Achizitie publica - Lucrari de asfaltare strada Varoagea
Detaliu pentru invitatia numarul 337921
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337921/22.10.2012
Denumire contract: Lucrari de asfaltare strada Varoagea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL TICLENICod fiscal: 4898657, Adresa: STR. PETROLISTILOR, NR. 769, ticleni, Telefon: 0253.234416, Fax: 0253.234361
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PETROLISTILOR, NR. 769, Ticleni, Romania, cod postal: 215600, telefon: +40 253234361, fax: +40 253234333, persoana de contact: Tirca Maria
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA ORAS TICLENI, STR. PETROLISTILOR, NR. 769, SALA DE SEDINTE A PRIMARIEI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de asfaltare strada Varoagea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop executarea lucrarilor de asfaltare strada Varoagea.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 63, 690.72 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1273 lei, iar pentru IMM-uri 637 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Contul de garantii de participare este RO72TREZ3375006XXX000566, deschis la Trezoreria Tg-Carbunesti.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 86 alin.1 din HG nr. 925/2006. ? Formular 16. In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine suma de 636, 91 lei, conform art. 278^1 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna ex este in cuantum de 10% din valoarea contr. fara TVA (5% din valoarea contr. fara TVA, daca executantul face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii 346/2004 cat. IMM) se va constitui conform prevederilor art.90, alin. (1) din H.G.925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la disp. autoritatii contractante, la unitatea Trezoriei Statului din cadrul organului competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre acesta in contul astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5 % din pretul contractului fara TVA, in termen de 5 zile lucratoare de la semnarea contractului. Restituirea garantiei de buna ex. in conf. cu art.92, pct.(4)din HG nr.925/2006.Retinerea garantiei de buna executie in cond. art.91 din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele solicitate se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 1: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru al asocierii si sustinatorii ofertantilor (daca exista) vor depune urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr.1. - originalb) Cazier fiscal al operatorului economic (in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) al societatii, in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat/tert sustinator) din procedura si respingerea ofertei.Cerinta nr. 2: Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006, modificat si completat ulterior .Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru din asociere va prezenta urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 2, original, b) - Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat si la bugetul local, in original/copie legalizata/copie lizibila continand mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor si taxelor sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele compentente in domeniu.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii la data limita de deschidere a ofertelor.Cerinta nr. 3 : Declaratii privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa prezinte Formularul nr. 3, original.Cerinta nr.4: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006- Formularul 4, in original.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul primariei, dupa cum urmeaza: 1.Radu Constantin ? primar, 2. Mazilu GheorgheConstantin? viceprimar, 3. .Geica Dragos. ? secretar, 4. Cojocaru Maria ? contabil sef, 5. Bobeanu Sorin - consilier local, 6. Branescu Constantin - Alexie - consilier local, 7. Burtea Nicolae Alin - consilier local, 8.Carnuta Gabriel - consilier local, 9. Coltescu Iulian - consilier local, 10. Dunga Matei Catalin - consilier local, Licurici Constantin Adrian - consilier local , 11. Munteanu Ion- consilier local, 12. Rebedia Sever - consilier local, 13. Spranceana Silviu Tudosie - consilier local, 14. Stancu Victor - consilier local, 15. Ticleanu Virgil - consilier local, 16. Ungureanu Ilie Ion - consilier local, 17. Varoagea Valentin ? consilier local.Cerinta nr. 5: Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic va prezenta Formular 5, in originalNeindeplinirea unuia din criteriile de mai sus vor conduce automat la excluderea Ofertantului si respingerea ofertei.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de operatorul economic individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/unui grup de operatori economici. Orice document solicitat va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Cerinta 1Persoane juridice/fizice romane : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii : Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: nume complet, sediul, starea societatii, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor..Nota: In cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie conform cu originalul, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/ copie legalizata. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .Persoane juridice/fizice straine : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractului.Document care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media Cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari, trebuie sa fie mai mare sau egala cu 127.000 lei.Orice documente care sa dovedeasca indeplinirea cerintei de calificare (de exemplu bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, vizate si inregistrate la organele competente/rapoartele de audit/ rapoartelecenzorilor/echivalent).In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare), valoarea pentru media cifrei de afaceri se considera indeplinita daca este in cuantum de 50% din valoarea solicitata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind principalele lucrari executate in ultimii 5 aniPrezentarea unei liste a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de fisa de experienta similara, copie dupa procese verbale de receptie si certificari de buna executie de la beneficiar pentru cele mai importante lucrari. Certificarile vor indica lucrarile, valoarea, perioada si loculexecutiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsitDovada experientei similare se va face prin: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala. (conform art.14 alin. 1 din Ordinul nr.509/2011 al Presedintelui ANRMAP)., Cerinta nr. 2: Informatii privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea corespunzatoare a contractului- solicitare conf. Art.188, alin (3), lit.f) din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).Se solicita din partea ofertantului sa faca dovada ca dispune de utilaje si echipamente., Cerinta nr. 3Informatii privind personalulOfertantul trebuie sa dispuna de urmatorul personal de specialitate: ? 1 sef santier- Inginer, cu studii de lunga durata, profilul constructii ? specializarea constructii drumuri si poduri - experienta in domeniu minim 3 ani? 1 responsabil cu controlul calitatii lucrarilor, ? 1 responsabil cu protetia muncii si PSI? personal de executie nominalizat pe specializari, conform tehnologiilor de lucru propuse pentru realizarea contractului in cauza.Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile solicitate., Cerinta nr. 4: Informatii privind subcontractantiiPe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a subcontracta lucrari sau de a inlocui subcontractantii nominalizati in ofertafara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.Se accepta numai subcontractanti de specialitate, in caz contrar ofertantul urmand a fi descalificat.Un operator economic nu are dreptul, sub sanctiunea excluderii din procedura, sa participe in calitate de ofertant si subcontractant in cadrul aceleiasi proceduri.In cazul in care o parte a contractului se va subcontracta - se va mentiona categoria de lucrari ce vor fi executate de subcontractanti, ponderea acestora in total contract., Cerinta nr. 5: Informatii privind asocierea opratorilor economici (daca este cazul)Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidaturacomuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea inconsiderare a resurselor tuturor membrilor grupului.Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale se demonstreaza de catre fiecare dintre asociati in parte, prin formularele prevazute la capitolele III.2.1.a si III.2.1.bNota : Un operator economic nu are dreptul, sub sanctiuneaexcluderii, sa participe in calitate de membru/lider in mai multe asocieri.Chiar daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei pentru participare si a garantiei de buna executie, conform art. 16(2) dinLegea 346/2004, nu se va aplica daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM., Cerinta nr. 6: Informatii privind sustinerea operatorilor economici- daca este cazul.In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare cum ar fi experienta similara sau indeplinirea unui nivel minim al cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie publica, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa. Sustinatorul raspunde in mod direct pentru prejudiciile cauzate autoritatiicontractante, ca urmare a nerespectarii obligatiilor asumate prin angajament.Atentie! Formularele pentru angajamentul ferm se vor introduce in documentatia de atribuire numai in cazul sustinerii ofertatului de catre un tert. Certificate emise de organisme independente de acreditare care atesta implementarea sistemului de management al calitatii - certificat ISO 9001 ? privind sistemul de management al calitatii pentru lucrari de drumuri si poduri ( sau echivalent), valabil la data deschiderii ofertelor.Nota: In caz de asociere documentele care dovedesc implementarea unui sistem al managementului calitatii vor fi prezentate cel putin de liderul asocierii.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare., Certificate emise de organisme independente de acreditare care atesta implementarea sistemului de mediu - certificat ISO 14001 - privind sistemul de management de mediu pentru lucrari de drumuri si poduri (sau echivalent), valabil la data deschiderii ofertelor.Nota: In caz de asociere documentele care dovedesc implementarea unui sistem al managementului calitatii vor fi prezentate cel putin de liderul asocierii.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.11.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.10.2012 19:54