Achizitie publica - ,,Lucrari de asfaltarea si plombarea strazilor din localitatile comunei Recea, judetul Maramures?
Detaliu pentru invitatia numarul 347042
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347042/21.05.2013
Denumire contract: , ,Lucrari de asfaltarea si plombarea strazilor din localitatile comunei Recea, judetul Maramures?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA RECEACod fiscal: 3627757, Adresa: Comuna Recea, Judetul Maramures, Recea, Telefon: 0262-287202, 0262-287240, Fax: 0262-287555
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Recea, Judetul Maramures, Recea, Romania, cod postal: 437225, telefon: +40 262287202, fax: +40 262287555, persoana de contact: Octavian Pavel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Receastr. Primariei nr. 2loc. Receajud. Maramures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Lucrari de asfaltarea si plombarea strazilor din localitatile comunei Recea, judetul Maramures?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de drumuri: - pregatirea terenului, amorsare, asfaltare, plombare si compactarea asfaltului turnat- 5% din valoarea estimata, reprezentand 300.000 lei, il constituie lucrari , ,Diverse si neprevazute?
II.1.6) CPV: 45233121-3 - Lucrari de constructii de drumuri principale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 000, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
110.000 lei. 1. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere cel putin perioada minima de valabilitate a ofertelor. 2. Garantia de participare se constituie prin virament bancar (RO20TREZ4365006XXX003221) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei sau retinerea partiala a unor sume se va executa conform art 87 din HG 925/2006 si art 278.1 din OUG 34/2006. Daca garantia se constituie in alta moneda, echivalenta leu/valuta se va face conform cursului BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Ofertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei. 3.In cazul asocierilor, garantia de participare va fi depusa de partenerul conducator. 4.Ofertele care nu prezinta garantia de participare conform punctelor 1-3, inclusiv documentele justificative aferente (adrese bancare, declaratii IMM), in original, vor fi respinse.
Garantie de buna executie
6% din valoarea contractului fara TVA 1.Garantia de buna executie: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive din transele de plata conform prevederilor legale (HG1045/2011). 2.Dupa receptia cu succes la terminarea lucrarilor, garantia de buna executie se va returna in proportie de 70%. Pentru diferenta de 30%, contractantul va prelungi valabilitatea pana la efectuarea receptiei finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formular 5 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ord 314 /2010.Formular 6 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69.1 din OUG34/2006 semnata de ofertant, asociati, subcontractanti si sustinatori, din care sa rezulte ca acestia nu se afla in situatiile de excludere prevazute de art 69.1 din OUG 34/2004 conform Ord AMRMAP 170/2012.Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: toate personale din primarie care sunt implicate dupa cum urmeaza: Pavel Octavian ? primar, Madaras Valer - viceprimar, Burzo Vlad - contabil sef, Chereches Vasile, Cimpian Mircea, Cosmuta Vasile, Gherasim Gavril, Lucaci Dorin, Luput Dragomir, Madaras Gheorghe, Muresan Mircea, Petrus Ioan, Pop Gheorghe, Roman Liviu, Rus Alexandru, Rus-Bucur Dorel si Sasaran Nicolae ? consilieri localiFormular 7 Declaratie privind eligibilitatea.Formular 8 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG34/2006.Formular 9 Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificate de atrestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract, care sa confirme lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata. 1.Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului dovedit prin Certificat consatator ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului agent economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunerea ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul are cifra de afaceri globala pe 2010, 2011 si 2012 de minim 1.000.000 lei. Ofertantul va prezenta documente justificative. Pentru echivalenta, se va avea in vedere cursul mediu anual leu/valuta, comunicat de BNR, pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare Lista principalelor lucrari similare relevante executate in ultimii 5 ani. Ofertantul va prezenta minim un contract sau maxim trei contractesimilare (lucrari privind infrastructura de drumuri) a caror valori cumulate sa fie de minim 1.000.000lei fara TVA si prezinta certificate de buna executie emise sau semnate de o autoritate sau de beneficiarul privat. Formular 10 (Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani) insotit de certificate/documente de buna executie emise sau semnate de o autoritate sau de beneficiarul privat. In cazul contractelor de subcontractare sau in asociere, se prezinta si documentele de subcontractare sau asociere precum si documentele aferente contractului dintre antreprenorul general si beneficiarul final. Pentru contractele in alta moneda, se va considera cursul comunicat de Banca Nationala a Romaniei din data semnarii contractelorrespective., Ofertantul dispune pentru executia de lucrari aferente prezentului contract de utilaje, instalatii si echipamente care acopera necesarul conform extraselor de resurse si corelate cu graficului de executie propus. Ofertantul dispune pentru indeplinirea prezentului contract, de statie de sortare a agregatelorMinimul de utilaje: - Buldoexcavator- Excavator- Cilindru compactor- Autogreder- Repartizator autopropulsat de asternerea mixturilor asfaltice- AutobasculanteFormular 11 (Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a prezentului contract)insotit de documente privind proprietatea, inchirierea, sau alte forme de detinere.de detinere., Ofertantul dispune de personal de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie. Ofertantului clasat pe primul loc i se vor solicita documentele care sustin CV-urile expertilor propusi (diplome, certificate, adeverinte, atestate, etc). Formular 12 (Declaratie privind efectivele medii anuale si personalul implicat in indeplinirea contractului). Insotit de CV in original, contracte de munca/colaborare sau prezinta angajament de participare conform art 188 lit c din OUG 34/2006 pentru expertii propusi. ISO9001:2008, ISO14001:2005 sau echivalent. Prezentarea certificatelor aferente domenilor necesare sau documente justificativePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.05.2013 11:19