Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de asigurare a alimentarii cu energie electrica de siguranta a consumatorilor vitali , la Spitalul Municipal Salonta ,


Detaliu pentru invitatia numarul 335515
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal Salonta
Numar invitatie: 335515/17.09.2012
Denumire contract: Lucrari de asigurare a alimentarii cu energie electrica de siguranta a consumatorilor vitali , la Spitalul Municipal Salonta ,
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal SalontaCod fiscal: 4287947, Adresa: str.I.Cantacuzino , nr.2-4 , Salonta , jud.Bihor, Salonta, Telefon: 0259374040 , 0259374042, Fax: 0259373236
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.I.Cantacuzino , nr.2-4 , Salonta , jud.Bihor, Salonta, Romania, cod postal: 415500, telefon: +40 259374040, fax: +40 259373236, persoana de contact: Craciun Dorin Cotau
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.I.Cantacuzino , nr.2-4 , Salonta , jud.Bihor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de asigurare a alimentarii cu energie electrica de siguranta a consumatorilor vitali , la Spitalul Municipal Salonta ,
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de asigurare a alimentarii cu energie electrica de siguranta a consumatorilor vitali , la Spitalul Municipal Salonta
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 194, 540 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare va fi de 1950 lei valabila 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui prin : -virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, -a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;
-a unei sume in numerar, la caseria unitatiiCont trezorerie ? RO69TREZ0835006XXX000945In cazul depunerii unei contestatii care ulterior este respinsa, garantia de participare va fi retinuta de autoritatea contractanta, in cuantum de 1945.40 lei, adica 1% din valoarea estimata a achizitiei, conform art.278 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Va fi in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de adeschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti.Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont dedisponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ?conform Formularului 5 din Sectiunea-Formulare.Cerinta nr. 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ?conform Formularului 6 din Sectiunea-FormulareCerinta nr. 3. Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la lictatii cu oferta independenta ? ofertantii trebuie sa complete si sa prezinteze Formularul 9 din din Sectiunea-Formulare..Cerinta nr. 4. Declaratie pe propria raspundere in temeiul art.691 ( evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? conform Formular nr 10. din Sectiunea-FormularePersoane cu functii de deciziein ceace priveste organizarea derularea si finalizarea procedurii de atribuire: jr. Hategan Adrian, dr. Stan Mihaela, ec. Aristan Florica, ing Szemes Sandor, ing. Cotau Dorin, Ec. Cora Florina, jr.Pircalab IoanaMembri in Consiliul de administratie, consilieri locali: Kiss Erno, Patocs IuliaCerinta nr.5. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele ? in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalulCerinta nr. 6. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele ? in original sau copie legalizata sau copie lizibila mentiunea conform cu originalul Cerinta nr. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul constatator emis de ONRC, valabil la data deschiderii, trebuie sa ateste ca ofertantul are ca obiect de activitate autorizatCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului va fi depus in original sau copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea conform cu originalul si va fi eliberat cu cel mult 30 de zile de data depunerii ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1. Bilantul contabil pe anul 2011Bilantul contabil aferent exercitiului financiar 2011 va fi vizat si inregistrat de organele competente an conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Cerinta nr. 2. Informatii generale privind media cifrei de afaceri globaleintr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani- Formular 8, Cerinta nr.3 Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea incategoria IMM-urilor -Formular 18
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii5 ani, conform Formular 15;Se va prezenta dovada executarii pe ultimii 5 ani a unuia sau mai multecontracte de lucrari sau parti de contracte similare ca natura si complexitatecu cea aferentaprezentei proceduri in valoare cumulata de minim 194000 lei fara TVA.Se vor prezenta: copii dupa contracte, parti relevante de contracte, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si proces verbal de punere in functiune, Cerinta nr. 2. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari -Formular 17 din Sectiunea ? Formulare;, Cerinta nr.3. Declaratie privind efectivul mediu anual a personalului angajatsi al cadrelor de conducere - Formular 16 din sectiunea formulare.Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel: a) Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de lucrari; b) Lista personalului responsabil care va fi angajat in cadrul contractului, se descrie pe scurt pregatirea profesionala si experienta.Pentru persoanele prezentate la punctul b) se vor prezenta certificate/atestate/diplome de calificare semnate in original.Pentru personalul care nu este angajat permanent al ofertantului, ofertantii au obligatia de a prezenta contracte decolaborare cu acesta in copie certificata conform cu originalul sau depunerea declaratiei de disponibilitate a personalului care nu are calitatea de angajat, Cerinta nr.4. Informatii privind asocierea-Acord asociere conform Formular 19, Cerinta nr.5. Informatii privind subcontractantii?Declaratie privindpartea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora-Formular 12 din sectiunea formulare ;Autoritateacontractanta nu impune criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati, se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit daca sunt prezentate documente relevante inacest sens. Cerinta nr.1.Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii - ISO 9001/2008 sau alte standarde echivalente, Cerinta 2. Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului ? ISO 14001/2005 sau alte standarde echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP la WWW.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.09.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.09.2012 12:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer