Achizitie publica - Lucrari de aparare impotriva inunda?iilor, zona parau Valea Mare, comuna Podeni, jude?ul Mehedin?i
Detaliu pentru invitatia numarul 338423
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338423/29.10.2012
Denumire contract: Lucrari de aparare impotriva inunda?iilor, zona parau Valea Mare, comunaPodeni, jude?ul Mehedin?i
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PODENI (Consiliul Local Podeni)Cod fiscal: 4484477, Adresa: Comuna Podeni, Judetul Mehedinti, Podeni, Telefon: 0252388390, Fax: 0252388390
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Podeni, Judetul Mehedinti, Podeni, Romania, cod postal: 227355, telefon: +40 252388390, fax: +40 252388390, persoana de contact: Roata Mihai
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Podeni, Judetul Mehedinti, Podeni, Romania, cod postal: 227355
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de aparare impotriva inunda?iilor, zona parau Valea Mare, comunaPodeni, jude?ul Mehedin?i
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia lucrarilor de proiectare si executie pentru obiectivul "Lucrari de aparare impotriva inunda?iilor, zona parau Valea Mare, comunaPodeni, jude?ul Mehedin?i".Valoarea estimata fara TVA este de 3.572.227, 00 lei fara TVA din care valoarea estimata pentru executia lucrarilor este de 3.493.881 lei fata TVA , iar valoarea estimata a serviciilor de proiectare este de 78.346 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 572, 227 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in conformitate cu H.G. nr. 925/2006, art 86, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Valabilitate garantiei pentru participare ? 90 zile calendaristice, de la data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de participare 71.000 lei. In cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC se va retine contestatorului, caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre C.N.S.C., suma de 7.352 lei, calculata conform prevederilor Art.278^1/OUG34/2006.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie a contractului se constituie la alegere, conform art. 90 alin 1 si 3, din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, prin (se alege): - instrument de garantare . sau - retineri succesive din suma datorata pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide, la o unitate a Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante - Comuna PODENI. Suma initiala care se depunde de catre contractant la deschiderea contului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareF 12A2) Declaratii privind calitatea de participant la procedura F 12C3) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare F5.Personal responsabil cu atribuirea si derulrea contractului :1. Primar Roata Mihai, 2. Viceprimar Rogobete Ilie, 3. Tirlui Ion contabil, 4. Duta Alin Cosmin secretar, 5. Papava Maria - referentconsilieri responsabili cu aprobarea bugetului si contractelor: Rogobete Ilie, Ursu Nicolae, Paulescu Iulian, Vijaica Gheorghe, Trailescu Gheorghe, Patrulescu Gheorghe, Muica Ionel, Daescu Vasile, Sarafin Marioara4) Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010, F 31.5) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare F 12B;6) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;7) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;8) cazier fiscal al persoanei juridice, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social.9) cazier judiciar al persoanei juridice, eliberat de Inspectoratul de Politie al Judetului, respectiv Directia Generala de Politie de pe raza careia societatea isi are sediul socialDocumentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana.Nota: ?Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.?Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului Pentru persoane juridice/fizice romane: certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator al ofertantilor, emis de ONRC .Mod de dovedire: Se va atasa Certificatul constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de OficiulRegistrului Comertului pentru licitatie, din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;a. codul unic de inregistrare;b. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);c. structura actionariatului;d. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;e. domeniul de activitate principal;f. domeniile de activitate secundare;g. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);h. activitatile autorizateDeclaratie pe propria raspundere care sa dovedeasca ca sunt intreprinderi mici si mijlocii, conform Anexei nr. 1 din lege, dupa caz (numai societatile care doresc sa beneficieze de facilitatile prevazute de Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Pentru persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura, precum si asociatii, in functie de partea din contract pe care o indeplinesc, trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile ce fac obiectul contractului de proiectare si executie.Mod de dovedire: Se vor atasa documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional a persoanei juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: 1) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;2) codul unic de inregistrare;3) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);4) structura actionariatului;5) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;6) domeniul de activitate principal;7) domeniile de activitate secundare;8) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).9) activitatile autorizateDocumentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Documentatiile tehnico-economice (proiect tehnic, documentatie tehnica de executie) se vor intocmi numai de persone fizice/juridice atestate in conditiile legii: - Ordinul 182 din 19 februarie 2009 al Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale pentru aprobarea Normelor metodologice privind atestarea persoanelor fizice si juridice care isi manifesta intentia de a desfasura, pe terenuri din domeniul agricol, activitati de imbunatatiri funciare, studii, proiectare, executare de lucrari si servicii si/sau de fabricare a instalatiilor de irigat- Ordinul 718 din 7 mai 2010 Ministerul Mediului si Padurilor pentru aprobarea Normelor metodologice privind atestarea persoanelor fizice si juridice care efectueaza proiectarea si/sau executa lucrari de imbunatatiri funciare din domeniul silvicSe va prezenta Certificat de atestare in valabilitate conform ordinelor de mai sus.Cerinta de mai sus este conf Ghidului solicitantului ? Masura 125, submasura c
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor si lucrari similare executate in ultimii 5 ani pana la data limita de depunere a ofertelor, Fisa de exper. similara. Se solic. ca nivel minim: PT PROIECTARE: Ofert treb sa faca dovada ca a prest in ultimii 3 ani cel putin 1 contr similar a carui val sa fie cel putin egala cu 50.000lei.PT EXEC DE LUCRARI Ofert.treb sa faca dovada ca a exec in ultimii 5 ani cel putin 1 contr similar de exec lucrari, a carui val sa fie cel putin egala cu 3.000.000 lei, excl TVA.Pt exper similara se accepta si contr de proiectare si exec, in val de 3.050.000 lei din care servicii de proiectare de minim 50.000 lei.Fisele de exper similara vor fi insotite de doc/certificari/etc provenite de la beneficiarul serviciilor /lucrarilor, procese verbale de recept la terminarea lucrarilor pt exec si pt predarea docum.de proiectare pt prestarea serviciilor, recomandare din parteabeneficiaru, Decl.priv. resursele umane si struct.managementului.Se va prez.o declar. referit la efect.medii anuale ale personal. angajat si ala cadrelor de conduc in ultimii 3ani ? Formularul 12I., Pers PROI.nivel minim :1 ing/subing spec CFDP; 2 ing/subing c-tii hidrotehnice;1 ing/subing spe geodez cadastru autor.ANPI, 1 ing/subing geotehnician;1 verific de proiect pt hidro;1 verific proiect pt drumuri.Pers.PROI.Ofert va prez in copie certif pt conform cu origin urm docum: diplome privind specializ person(studiile, pregat profes, calific si atest.profes);autorizi/ certific atestare profes; legitimatiile(valab la data lim de depun oferte)sau decizii numire pt poz respec si docum de specializ in baza careia s-a realizat numirea (pt poz unde nu exista reglement in vig).Se accepta prez angajament particip(cf. prev.art.188 alin.2 lit.c si alin.3 lit.b din OUG34/2006), pe langa contr de munca/etc.cv pers de conduc si de specialit in orig semnate si datate.Pt toti spec se solicita doar dovada implic.intr.proiect similar.Nu se accepta prop de pers de spec care sa ocupe 2 sau m.m.poz din cele ment.Pt pers propus se prez doc dov pt rel.de munca cu ofert, contr de munca/lista pers din REVISAL, Pers nec EX-nivel min;1 manager de contr.studii superioare Fac. de Constructii, 1sef de sant ing/subing CH;1sef pct lucru ing/subing CFDP1resp (RTE) dom ctii dr. pd (atest.in vig la data lim depun of); 1 resp (RTE) c-tii hidro (atest.in vig la data lim depun of), 1 resp contr calit drumuri(CQ), 1 resp contr calitatii CH, 1 resp cu contr tehnic de calitate pt dom produse pentru c-tii, 1ing/subing topo;1 Coordonator securitate si sanatate in munca licent.al unei Facultatii de Constructii- diploma de inginer/subinginer-Formarea specif de Coordonator SSM actualizata la fiecare 3ani, in conf cu HG 300/2006; 1 resp cu manag. mediului (atestat sau decizie interna de numire).Nu se accepta prop de pers de spec care sa ocupe 2 sau m.m poz din cele ment., Continuare cerinte Pers.EXEC.Ofertant. va prez in copie certificata pt conform cu originalul urm docum: acordul pt participarea la derularea contr- diplome privind specializ personal.; autorizi/ certific atestare profes; legitimatiile (valab la data lim de depun of)sau decizii numire pt poz respec si docum de specializ in baza careia s-a realizat numirea pt acele pozitii unde nu exista reglementari in vigoare), cv pers de conduc si de specialit in orig semnate si datate Pt.CQ se admite prez.dec.interne de numin f-ctie cf leg in vig.Se accepta prez.angajament particip (cf. prev. art.188 alin.2 lit.c si alin.3 lit.b din OUG 34/2006), pe langa contr de munca/etc.Nu se accepta prop de pers de specialitate care sa ocupe mai multe pozitii din cele mentionate;diplome privind specializ.personalului; ?autorizatii/ certificate de atestarePt pers propus se vor prez doc dov pr relatiile de munca cu ofert, cont doc dov pr relatiile de munca cu ofert, contr de munca/lista pers din REVISAL, Prezentarea Declaratiei ref. la echipam/utilajele/etc de care ofertantul dispune, din care sa rezulte dispozitia asupra a cel putin urmatoarele: Proiectare.sunt nec. urm. Dot. min. ? echip.Pt. list (format A4, A3, ), copi/scan, sau ap. multif. (ce indepl. toate f-ctiile enum. anter.);Progr. de proi.(CAD sau echiv.) in dom. Ing. civila, cu licenta; PlotterA0;. Prog. de devize; Prog.de editare/calcul: (Windows sau echiv., Word sau echiv., Excel sau echiv, cu licenta.; Statie totala si terminal GPS pt. mas. Topo, 1 autoturism.Pt soft se vor prezenta licentele, facturi de achizitie etc.operatorul ec treb sa prez, in fct de situatia specif fiecar util/echipam in parte copii dupa, contr.de inchir, de conces, de leasing, etc, sau prin angaj. de pun.la dispoz, copii atestat, autorizatii, Prezentarea Declaratiei ref. la echipam/utilajele/etc de care ofertantul dispune, din care sa rezulte dispozitia asupra a cel putin urmatoarele: Executie: Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii utilajelor si instalatiilor specifice executarii lucrarilor: autogreder buldozer, buldoexcavator; compactor static autopropulsat; incarcat frontal; autobasc.min.16 to; macara min. 14TF.Ofert va face dov. ca disp. de 1 lab. autoriz gr. 2 pt. det. neces. la exec. lucr.operatorul ec treb sa prez, in fct de situatia specif fiecar util/echipam in parte copii dupa acte de provenienta, contr.de inchir, de conces, de leasing, etc, sau prin angaj. de pun.la dispoz, copii atestat, autorizatii, Informatii privind subcontractantii. Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilorIn cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus. b. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invocasustinerea din partea subcontractantilor.1, In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintelor privind Capacitatea tehnica si/sau profesionala , invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si/sau umane si/sau experienta proprie invocata. Persoana ce asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 , art. 181 literele a, c^1 si d si art. 69^1 din O.U.G. 34/2006. Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor, se vor cumula resursele prezentate de ofertant cu cele prezentate de un sustinator.Tertul sustinator se poate prezenta inital cu angajamentul iar autoritatea contractanta ii va solicita ulterior documentele relevante pentru indeplinirea cerintei pentru care acesta acorda sustinerea. Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contractSe va prezenta certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract, pentru proeictare si executie, in copie conform cu originalul, Certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contractSe va prezenta certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract, pentru proeictare si executie, in copie conform cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara - Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim (70 puncte). Pentru ofertele cu preturi mai mari se aplica formula Pn = Pminim/P ofertei n X 70 puncte
Identificare, descriere si argumentare riscuri
30
Descriere: Se vor contabiliza toate riscurile identificate, suplimentar celor prevazute in caietul de sarcini (studiul de fezabilitate si restul documentatiei de atribuire), pentru executia activitatilor si ducerea la indeplinire a proiectului, precum si recomandarile de reducere/eliminare a lor, analizate de fiecare ofertant in oferta tehnica, in vederea obtinerii numarului maxim de riscuri cu recomandarile aferente. Punctajul se va acorda astfel: pentru cele mai multe riscuri identificate si pentru care se propun recomandari de reducere/eliminare a lor se va acorda punctaj maxim (30 puncte). Pentru celelalte oferte punctajul se va acorda astfel: P = nr. riscuri identificate de ofertant/nr. maxim de riscuri identificate X 30 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2012 09:25