Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de aparare pe paraul Barsa la Ghimbav, jud. Brasov


Detaliu pentru invitatia numarul 324284
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA OLT
Numar invitatie: 324284/19.04.2012
Denumire contract: Lucrari de aparare pe paraul Barsa la Ghimbav, jud. Brasov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA BAZINALA DE APA OLTCod fiscal: 18264803, Adresa: str. Remus Bellu nr6, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250739881, Fax: 0250739880
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Remus Bellu nr.6, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240156, telefon: +40 250739881, fax: +40 250739880, persoana de contact: Daniela Elena Sima
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Administratia Bazinala de Apa Olt, str. Remus Bellu nr.6 Rm. Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (gospodarirea apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de aparare pe paraul Barsa la Ghimbav, jud. Brasov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborarea documentatiilor tehnicefazele P.T.+C.S., D.E. si D.A.T.C, verificare proiect si executie lucrari la obiectivul de investitii LUCRARI HIDROTEHNICE DE APARARE IMPOTRIVA INUNDATIILOR PE RAUL BARSA IN ZONA LOCALITATII GHIMBAV, JUDETUL BRASOV
II.1.6) CPV: 45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 457, 185 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
180.000 lei; Perioadadevalabilitateagarantieideparticipare ? 60dezile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorModul de constituire a agarantiei : Scrisoare de garantie bancara in favoarea Administratiei Bazinale de Apa Olt prezentata in original sauOrdin de plata , in contul autoritatii contractante : RO 86 TREZ 6715 005 XXX 00 3809 deschis la TREZORERIA Rm. Valcea sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire . Garantia trebuie sa fie irevocabila ; Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionatRetinerea garantiei de participarese va face in conformitate cuprevederile legaleindomeniul achizitiilor publice si art.278 indicativ 1 din OUG 34/2006, contestatorului caruia i-afost respinsa contestatia ca nefondatade catre CNSC, i se va retine suma de 8.505, 72 lei
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului(fara TVA).Modul de constituire : prin retineri succesive din valoarea facturilor emise. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului sau Scrisoare de garantie bancara in favoarea Administratiei Bazinale de Apa Olt prezentata in original sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire . Garantia trebuie sa fie irevocabila ; Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratiiprivindeligibilitatea -prezentareFormular32.Certificat de Cazier Fiscal emis de Ministerul Finantelor Publice pentru ofertant3.Declaratieprivindneincadrareain prevederileart. 181 dinO.U.G. 34 / 2006 - prezentareFormular44.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilorexigibiledeplataa .impozitelorsi taxelorcatrestat, inclusivcelelocale, precumsia contributieipentruasigurarilesocialede stat (formularetipeliberatedeautoritatilecompetente dintara incare Candidatul / ofertantuleste rezident)NOTA: Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv celelocale, constituie conditie de calificare. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Sunt considerateca fiind indeplinite in masura in careoperatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor , aprobatede catre organele competente in domeniu5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - prezentare Formular 56.Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta - prezentare Formular 67.Declaratei privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69 indice 1- prezentare Formular 6?Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante : Director- ing. Laszlo BARABAS; Director MMP ? ing. Lucian Pricina;Director Tehnic- ing. Ion STOENESCU;Director Ec.- ec. Lenuta DOBRINESCU;Reprezentant DDI ANAR- ec. Viorica BAICESCU;Sef Serv. PIUI-ing. Ion Baloi; Sef Birou Achizitii- ing. Daniela SIMA;Serv. PIUI- ing. Delia DIACONU Persoanejuridice/ fiziceromane- Certificatconstatatoreliberatde OficiulRegistruluiComertului, in original sau copie lizibila conforma cu oroginalul (emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa rezulteobiectul deactivitate al respectivului operator economic . Persoanejuridice/ fizicestraine- Documentecaredovedesco formadeinregistrare / atestareoriapartenentadin punctdevedere profesional, dincaresarezulteobiectulactivitatii.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, sa prezinte documentele solicitate mai sus in original sau copie legalizata in situatia in care acestea au fost prezentate in copie conform cu originalulIn cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie indeplinita de fiecare asociat
Capacitatea economica si financiara
Descriere: In situatia depunerii ofertei comune de catre un grup de operatori economici se va prezenta ?Bilantul consolidat ?al grupului, - Informatiigenerale cu privire la media cifrei de afaceri globalepe ultimii 3 ani a operatorului economic : - pentru servicii de proiectareminim 500.000 lei- pentru executie lucrari minim 18.000.000 lei( IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a cifrei medii anuale de afaceri), Fisaprivindinformatiilefinanciare ?rezultatulexercitiilorfinanciarepeultimii3ani, Asigurarearisculuiprofesional conform legii 441/2006 art.153.12, Angajament privind sustinerea financiaraa ofertantuluide un tert sustinator (numai daca este cazul )Pezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)." si art.69 indice 1 din OUG 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experientasimilara pentru servicii de proiectare -prezentarea a cel mult 3 contracte din ultimii 3 ani, care au avut ca obiect prestarea serviciilor de proiectare a caror valoare insumata sa fieminim de260.000 lei- Prezentarea de recomandari din prtea altor beneficiari, pentru prestarea serviciilor de proiectare (cel putin o recomandare);;, Experientasimilara- pentru executie lucrari - prezentarea a cel mult 3 contracte finalizate din ultimii 5 anicare au avut ca obiect executia de lucrari similare a caror valoare insumata sa fieminim de9.000.000 lei- PrezentareadeRecomandari din partea altor beneficiari, pentru executia unor lucrari similare (cel putin o recomandare); . Recomandareatrebuiesaprecizeze celputinla urmatoareleaspecte: a. moduldeindeplinireaobligatiilorcontractuale peparcursulderulariicontractuluirespectiv;b.dacapeparcursulexecutieilucrariloraufost inregistrate: neconformitati ;accidentetehnice ;contracte reziliate receptii amanate sau respinse; valoarea contractului finalizat., 2. Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, 3. Llista principalelor servicii prestatein ultimii 3 ani, 4. -Informatii referitoare la personalul / organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii ;
- Se solicita ca cerinta minima, desemnarea de ofertant ca sef de proiect, care va asigura asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor de constructii si care vareprezenta ofertantul la fazele determinante si in relatiile cu beneficiarul, o persoana cu studii superioare de specialitate cu experienta in cadrul unui proiect similar- Se solicita ca cerinta minima, pentru prestarea serviciilor de proiectare , desemnarea de catre ofertant a unui coordonator in materie de securitate si sanatate pentru nivelul superior pe durata elaborarii proiectului, conform ORDIN nr. 242 / 23.03.2007, ., 4.A. Cerinte obligatorii pentru prestarea serviciilor de proiectare: 1. Certificate de atestare eliberate de Ministerul Mediului conform Ordinului nr.1671/2007 pentru domeniile: a) intocmirea studiilor hidrologice; b) intocmirea studiilor hidrogeologice; c) intocmirea studiilor de gospodarire a apelor si d)elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizului de gospodarire a apelor.2. Certificate de autorizari eliberate de O.N.C.G.C. conform Ordinului nr. 538/2001 sau Ordinului nr. 107/2010 emis de M.A.I.-Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara pentru: -persoane fizice: categoria B sau C;sau persoane juridice: clasaa II-a3. Atestate verificatori proiecteconform Ordinului M.L.P.T.L. nr.777/2003, cerintele: A7-Rezistenta si stabilitate pentru constructii si amenajari hidrotehnice; B5-Siguranta in exploatare pentru constructii si amenajari hidrotehnice; D-igiena, sanatatea oamenilor, refacerea si protectia pentru toate domeniile, 4. B. Cerinte obligatorii pentru executia lucrarilor: Se solicita, ca cerinta minima obligatorie, desemnarea de ofertant, ca responsabil tehnic cu executia (R.T.E.), a unei persoane care sa fie atestata tehnico-profesional pentru domeniul V ? Constructii si amenajari hidrotehnice;
- efectivelemediianualealepersoanelorangajate, 5.Declaratiereferitoarelautilaje, instalatii, echipamentetehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului executie lucrari necesare pentru realizarea obiectivului de inveatitii, 6.Angajament privind sustinerea tehnica si profesionalaa ofertantuluide un tert sustinator (numai daca este cazul)In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului - fonduri financiare, utilaje, echipamente, personal -, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza., 7.Declaratie tert sustinator tehnic si profesional ? echipamente , utilaje (numai daca este cazul ), 8.Declaratie tert sustinator tehnic si profesional ? personal (numai daca este cazul ) Certificat ISO 9001 sau echivalent pentru sistemul de management alcalitatii; In cazul unei asocieri prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii;Certificat ISO 14001 sau echivalent pentru Sistemul de Management de Mediu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP atasat invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.05.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2012 14:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer