Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de amenajari exterioare,drumuri,alei pietonale,spatii verzi,mobilier urban


Detaliu pentru invitatia numarul 323653
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL BAILESTI
Numar invitatie: 323653/06.04.2012
Denumire contract: Lucrari de amenajari exterioare, drumuri, alei pietonale, spatii verzi, mobilier urban
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL BAILESTICod fiscal: 4554408, Adresa: str. Victoriei, nr. 24, judetul Dolj, Bailesti, Telefon: +40 251311207/+40 251311238, Fax: +40 251311627
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei, nr. 24, judetul Dolj, Bailesti, Romania, cod postal: 205100, telefon: +40 0251311207/+40 0251311238, fax: +40 0251311627, persoana de contact: Augustin Valentin Mirionescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Municipal Bailesti(Sala de sedinte), Str.Victoriei nr.24, Bailesti, Dolj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de amenajari exterioare, drumuri, alei pietonale, spatii verzi, mobilier urban
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se propune amenajarea exterioara a Spitalului Municipal Bailesti prin urmatoarele actiuni: -refacerea carosabila in zona salvarilor prin acoperirea cu un strat asfaltic de 4 cm.grosime;
-refacerea carosabila in zona de autoturisme pana in dreptul cladirii ce adaposteste prosectura;
-refacerea aleilor pietonale aprox.pe acelasi traseu prin pavele pietonale;
-atat circulatiile carosabile si cele pietonale vor fin incadrate de borduri corespunzatoare;
-alee realizata din sort de pietris.
II.1.6) CPV: 45112710-5 - Lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in valoare de 3000 lei;Perioada de valabilitate a acestetia trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este in cuantum de 5 % din pretul contractului , fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin unul din urmatoarele moduri: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conform modelului din sectiunea Formulare)- cu OP in contul de garantii RO64TREZ2925006XXX001269 deschis la Trezoreria BailestiOfertantul castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in forma si in termenul stabilite de catre autoritatea contractanta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Autoritatea contractantaPersoane implicate in organizarea, derularea, si finalizarea procedurii: -Ec.Tibreanu Mirela-manager-Ec.Dumitrascu Mihai-director financiar contabil-Ec.Mirionescu Augustin-birou achizitii publice-Jianu Mihai-comp.tehnic-Dudau Jane-comp.tehnic-reprezentant Consiliul Local-An.prog.Beldea Dan -membru de rezerva-birou achizitii publice-Ec.Gaciu Laura - membru-birou achizitii publiceCandidat/ofertant: -Declaratia privind eligibilitatea;
-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G.34/2006;
-certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, bugetul asig.sociale, bugetul asig.de sanatate si bugetul asig.de somaj(nu are datorii scadente in luna anterioara)-certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local(nu are datorii scadente in luna anterioara)-declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in situatia de a fi respins in baza art. 691 din OUG 34/2006-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
-fisa de informatii generale privind ofertantul. -certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunal ;
-Autoritatea contractanta solicita ca ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -balanta analitica la :29.02.2012 ;
-ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente ;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic ;
-declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ;
-declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat.-Responsabil tehnic cu executia-Responsabil tehnic cu calitatea -certificat SR EN ISO 9001:2008 sau 9001 :2000 in termenul de valabilitate (sau ehivalent)-certificat ISO 14001 :2005 (sau echivalent);
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.04.2012 10:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer