Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE ASFALTARE STRAZI IN LOCALITATEA BUCU, JUDETUL IALOMITA


Detaliu pentru invitatia numarul 335450
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BUCU JUDETUL IALOMITA (CONSILIUL LOCAL)
Numar invitatie: 335450/14.09.2012
Denumire contract: LUCRARI DE ASFALTARE STRAZI IN LOCALITATEA BUCU, JUDETUL IALOMITA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BUCU JUDETUL IALOMITA (CONSILIUL LOCAL)Cod fiscal: 4427900, Adresa: comuna Bucu, judetul Ialomita, Bucu, Telefon: 0243240352, Fax: 0243240352
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Bucu, judetul Ialomita, Bucu, Romania, cod postal: 927060, telefon: +40 243240352, fax: +40 243240352, persoana de contact: Valentin SERBAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Comunei Bucu judetul Ialomita, strada Calea Bucuresti nr. 101
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE ASFALTARE STRAZI IN LOCALITATEA BUCU, JUDETUL IALOMITA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asfaltarea a patru strazi, in lungime totala de1.865, 72m - asfaltarea suprafetei drumului si pietruirea acostamentelor, conform proiectului tehnic intocmt, in comuna Bucu
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 462, 931.61 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
8.500, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei.Constituire garantie de participare: a) virament bancar in cont RO 62TREZ39121360250XXXXX, deschis la Trezoreria Slobozia;b) scrisoare de garantie bancara emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? in original, cu valabilitate de 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei.In cazul unei contestatii respinse, ca nefondata de catre CNSC, ofertantului caruia i s-a respins contestatia i se va retine suma de 4.242, 93 lei.
Garantie de buna executie
Se va constitui in procent de 5% din valoarea contractului, fara TVA ? instrument de garantare, emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Daca partile convin, garantia de buna executie a contractului se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale acceptate la plata, in conditiile HG1045 din 19 octombrie 2011, privind modificarea art. 90 alin. 3 din HG 925 / 2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Prezentarea in original - formular A din sectiunea Formulare, completatsemnat si stampilat.Aceasta declaratie va fi data de toti participantii la procedura (ofertanti, asociati , terti sustinatori.)Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea in original - formular B din sectiunea Formulare, completat semnat si stampilat.Aceasta declaratie va fi data de toti participantii la procedura (ofertanti, asociati , terti sustinatori.) Daca este cazul, tertul sustinator va mentiona, in cadrul declaratiei, numai neincadrarea in art 181 din OUG 34/2006 lit.a), c1) si d).Cerinta nr. 3Certificat de atestare fiscala privind achita-rea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat.- Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentare document - in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila;Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr.4Certificat privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local eliberat de Primarie pentru punctul/punctele de lucru, sediile principale si secundare declarate si implicate in derularea contractului, - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare document - in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Daca este cazul, ofertantul va indica punctul/punctele de lucru, sediile principale si secundare implicate in derularea contracului, precizind aceasta printr-o declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata.Cerinta nr.5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare document - in original, completatin conformitate cu ordinul ANRMAP nr. 314 din oct. 2010 ? formularCPI din sectiunea Formulare; semnat si stampilat.Cerinta nr.6Declarate pe proprie raspundere privind evitarea conflictului de interese -neincadrare in prevederile OUG 34/2006, Art. 691*) - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare document - in original, intocmit in conformitate cu art. 69^1 din OUG 34 / 2006 ? semnat si stampilat;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primarul, Secretarul, Contabilul, Presedintele comisiei de evaluare, membrii comisiei de evaluare, membrii comisiei de buget finante din cadrul Consiliului Local.In sensul prevederilor art 691din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce privesteorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dragusin Ion - primar, Raceanu Alexandru ? secretar, Vasile Daniela Elena ? contabi; Dragusin Ion ? presedintele comisiei de evaluare fara drept de vot, Serban Valentin, Dimache Ionut- Jenel, Ionescu Maria ? membrii in comisia de evaluare; Oprea Cornel, Avram Florian Dorin, Cretu Adrian, Stefan Grigore, Comsa Ion ? membrii in comisia buget finante a Consiliului local .Aceasta declaratie va fi data de toti participantii la procedura (ofertanti, asociati , terti sustinatori, subcontractanti.) Cerinta nr. 1Certificat constatator, emis, de catre ONRC. - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Prezentare document - in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila;Daca ofertantul clasat pe primul loc a prezentat copie cu mentiunea , ,conform cu originalul?, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, comisia de evaluare va solicita, pentru conformitate, certificatul constatator emis de ONRC in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani., Declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani.Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 925.800, 00 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani pentru cele mai importante lucrari., Lucrari similare: prezentarea in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul a maximum douacontractede lucrari similare (modernizare / reparatii / constructii noidrumuri, care a inclus si asfaltari) sau parte a unui alt contrac, finalizat la data desfasurarii procedurii, din care sa reiasa ca ofertantul a executat lucrari similare in valoare, cumulate daca este cazul, de cel putin 462.900, 00 lei (fara TVA)De asemenea contractul (contractele) respectiv(e) vor fi insotit(e) de copii lizibile ale: procesului verbal de receptie finala a lucrarilor/proces verbal de terminare a lucrarilor/proces verbal de receptie partialasi de recomandare(recomandari) de la beneficiarulrespectiv., Declaratie pe propria raspundere referitoa-re la efectivele medii anuale ale personalu-lui angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Nominalizarea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile cu executia contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune cel putin de urmatorul personal minim de specialitate cu experienta in domeniu, necesar pentru indeplinirea contractului, astfel: 1. sef de santier.2. responsabil tehnic cu executia lucrarii (RTE) atestat MDRT in domeniul lucrarilor ce se executa (lucrari de drumuri), valabil la data depunerii ofertelor.3. responsabil cu calitatea.4. responsabilcu sanatatea sisecuritatea in munca.- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestora. CV-urile din care sa reiasa experienta profesionala generalasi faptul ca a participat la cel putin o lucrare similara., Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, mijloacele de transport, echipa-mentele tehnice de care poate dispune opera-torul economic pentru indeplinirea corespun-zatoare a contractului de lucrari.Ofertantul va face dovada ca detine acele echipamente utilaje, mijloace fixe si a altor dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului(din extrasul de utilaje) Certificat privind implementarea si mentine-rea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei ISO 9001, sau echivalent - pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii - respectiv lucrari de drumuri, Certificat privind implementarea si mentine-rea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei ISO 14001, sau echivalent - pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii - respectiv lucrari de drumuri
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2012 16:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer