de o soc.banc./soc.de asig., in original, sau prin vir.banc., la Trez.Rm.Valcea, contRO23TREZ6715006XXX000140.E oblig.ca la data si ora desch.of. vir.banc.sa fie conf..prin extr.cont al AC din ziua ant.desch.of.In cazul IMM cuant.garan.de part.este red.cu 50% si prez.oblig.decl.pe propria raspund.privind incadr.ca IMM.AC retine garan.de particip.cand: isi retrage of.in per.de valab.a acesteia;of.fiind stab.castig.ref. semn.contr.in per.de valab.a of.;of.fiind stab.castig., nu constit.garan.de b.exec.;Daca CNSC resp.contest.depusa de op.ec.-cf.art.2781, alin1, b)-OUG34/2006, AC retine suma 4.330lei.Garan.de part.se restit.de AC: in cel mult 3zile lucrat.de la const.garan.de b.exec.;dupa semn.contr.dar nu mai tarziu de 3zile lucrat.de la data exp.per.de valab.a of., of-tilor a caror of.nu a fost stab.castig.;in cel mult 3zile lucr.de la data exp.term. de dep.a unei contest. la proced. anulate
Garantie de buna executie
Garan.acord.lucr.e de 60luniincepand cu data finaliz. remed.impuse de recep. la term.lucr.si se incheie la data recep.finale.Cuant.garan.de b.exec.=10%din val.contr.f.TVA.Modul de constituire : garan.de b.exec.se constit. printr-un instr.de garantare emis de o soc. Banc./soc.de asig., ,in termen de 7zile de la semn.contr.;retineri succesive din sume datorate pt. fact.partiale;
-contr.-ul are oblig.de a desch.un cont la dispoz.AC, la Trez. in conf. cu prevederile HG 1045/2011 si depune o suma initiala de min.0, 5% din pretul contr., dupa semn.contr.Pe parcursul derularii contr., AC urmeaza sa alim.contulprin ret.succesive din fact.Modul de restit.a garan.: In cazul contr.de lucr., AC.are oblig.de a elibera/restitui garan.de b.exec.astfel: 70% din val.garan., in 14zile de la data inch.p-v receptie la term.lucr., daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este min.;restul de 30%din val.garan., la exp.per.de garan.a lucr.exec., pe baza pv recep.finala
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele- in original , copie legalizata saucopie lizibila cu specificatia conform cu originalul;Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele -in original , copie legalizata sau copie lizibila cu specificatia conform cu originalul;Nota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni , conform prevederilor Legii nr.571/2003; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1.Mentionam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie, respectiv: 1. Primar - Romeo Radulescu 2. Viceprimar - Cosmin Constantinescu 3. Viceprimar - Eusebiu Veteleanu 4. Administrator Public - Eduard Mihail Tanasescu 5. Director Investitii, Achizitii Publice - Liviu Miftode 6. Sef Serv. Investitii Publice - Corina Toma 7. Sef Serv. Achizitii Publice - Ramona Elena Duta 8. Director Economic - Ion Lepadat 9. Sef Serv. Contabilitate - Geta Pripas 10. Director Juridic - Petre Cazan 11. Sef Serv. APL si Reglementari - Daniela Elena Ciobanu 12. Director general DADP - Laurentiu Teodorescu 13. Contabil Sef DADP - Amalia Bulboaca 14. Sef Serv. Tehnic DADP - Emilia Munteanu;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Informatii privind calitatea de participant la procedura; 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa obiectul de activitate .2. Certificatul constatator va fi emis cu cel putin 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie cu specificatia conform cu originalul.Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.In cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Note: a.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatiiprofesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra mediede afaceri pe ultimii trei ani 2009, 2010, 2011 : valoare 643.000 lei fara TVA, ,bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competentela 31.12.2010, alte documente echivalente (declaratie fiscala)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, din care sa reiasa ca ofertantul a executat acest tip de lucrari., O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamenteletehnice de care poate dispune operatorul economic pentruindeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Declara?ie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat ?i al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, -Informa?ii referitoare la studiile, pregatirea profesionala ?i calificarea personalului de conducere, precum ?i ale persoanelor responsabile pentru execu?ia lucrarilor insotita de Organigrama echipei care va fi implicata in derularea contractului cu specificarea numelor si a pozitiilor personalului in cadrul echipei.-Se solicita o declara?ie cu privire la personalul de specialitate cu anumite certificari-?ef ?antier execu?ie cu experien?a profesionala in construc?ii;
-diploma de inginer, studii superioare, CV-uri ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului-responsabil tehnic cu execu?ia (RTE), Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora: ? Documente de confirmare: Declaratie privind subcontractantii, partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora., Ofertantul reprezentat printr-un grup de operatori economici va depune odata cu oferta si documentele care o insotesc, acordul de asociere intocmit cfm. form. anexatAcord sau o scrisoare preliminara de asociere Certificateconform ISO 9001:2008 si ISO 14001:2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarilor
30
Descriere: Detalii la sect. VI.3
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia este atasata la invitatia de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.02.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2012 11:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer