Achizitie publica - ?Lucrari de aparare impotriva inundatiilor in bazinul hidrografic Valea Seaca?, judetul Constanta
Detaliu pentru invitatia numarul 330393
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330393/26.06.2012
Denumire contract: ?Lucrari de aparare impotriva inundatiilor in bazinul hidrografic Valea Seaca?, judetul Constanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Bazinala de Apa DobrogeaLitoralCod fiscal: RO 23877359, Adresa: CONSTANTA STR MICEA CEL BATRAN NR 127, Constanta, Telefon: 0241673036, Fax: 0241673025
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CONSTANTA STR MICEA CEL BATRAN NR 127, Constanta, Romania, cod postal: 900592, telefon: +40 241673036, fax: +40 241673025, persoana de contact: MIRELLA OANCEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Administratia Bazinala de Apa Dobrogea Litoral, str.Mircea cel Batran nr.127, Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Lucrari de aparare impotriva inundatiilor in bazinul hidrografic Valea Seaca?, judetul Constanta
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari la obiectivul de investitii ?Lucrari de aparare impotriva inundatiilor in bazinul hidrografic Valea Seaca?, judetul ConstantaValoarea minima de 17.497.121 lei reprezinta valoarea estimata a procedurii, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, astfel: -valoareestimata servicii proiectare472.530 lei-valoare estimata servicii de asistenta tehnica49.000 lei-valoare estimata verificare proiect23.630 lei-valoare estimata executie lucrari16.951.961 leiValoarea maxima de 19.205.487 lei reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari
II.1.6) CPV: 45246400-7 - Lucrari de prevenire a inundatiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 19, 205, 487 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
340.000 LEIGarantia trebuie sa fie valabila pentru o perioada cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modul de constituire a garantiei de participare: a) Scrisoare de garantie bancara in conformitate cu modelul anexat (Formular 22), scrisoare de garantie emisa de o societate de asigurari, sau orice alt instrument de garantare emis in conditii legaleb) Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantiile de participare nr. RO98TREZ2315005XXX006429, deschis la Trezoreria Constanta, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelorc) Numerar la casieria autoritatii contractanteIn cazul neprezentarii dovezii de constituire a garantiei de participare asa cum a fost solicitata, ofertantul va fi declarat respins in cadrul sedintei de deschidere.Pentru IMM, cuantumul garantiei de participare se reduce cu 50 %in conformitate cu Legea nr.346/2004.IIn cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei pentru participare si a garantiei de buna executie, conform art. 16(2) din Legea 346/2004, se va aplica pentru asocierea in ansamblu.In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in conformitate cu art. 278^1 din OUG. 34/2006, respectiv suma de 9.309, 71 lei.
Garantie de buna executie
7% din valoarea contractului fara TVAGarantia de buna executie se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, scrisoare emisa de o societate de asigurari, sau alt instrument de garantare emis in conditii legale, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180din OUG nr.34/2006Se va completa formular 3 in original de ofertant/asociat, tert sustinator, daca este cazulCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG nr.34/2006Se va completa Formular nr.6 in original de catre Ofertant, fiecare membru al asocierii, terti sustinatori si subcontractanti ai Ofertantului- Pentru completarea declaratiei: persoanele ce detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante ABADL, sunt: - Director ?Marian Mitrea- Director economic ? Tanasie Bian- Director Tehnic Exploatare Investitii ? Stelica Hagi- Marian Dumitrascu-MMP, Mircea Mihai-ANAR, Rodicatistea, Camelia Uzun, Titel Gagiu, Violeta Burnaz-Ser.Investitii, Chirata Tararache-comp.juridic, Mirella Oancea-comp.AchizitiiCerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006Se va completa formular 4 in original de ofertant/asociat.Se va completa formular 4b in original de tert sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 4Cazier judiciarCazier judiciar al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociatCerinta nr. 5Cazier fiscalCazier fiscal al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociatCerinta nr. 6Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de statSe vor prezenta certificate constatatoare emise de autoritatile competente in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, privind situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Se vor prezenta toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc.- la plata, daca este cazul si Ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata, pentru bugetul de stat (copii legalizate sau copii conform cu originalul) din ultimile trei luni, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat.Cerinta nr. 7Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul localSe vor prezenta certificate constatatoare emise de autoritatile competente in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, privind situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Se vor prezenta toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc.- la plata, daca este cazul si Ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata, pentru bugetul local (copii legalizate sau copii conform cu originalul) din ultimile trei luni, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat.Cerinta nr. 8Certificat de participare la procedura cu oferta independentaSe va completa Formular 2 in original de catre ofertant/asociatCerinta nr. 9Calitatea de participant la proceduraSe va completa Formular 5 in original de catre ofertant/asociat, subcontractantCerinta nr.10Declaratie privind indeplinirea criteriilor de calificareOfertantul poate utiliza de facilitatea prevazuta la Art.11 din HG 925/2006, modificata si completata, caz in care se va prezenta Formularul 39 completat in original.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, Autorizatie de functionare/altele echivalentePrezentare Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, sau document echivalent, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate ? executie lucrari de constructii hidrotehnice si/sau proiectare lucrari hidrotehnice.Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident), cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, dincaresarezulteobiectulde activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii, respectivlucrari de constructii hidrotehnice si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau operatiuni similare, in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi insotite de traducerea acestora, in limba romana, de catre un traducator autorizat.Se va prezenta de catre ofertant/asociat, tert sustinator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani sa fie mai mare sau egala cu 34.000.000 leiSe va completa Formular 8 in original de catre ofertant/asociat.Daca este cazul Formular Nr.35, care este un angajament ferm in forma autentica, semnat de catre persoana care garanteaza sustinerea, Cerinta nr. 2Informatii privindsituatia economico-financiaraSe va completa Formular 9 in original de catre ofertant/asociat
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 In ultimii cinci ani ofertantul sa fi executat cel mult 2 contracte a caror valoare cumulata sa fie egala sau mai mare de 16.500.000 lei, al caror obiect a fost executia de lucrari hidrotehnice similare celor care fac obiectul contractului si care sa includa cel putin regularizari si recalibrari de albie, consolidari si aparari de mal, minim un podSe va completa formular 11 +tabel si formular 14Daca este cazul Formular Nr.35, care este un angajament ferm in forma autentica, semnat de catre persoana care garanteaza sustinerea, Cerinta nr. 2 In ultimii trei ani ofertantul sa fi prestat servicii similare de proiectare lucrari hidrotehnice in cel mult 2 contracte a caror valoare cumulata sa fie egala sau mai mare de 450.000 lei, al caror obiect a fost proiectarea de lucrari hidrotehnice similare celor care fac obiectul contractuluiSe va completa formular 12 +tabel si formular 15Daca este cazul Formular Nr.35, care este un angajament ferm in forma autentica, semnat de catre persoana care garanteaza sustinerea, Cerinta nr.3 Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiariSe va completa Formular 10 de catre ofertant/asociat, Cerinta nr. 4Declaratie privind efectivul mediu anualalpersonalului si al cadrelor de conducereSe va completa formularul 16 de catre ofertant/asociat, Cerinta nr. 5 Informatii referitoare la personalul de conducere si persoanele responsabile pentru contract. Se solicita desemnarea urmatoarelor persoane: - director santier, cu studii tehnice (constructii hidrotehnice), experienta ca director de santier intr-o lucrare similara- sef proiect, cu studii de specialitate (proiectare lucrari hidrotehnice), experienta ca sef proiect intr-un proiect similar- responsabil tehnic cu executia (R.T.E.), atestat tehnico-profesional pentru domeniul Constructii hidrotehnice, angajat al ofertantului, sau cu contract de colaborare, al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Se va completa Formularul 17; formularul va fi insotit de CV-uri ale persoanelor din conducere si ale persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului. Se vor prezenta documente suport pentru personalul propus ( diplome, atestate, certificate etc)., responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) pentru domeniul ? Constructii hidrotehnice, cu decizie de numire/dispozitie de numire, angajat al ofertantului, sau cu contract de colaborare, al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.- Verificator proiect, exigente A4, A7, B5Se va completa Formularul 17; formularul va fi insotit de CV-uri ale persoanelor din conducere si ale persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului. Se vor prezenta documente suport pentru personalul propus ( diplome, atestate, certificate etc)., Cerinta 6Asigurarea cu utilaje, echipamente si mijloace de transport necesare pentru indeplinirea contractului, respectiv minim urmatoarele: - Excavator, Buldozer pe senile, Autogreder, Compactor autopropulsat, Incarcator frontal, Placa vibratoare, Automacara, Autobetoniera, Autocisterna cu dispozitiv de stropire, Autobasculanta, Autotrailer.Se va completa formularul 18 Se vor prezenta documente suport din care sa reiasa ca ofertantul dispune (in dotare proprie, prin contracte sau acorduri de inchiriere) de utilaje, echipamente tehnice si mijloace de transport care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari. Daca este cazul Formular Nr.36, care este un angajament ferm in forma autentica, semnat de catre persoana care garanteaza sustinerea si Formular nr. 37 (Declaratie tert sustinator tehnic si profesional)., Cerinta 7Informatii privind subcontractantii, dupa cazSe vor completa formular 19 si formular 5 in original, dupa caz Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiiPrezentare certificat ISO 9001 sau echivalent, Cerinta nr. 2Standarde de asigurare a protectiei mediuluiPrezentare certificat ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2012 08:32