Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de asternere covor asfaltic pe strazile din municipiul Calafat pe o suprafata de 10 000 mp


Detaliu pentru invitatia numarul 324070
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Consiliul Local al Municipiului Calafat
Numar invitatie: 324070/12.04.2012
Denumire contract: Lucrari de asternere covor asfaltic pe strazile din municipiul Calafat pe o suprafata de 10 000 mp
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Local al Municipiului CalafatCod fiscal: 4554424, Adresa: Calafat, str 1 Decembrie 1918, nr 99/str Tudor Vladimirescu, nr 24, Calafat, Telefon: 0251/231424, Fax: 0251/232884
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.E.A.P.Clarificare: Departajarea ofertelor clasate pe primul loc si cu acelasi pret, fiind vorba de procedura de atribuire cerere de oferta online, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de asternere covor asfaltic pe strazile din municipiul Calafat pe o suprafata de 10 000 mp
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de asternere covor asfaltic pe strazile din mun. Calafat pe o suprafata de 10 000 mp
II.1.6) CPV: 45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 440, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4400 lei.Perioada de valabilitate: egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Formele de constituire care vor fi acceptate: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform Formular nr. 13 Nota: In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei prin aceasta modalitate, scrisoarea de garantie va fi transmisa in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de deschidere(vizualizare) a ofertelor in SEAP mentionate in invitatia de participare.-prin depunerea unui ordin de plata /fila CEC cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor(cont garantie de participare: RO80TREZ2935006XXX000046, deschis la Trezoreria mun. Calafat), CF 4554424. Nota: in aceasta situatie se va atasa la documentele depuse si dovada constituirii garantiei de participare in format electronic. Daca din motive tehnice nu este posibil se va transmite prin fax la nr. 0251232884 pana la data si ora limita de deschidere(vizualizare) ofertelor in SEAP mentionate in invitatia de participare.Nota: in cazul in care se depune o contestatie la CNSC, iar aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4220, conform art. 278*1, alin.(1) lit. a din OUG 34/2006, introdus prin OUG 76 pe 2010.Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare. Grupul format exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM, persoane juridice romane ori straine care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a garantiei de participare.Pentru a face dovada incadrarii in categoria IMM, ofertantii vor completa formularul nr. 8 din sectiunea Formulare.
Garantie de buna executie
Se solicita garantie de buna executie de 10% din pretul contractului fara TVA. Modalitatea de constituire: Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale.Conform HG1045/2011, in cazul retinerilor succesive, daca autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau/ majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si catre bugetul localdin care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleNota: Se vor prezenta in original sau in copie legalizata de notar sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006Nota: In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: 1) Primar ? ec. Mircea Guta2) Viceprimar ? Mituletu Dorel3) Sef buget ? ec. Nicolae Constantin4) Dir. D.S.U.P. - ing. Pirvan Gheorghe5) Comp. achizitii? jr. Colina Maria - Prezentarea Certificatului Constatator emis de ONRC.Nota: Certificatul se va prezenta in original sau in copie legalizata de notar sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: 2. In cazul prezentarii Certificatului Constatator in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de a fi declarat castigator, sa prezinte pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin 880.000 lei.Pentru prezentarea cifrei de afaceri echivalenta leu-valuta se va face tinand cont de cursul mediu anual leu/valutacomunicat de BNR prin http: //www.bnr.ro.Nota: nu se ia in considerare anul in curs.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Listaprincipalelor lucrari executate in ultimii 5 ani- Ofertantii (operatori economici sau persoane fizice autorizate) trebuie safaca dovada faptului ca in ultimii 5 (cinci) ani au incheiat cel putin un contract de lucrari similare-Cerinta nr. 2- Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari si dovada ca operatorul economicdispune de urmatoarele utilaje si echipamente: freza pentru asfalt, statie depreparare mixturi sau precontract de livrare cu o statie de preparare mixturiasfaltice, mijloace de transport in stare de functionare.Cerinta nr. 3Informatii privind asigurarea cu personalul responsabil direct de indeplinireacontractului de lucrari, ofertantul va trebui sa dispuna de un responsabil tehnic cu executia lucrarii atestat si un responsabil cu controlul calitatii Certificat ISO 9001 sau echivalentCertificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.- accesand sectiunea documentatie si cl;arificari din prezenta invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2012 10:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer