Achizitie publica - LUCRARI DE APLICARE MARCAJE RUTIERE PE RAZA MUN. CLUJ-NAPOCA
Detaliu pentru invitatia numarul 326170
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326170/10.05.2012
Denumire contract: LUCRARI DE APLICARE MARCAJE RUTIERE PE RAZA MUN. CLUJ-NAPOCA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Cluj-NapocaCod fiscal: 4305857, Adresa: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Telefon: 0264/592588, Fax: 0264/431575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400001, telefon: +40 264592588, fax: +40 264431575, persoana de contact: lucia lupea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante, str Motilor nr 3, Cluj Napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE APLICARE MARCAJE RUTIERE PE RAZA MUN. CLUJ-NAPOCA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de aplicare marcaje rutiere pe raza municipiului Cluj-Napoca cf descrierilor din Caietul de sarcini pentru toate cele 3 loturile
II.1.6) CPV: 45233221-4 - Lucrari de marcaj rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 313, 741 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantie participare: LOT 1=26000LEI, LOT 2=68000LEI, LOT 3=11000lei.Garantia de part.va fi valabila 90 zile de la data limita de primire a ofertelor si va fi irevocabila.Perioada de valab.agarantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei si poate fi constituita in urmatoarele forme: * instrument de garantare (FORMULAR 11) emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, care se prezinta in ORIGINAL, in cuantumul si pentru perioada prev. in docum.de atribuire.In cazul in care emitentul este o banca/soc.bancara/soc.de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia instrumentul de garantare, prezentat in ORIGINAL poate fi exprimat si in euro astfel incat sa echivaleze garantia solicitata in lei la cursul stabilit de BNR pt data de 26.03.2012, 1 euro=4.3691lei.instrum.de garantare emis in cond.legii, tb sa prevada faptul ca plata se va face neconditionat, in urmatoarea situatii de culpa ale celui care o constit.: a)ofertantul__si-a retras oferta in perioada de valab a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul__ nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valab a ofertei;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul __a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valab.a ofertei.d)autorit. contract.vaaplica prev.art.278^1 din OUG34/2006 modif., iar in cazul in care Consiliul va respinge contestatia, autorit.contract.va retine contestatorului din garantia de part.urmatoarele sume(conf.prev art 278^1 alin 1 lit b) din OUG 34/2006 modif si complet): LOT 1=5107.5 LEI, LOT 2=7182.34 LEI, LOT 3=4363.90 LEI.Nu se accepta bilet la ordin si fila CEC!depunerea la autoritatea contractanta cu celputin 24 de ore inainte de data deschiderii ofertelor a unui OP in lei in contul deschis la BN Trez.Cluj, CUI 4305857, cont RO17TREZ2165006XXX006924;depunere in numerar in lei la casieria autorit.contract., str.Motilor, nr.7, Cluj-Napoca.
Garantie de buna executie
garantia de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;(formular 18)b) prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata, intr-un conr deschis la trezorerie, cu respectarea art. 90, alin. (3) din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitatea?declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul A;2) Declaratie privind calitatea de participant la procedura?declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu formularul 12C;3).Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A; - cazier judiciar pentru persoana juridica/persoanele juridice ofertante emis de catre IPJ;4).Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12 B;5).Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata inconformitate cu Formularul 1C; Mentionam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: primar RADU MOISIN, presedintele comisie de evaluare Viceprimar LASZLO ATTILA si membrii comisiei de evaluare: VIRGIL PORUTIU, MIRELA MARINCEAN, LUCIA LUPEA, IOAN BOGDAN. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181 si 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.6). Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );7). Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidatal statului (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );Certificatele mentionate la punctele 6) si 7) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.8)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul M)- cf Ordinului 314/2010 al ANRMAPIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 6)-7), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata?conform cu originalul?semnata si stampilata);
- Persoane juridice /fizice straine/romane: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ofertantul va prezenta bilantul contabil din anul precedent vizat si inregistrat de organele competente la data de 31.12.2010
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indepl a obligatiilor, beneficiari, indif dc acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati;ofertantul va prezenta copia(lizibila) a contractului de executie/copia partilorrelevante ale acestui contract, Informatii privind subcontractantii? daca e cazul., cerinta minima impusa: Op ec tb sa faca dov ca dispune(propriet, leasing, admin, chirie/alta forma de adm, angajam de punere la disp) de minim urmat utilaje si echipamente: Lot 1 marcaje rutiere cu vopsea de marcaj: -1 marcator airless autopropulsat, rezervor microbile, programator electronic pentru modul de lucru automat si semiautomat;
-2 marcatoare cu propulsie manuala dotat cu pompa airless, rezervor microbile, pentru executie marcaje transversale;
-2 marcatoare cu propulsie manuala dotat cu pompa airless, rezervor microbile, pentru executie marcaje diverse;
- 1 autospeciala dotata cu perii sau instalatii de spalare pentru curatirea suprafetei de lucru;
- 4 turbosuflante;
- trusa de sabloane pentru marcaje transversale, sageti orientare, litere(BUS, TAXI, REZERVAT etc.), cifre, sablon biciclete, sablon cedeaza trecerea si inscriptionari diverse;200 conuri de protectie reflectorizante;
-minim 5 panouri semnalizare lucrari/fiecare tip de marcaj(pentru marcaje longit, diverse si transv), cerinta minima impusa privind dotarile pt LOT2 marcaje cu produse speciale : - 1 masina de aplicare produs in 2 componenti la rece pentru marcaje longitudinale- 1 masina de aplicare produs in 2 componenti la rece pentru marcaje transversale- 1 masina de aplicare produs in 2 componenti la rece pentru marcajediverse- 1 echipament pentru aplicare marcaje tactile si produse prefabricate- 1 utilaj specific pentru realizarea covoarelor antiderapante (rosu-alb)- 1 autospeciala dotata cu perii sau instalatii de spalare pentru curatirea suprafetei de lucru- 2 turbosuflante-trusa de sabloane pentru marcaje transversale, sageti orientare, sablon cedeaza trecerea si inscriptionari diverse-200 conuri de protectie reflectorizante- minim 4 panouri semnalizare lucrari/ fiecare tip de marcaj ( pentru marcaje longitudinale, marcaje diverse simarcaje transversale), cerinta minima impusa privind dotarile pt LOT3-stergere marcaje prin frezare- 1 buc. utilaj mecanizat ( freza) pentru stergere marcajcu vopsea sau cu alte produse (bicomponent, prefabricate, folie)Comisia de evaluare isi rezerva dreptul de a verifica in fapt utilajele declarate. Cerinta trebuie sa fie indeplinita pentru fiecare lot pentru care se depune oferta. In cazul in care un ofertant participa la toate cele 3 loturile, cerinta trebuieindeplinita pentru fiecare lot in parte., Conditia minima privind experienta similara: indeplinirea unui contract al carui obiect a fost executia unor lucrari similare celor cuprinse in Caietul de sarcini pentru fiecare lot in parte. in cazul in care un ofertant participa la toate cele 3 loturile trebuie sa dovedeasca faptul ca indeplineste cerinta priv exp similara pentru fiecare dintre cele 3 tipuri de lucrari cuprinse in Caietul de sarcini, cerinta minima privind personalul angajat pentru executia efectiva a lucrarilor-personalul minim solicitat pt fiecare lot in parte este : LOT 1= minim 16 persoane, dintre care minim 2 persoane sa detina permis de conducere categ.B, si minim 1 persoana sa detina permis de conducere categ B, C+E.LOT 2= minim 13 persoane, dintre care minim 3 persoane sa detina permis de conducere categ.B, si minim 1 persoana sa detina permis de conducere categ B, C+E.LOT3=minim 3 persoane, dintre care minim 1 persoana sa detina permis de conducere categ B, C+E. Se va avea in vedere ca daca un ofertant va participa la toate cele 3 loturile, numarul minim de persoane de care trebuie sa dispuna ofertantul se cumuleaza, Cerinta minima de calificare: ofertantul va asigura cate un responsabil tehnic cu executia pentru fiecare lot la care doreste sa participe. Responsabilul tehnic cu executia trebuie sa fie atestat in domeniul lucrarii care urmeaza sa fie executata.Se va avea in vedere ca daca un ofertant participa la toate cele 3 loturile, va trebui sa desemneze 3 persoane ca responsabil tehnic cu executia, atestate diferit in functie de lucrarile care urmeaza sa fie executate descrise in cele 3 loturi. Standarde de asigurare a protectiei mediului- Certificatul ISO 14001 sauechivalent din care sa reiasa domeniile certificate-cu specific in corelare cu lucrarile din prezentul acord cadru, Standarde de asigurare a calitatii -Certificatul ISO 9001 sau echivalent dincare sa reiasa domeniile certificate-cu specific in corelare cu lucrarile dinprezentul acord cadru
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 09:31