Achizitie publica - LUCRARI DE ASFALTARE SI PAVARE IN ORASUL HATEG
Detaliu pentru invitatia numarul 325255
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325255/27.04.2012
Denumire contract: LUCRARI DE ASFALTARE SI PAVARE IN ORASUL HATEG
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL HATEGCod fiscal: 5453878, Adresa: Str. Libertatii, nr.5, Hateg, Telefon: 0254-770273, Fax: 0254-777756
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Libertatii, nr.5, Hateg, Romania, cod postal: 335500, telefon: +40 254770273, fax: +40 254777756, persoana de contact: Sabin Prejban
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Hateg, P-ta Unirii, nr.6
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii generale ale autoritatlor publice local)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE ASFALTARE SI PAVARE IN ORASUL HATEG
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop lucrari de pavare, incadrare cu borduriin perimetrul de acces in zonablocurilor S1, 30B, 1BUCURA, 2BUCURA, 17B si lucrari de reparatii strazi si asfaltare str.Bisericilor, Orizontului, Cimitirului, Hunedoarei, Sarmisegetusa, M.Eminescu, Carpati, Timisoarei, Ulita Silvasu de Jos si parcari blocuri S1, 30B, 1BUCURA, 2BUCURA, 17B.asfaltare
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 280, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 25000lei .Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: a) Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.b) Virament bancar cu OP in contulRO10TREZ37121360250XXXXXTREZ HATEG, deschis la Trezoreria Hateg, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.c)Scrisoare de garantie bancara sau in favoarea autoritatii contractante cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. conform formularului anexat.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, adica cel putin 180 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui prininstrument de garantare bancara, scrisoare de garantie bancara de buna executie sau prin retineri succesive din facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-prezentare formular2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG.34/2006, cu modificarile si completraile ulterioare-prezentare formular3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura- prezentare formular4. Certifcate privind atestarea fiscala: ? Prezentare certficat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat , prezentat in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, eliberat de D.G.F.P din care sa sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .? Prezentare certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva, din care sa rezulte faptul ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .5. Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in prevedrerile art.691 din OUG.34/2006 .In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Timis Nicolae- Primar.Dabelea Ioan- ViceprimarBadea Mihaela-Director economicTamasan Gratiela-Director tehnicPasconi Valentin-consilier juridicPrejban Sabin ?insp.Achizitii Publice6. Certificat de participare cu oferta independenta- prezentare formular Prezentare certificat constatator emis de ONRC in original, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul?, valabil la data depunerii ofertelor.Persoane juridice/fizice straine-prezentare de documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoareDin certificatul prezentat trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment sau lichidare.Pentru ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita prezentarea certificatului constatator in copie legalizata sau original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani ?cel putin 2560000 lei.Bilant contabil pe anul 2010.Accesul la resurse financiare in valoare de cel putin 600000 lei pentru o perioada de cel putin 3 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Dovada ca detine: un sef santier, ing.constructii drumuri si poduri, (experienta generala 5 ani), un RTE (experienta generala 5 ani) , un responsabil tehnic cu calitatea lucrarilor (CQ), in domeniul drumurilor (experienta generala 5 ani ), un ing. topograf , 3 asfaltatori 3masinisti utilaje, 3pavatori, 2.Un contract similar(asfaltare) in valoare de cel putin 930000 lei fara TVA siun contract similar (pavare)in valoare de cel putin 350000 lei fara TVA, insotite de PV receptie si recomandari., 3.Cerinta minima: statie de producere mixturi asfaltice prevazuta cu dozator pentru fibre si aditivi solizi, cu aviz de mediu si raport de inspectie emis de ICECON, sau echivalent - 1 buc.repartizatoare asfalt cu raport de inspectie emis de ICECON, sau echivalent - 1 buc.autogreder cu raport de inspectie emis de ICECON, sau echivalent - 1 buc.cilindru compactor cu raport de inspectie emis de ICECON, sau echivalent - 1 bucbuldoexcavator cu raport de inspectie emis de ICECON, sau echivalent - 1 bucautobasculanta cu ITP valabila- 2 buclaboratoare autorizate de I.S.C -minim laborator de gr.II ISO 9001sau echivalentISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: P n = pret minim / pretul ofertei x 50 puncte
timpul de executie
50
Descriere: Pte (n) = temin/ te oferta x 50puncte;tmin=1luna;tmax=4luni
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2012 16:05