Achizitie publica - Lucrari de asfaltare drum comunal Bosorod-Bobaia si pietruire drum comunal Merisor-tirsa
Detaliu pentru invitatia numarul 325239
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325239/27.04.2012
Denumire contract: Lucrari de asfaltare drum comunal Bosorod-Bobaia si pietruire drum comunal Merisor-tirsa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BOSOROD (CONSILIUL LOCAL BOSOROD)Cod fiscal: 4521338, Adresa: BOSOROD, STR. PRINCIPALA, NR. 73, Bosorod, Telefon: 0254733050, Fax: 0254733050
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BOSOROD, STR. PRINCIPALA, NR. 73, Bosorod, Romania, cod postal: 337095, telefon: +40 254733050, fax: +40 254733050, persoana de contact: CRISTIAN MAZARE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Bosorod, sat Bosorod, nr. 73, cod postal 337095, judetul Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de asfaltare drum comunal Bosorod-Bobaia si pietruire drum comunal Merisor-tirsa
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de asfaltareLucrari de pietruire
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 290 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 3000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de paticipare: 90 de zile (de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: a) - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original;b) - ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul COMUNEI Bosorod, RO59TREZ3675006xxx002529 deschis la Trezoreria Hunedoara.In cazul depunerii unei contestatii, de catre op.ec. ofertanti, daca CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in conf.cu art. 278^1 lit. a din OUG 34/2006, suma de 1612, 9 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din pretul fara TVA al contractului.? Modul de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie conform prevederilor H.G. nr.1045/2011.Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Prestatorul va avea obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre prestator in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea prestatorului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- Documentul mentionat va fi prezentat de catre tertul sustinator (daca este cazul), si de catre fiecare asociat in cazul in care oferta este depusa de o asociere.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Documentul mentionat va fi prezentat de catre tertul sustinator (daca este cazul), si de catre fiecare asociat in cazul in care oferta este depusa de o asociere.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Documentul mentionat va fi prezentat de catre tertul sustinator (daca este cazul), si de catre fiecare asociat in cazul in care oferta este depusa de o asociere.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Grecu Ioan ? primar, Stanila Remus ? viceprimar, Ciocade Romanita ? secretar, Marcu Gabriela ? contabil, Crintoae Ionel ? consilier personal al primarului, Mazare Cristian ? consilier (urbanism). Consilieri locali: Albu Ovidiu Cristian, Birlovean Sorin, Dancescu Ioan, Cacuci Ovidiu, Cacuci Tiberiu, Bruzan Silviu, Jujan Alion, Perta Ionel, Ocolisan Ovidiu, Pesterean Doinel.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura- In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.6. Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.7. Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local- In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor fiscale, autoritatea contractanta solicita ca acesta, sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate, si graficul de reesalonare.Persoanele juridice / fizice straine vor prezenta: Documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, traduse in limba romana si legalizate. Certificatul constatator eliberat de ORC care atesta faptul ca, acesta nu este in stare de faliment ori lichidare si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii - lucrari de constructii a drumurilor si podurilor - (CAEN-4211 lucrari de drumuri);
- In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoanelejuridice /fizice straine vor prezenta: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaleMedie Cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara: ?Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?.Se va prezenta obligatoriu dovada executarii in ultimii 5 ani (cei 5 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor, in urma) aminim 1 (unul) contract de executie lucrari in domeniul infrastructurii de drumuri, similar ca natura si complexitate., 2.Utilaje: ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari?.Ofertantul trebuie sa dispuna de: - statie de preparat mixturi asfaltice- autobasculante-buldozer-excavator-cilindru compactor-instalatie pulverizare emulsie bituminoasa-repartizator asfalt-autogreder-incarcator pe pneuri si/ sau senile, 3.Personal: ?Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere?Ofertantul trebuie sa dispuna de sef de santier inginer constructor de drumuri si poduri, responsabil tehnic cu executia (RTE), responsabil cu controlul calitatii (CQ).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se poate obtine online din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2012 14:39