Achizitie publica - Lucrari de asfaltare a strazilor: Bradului, Viorelelor si T. Vladimirescu din orasul Baile Govora, jud.Valcea - reparatii curente
Detaliu pentru invitatia numarul 330236
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330236/22.06.2012
Denumire contract: Lucrari de asfaltare a strazilor: Bradului, Viorelelor si T. Vladimirescudinorasul Baile Govora, jud.Valcea - reparatii curente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BAILE GOVORACod fiscal: 2541827, Adresa: str. Tudor Vladimirescu, nr. 75-77, Baile Govora, Telefon: 0250770460, Fax: 0250770800
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Tudor Vladimirescu, nr. 75-77, Baile Govora, Romania, cod postal: 245200, telefon: +40 250770460, fax: +40 250770800, persoana de contact: MIHAI MATEESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA ORASULUI BAILE GOVORA, str. Tudor Vladimirescu, nr. 75-77, Baile Govora, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de asfaltare a strazilor: Bradului, Viorelelor si T. Vladimirescudinorasul Baile Govora, jud.Valcea - reparatii curente
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii curente constand in lucrari de refacere a imbracamintilor asfaltice peurmatoarele strazi din orasul Baile Govora, judetul Valcea: ? str. Bradului pe o lungime de 120m;? str. Viorelelor pe o lungime de 340m;? str. T. Vladimirescu pe o lungime de 223 m.Pretul contractului de lucrari avand ca obiect?Lucrari de asfaltare astrazilor Bradului, Viorelelor si T. Vladimirescu, Baile Govora, judetul Valcea? se va incadra in suma de 205021, 61 lei, exclusiv TVA.
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 205, 021.61 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2% din valoarea contractului fara TVA respectiv: 4100, 43lei, valabila pe o perioada cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Ofertantii care se incadreaza in categoria IMM, cf L346/2004, pt a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei trebuie sacompleteze Formularul nr.4.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare se constituie in numele asocierii. Garantia de participare emisa in alta lb decat romana va fi prezentata in original, insotita de traducere autorizata. Garantia de participare se poate constitui: prin virament bancar in contul: RO56TREZ6715006XXX007112, deschis la Trez Rm. Valcea; printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, pt perioada de 90 zile calendaristice. In cazul scrisorii de garantie se completeaza Formularul nr.2Garantia trebuie sa fie irevocabila. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor si se va regasi in afara plicului exterior, alaturi de Scrisoarea de inaintare.Neprezentarea garantiei de participare in cuantum si forma precizate mai sus atrage respingerea ofertei in cf cu art.33, alin.(3), lit.b) din HGR 925/2006.Conditii de retinere si restituire a garantiei de particip: cf art.87-88 din HGR925/2006.In masura in care CNSC respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, AC va retine din garantia de participare a ofertantului, cf art. 278^1 din OUG 34/2006, suma de: 2050, 22 lei.Daca instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei CNSC de respingere a contestatiei, AC va returna suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie cf art.90 HGR 925/2006: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; prin retineri succesive din sumele datorate pt facturi partiale, cf HGR 1045/2011.In cazul scrisorii de garantie bancara se completeaza Formularul nr.3 in original.Ofertantii din categoria IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei. In cazul contractului de lucrari garantia de buna executie se restituie cf art. 92, alin.4 din HGR 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele care dovedesc indeplinirea cerintei vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalui.Documentele emise in alta lb decat romana tb insotite de traducerea autorizata.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita prin lege tb sa fi fost emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei.Pt documentele care nu se pot prezenta cu respectarea termenului datorita conditiilor de emitere, si care depasesc perioada de valabilitate de 30 de zile solicitata, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea Ofertantului in care se va prezenta justificarea aferenta.In cazul depi unei oferte individ/comune sustinuta fin si/sau tehn/-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia indeplinirii cerintei.In cazul in care pers care semneaza declaratiile/formularele solicit nu este reprezentantul legal al op ec, se vaatasa o imputernicire pentru aceasta.Cerinta nr. 1-cerinta obligatorieCertificat de participare la procedura cu oferta independenta.Completare Formular nr.1, in original, datat, semnat si stampilat.Cerinta nr.2-cerinta obligatorieDeclaratie privind neincadrarea in prev art 180 din OUG 34/2006-Formular nr.5, in original, datat, semnat si stampilat.Declaratia nu se solicit eventualilor subcontractant;In cazul dep unei of individ/comune sustin fin si/sau tehn/-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a dem indepl cerintei.Cerinta nr. 3-cerinta obligatorieDeclaratie privind neincadrarea in art.181 din OUG 34/2006-Formular nr.6, in original, datat, semnat si stampilat).Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata.In cazul in care of este dep de o asoc de op ec, fiecare asoc, inclusiv liderul are oblig dep formulare de mai sus si a doc de confirmare.Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta se solicita a fi indeplinite si de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori, conform lit.a, c1 si d ale art.181 din OUG.34/2006.Se solicita prezentarea urmatoarelor certificate: 1.Certificat de atestare fiscala, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf cu orig, elib de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste ca op nu are datorii la bugetul de stat.2.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, in orig sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf cu originalul, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste ca op nu are datorii la bugetul local.Cond de calif: Cu exceptia impozite si taxe pt care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, rambursari de TVA, etc) de catre organele competente si in masura in care s-au respectat cond impuse la acordarea acestora, AC va exclude ofert/candidat care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indif de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun of. Incadrarea in una sau mai multe dintre sit prev la art.180 si 181 atrage exclud of din proced pentru atrib contract.Cerinta nr.4-cerinta obligatorieDeclaratie privind neincadrarea in art.69^1 din ordonanta - Conflict de intereseSe va completa Formularul nr. 7 in original, datat, semnat si stampilat ?Neincadrarea in art.69^1din OUG 34/2006? se solicita pentru ofertant/ofertant asociat/tert sustinator si subcontractanti conformprevederilor art.unic, alin (13) din Legea 279/2011.Persoanele nominalizate din cadrul AC, care aproba/semneaza documentele emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Mihai Mateescu, Cristinel Gugu, Mihaela Radut Fota, Mircea Constantinescu, Mihaela Virtej, Elena Calinoiu.Consilieri locali: Mihai Vilhelm, Petrescu Erita Gheorghe, Dumitrica Bogdan, Marinescu Ioan, Circeag Dumitru, Floricel Maria, Tudosie Mihai, Moise Florian, Popescu Ion, Etineanu Marinela, Dumitrescu Razvan Ilie Cerinta nr. 1-Cerinta obligatorieCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului /Autorizatie de functionare / altele echivalentePersoane juridice/fizice romane: 1.nu mai vechi de 30 de zile (original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);c)structura actionariatului;d)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;e)domeniul de activitate principal;f)domeniile de activitate secundare;situatia societatii - ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operanta in perioada de depunere a ofertei si/sau de executare a contractului.In cazul unei asocieri de operatori economici, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documentul mentionat mai sus.Persoane juridice/fizice straine: 1. Prezentarea documentelor care dovedesc o forma de inregistrare atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident.Respectivele documente, vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate.2. Prezentarea documentelor care atesta urmatoarele, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident: ? denumirea completa a operatorului economic;? durata de functionare;? sediul social;? structura actionariatului;? persoane imputernicite/administratori;? domenii de activitate;? sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, domeniul principal de activitate;? domenii de activitate secundare;? ca nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operanta in perioada de depunere a ofertei si/sau de executare a contractului.1Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.In cazul in care exista incertitudini referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1-Cerinta obligatorieMedia CA globala din cel mult ultimii 3 ani: 410000 lei.Avand in vedereca se solicita un anumit nivel al CA, documentele doveditoare vor fi bilanturile contabile.Documentele care dovedesc indeplinirea cerintei vor fi prezentate pt fiecare dintre operatorii economici.In cazul unei asocieri, capacitate economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurse tuturor membrilor, fara a lua in considerare datele subcontractantilor.Daca Ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in cf cu prevart.186 OUG.34/2006, de catre o alta persoana are obligatia prezentarii unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1-cerinta obligatorieLista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr.2-cerinta obligatorie-Experienta similara ?Prezentarea a minim 1 sau maxim 3 contracte avand ca obiect executarea de lucrarisimilare cu valoare egala cu valoarea contractului.Pt demonstrarea indeplinirii cerintei se vor prezenta la fiecare contract urmatoarele documente: a)copie conforma cu originalul dupa contract si acte aditionale daca este cazul;b)copie conforma cu originalul dupa documentul/certificatulemis de autoritatea contractanta sau clientul beneficiar care sa confirme executarea lucrarilor (ex: recomandare, proces verbal de receptie, etc). Se accepta si copie dupa partile relevante din contractele prezentate.Contractele prezentate trebuie sa fi fost executate in decursul ultimilor 5 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertei., Cerinta nr. 3-Cerinta obligatorie-Lista utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari, Cerinta nr. 4-Cerinta obligatorieDeclaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat si ale cadrelor de conducere, Cerinta nr. 5 -Cerinta obligatorie -Declaratie/informatii privind asigurarea cu personal de specialitate(1 ing.in specialitatea drumuri/coordonator lucrare, 1responsabil tehnic in constructii drum, 1responsabil cu control calitatii). din care sa rez rolul si responsabilitatile fiecaruia, insotita de CV.Nu se accepta schimbarea personalului de specialitate alocat decat cu persoane care indeplinesc ac cerinte min obligatorii, pe baza unor justificari bine argumentate si numai cu aprobarea AC In cazul unei asocieri, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor, iar pt subcontractanti exclusiv pt partea lor decontractUn operator economic poate, sa recurga la capacitatea tehnica si/sau profesionala a altor entitati in cf cu prev art.190 din OUG 34/2006.Legalizarea asocierii se solicita doar pt oferta castigatoare., Cerinta nr. 6-Cerinta obligatorieInformatii privindsubcontractantii Cerinta nr. 1-Cerinta obligatorieStandarde de asigurare a calitatii sau echivalentOfertantul va prezenta un certificat valabil, emis de un organism independent, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatiicare corespunde domeniului de activitate ce face obiectul prezentei proceduri.Nu se acceptasisteme de management in curs de certificare.Nu se admit ofertanti in curs de certificare.Certificatul se solicita pentru fiecare membru al asocierii, dupa caz., Cerinta nr. 2-Cerinta obligatorieStandarde de protectia mediului sau echivalentOfertantul va prezenta un certificat valabil, emis de un organism independent, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu care corespunde domeniului de activitate ce face obiectul prezentei proceduri.Nu se acceptasisteme de management in curs de certificare.Nu se admit ofertanti in curs de certificare.Certificatul se solicita pentru fiecare membru al asocierii, dupa caz.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2012 14:14