Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de asternere covor asfaltic pe strazile si trotuarele din mun. Calafat pe o suprafata de 15 000 mp


Detaliu pentru invitatia numarul 347738
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Consiliul Local al Municipiului Calafat
Numar invitatie: 347738/31.05.2013
Denumire contract: Lucrari de asternere covor asfaltic pe strazile si trotuarele din mun. Calafat pe o suprafata de 15 000 mp
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Local al Municipiului CalafatCod fiscal: 4554424, Adresa: Calafat, str 1 Decembrie 1918, nr 99/str Tudor Vladimirescu, nr 24, Calafat, Telefon: 0251/231424, Fax: 0251/232884
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In S.E.A.P., www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de asternere covor asfaltic pe strazile si trotuarele din mun. Calafat pe o suprafata de 15 000 mp
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de asternere covor asfaltic pe strazile si trotuarele din mun. Calafat pe o suprafata de 15 000 mpNOTA: Lucrarile cuprind ?Cheltuieli diverse si neprevazute? in valoare de ? 20388, 00lei
II.1.6) CPV: 45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 700, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
7000 lei. Per. de valabilitate: egala cu perioada de valab. a ofertei - 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Data de referimta la care se face echivalenta leu/valuta este inainte cu 5 zile lucratoare fata de data limita stabilita de depunere a ofertelor.Formele de constit. care vor fi acceptate: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o soc. de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru per. prevazuta in doc. de atribuire, conform Formular nr. 13 Nota: In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei prin aceasta modalitate, scrisoarea de garantie va fi transmisa in original la sediul aut. contractante pana la data si ora limita de deschidere a of. in SEAP mentionate in invitatia de participare.-prin depunerea unui ordin de plata /fila CEC cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor(cont garantie de participare: RO80TREZ2935006XXX000046, deschis la Trezoreria mun. Calafat), CF 4554424. Nota: in aceasta situatie se va atasa la documentele depuse si dovada const. garantiei de particip. in format electronic. Daca din motive tehnice nu este posibil se va transmite prin fax la nr. 0251232884 pana la data si ora limita de deschidere(vizualizare) ofertelor in SEAP mentionate in invitatia de participare.Nota: in cazul in care se depune o contestatie la CNSC, iar aceasta este respinsa, autorit. contr. va retine cont. din garantia de particip. suma de 4479, 99, conform art. 278*1, alin.(1) lit. a din OUG 34/2006, introdus prin OUG 76 pe 2010.Nota: IMM-urile benef. de reducere de 50% la garantia de participare. Grupul format exclusiv din op. ec. incadrati in categoria IMM, persoane jur. romane ori straine care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a garantiei de participare.Pentru a face dovada incadrarii in categ. IMM, ofertantii vor completa form. nr. 8 din sectiunea Formulare.
Garantie de buna executie
Se solicita garantie de buna executie de 10% din pretul contractului fara TVA. Modalitatea de constituire: Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Conform HG1045/2011, in cazul retinerilor succesive, daca autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau/ majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si catre bugetul localdin care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleNota: Se vor prezenta in original sau in copie legalizata de notar sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006Nota: In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: 1) Primar ? ec. Guta Mircea Marinel3) Sef buget ? ec. Nicolae Constantin Emilian4) Dir. D.S.U.P. - ing. Pirvan Gheorghe5) Comp. achizitii? jr. Colina Maria6) Consilieri locali: Mituletu Dorel, Traistaru Petre, Vintila Ion, Stefan Constantin - Daniel, Lalescu Merodona, Radulescu Cicerone, Usurelu George - Liviu, Croitoru George, Ionescu Gratiel - Dominic, Ivantu Dumitru, Ureche Daniel - Teri, Pasca Liviu, Cotea Mihai, Vasile Vasile - Adelica, Draghici Radu - Dan, Balaci Gheorghe, Bora Dan 1) Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul RegistruluiComertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional. Informatiile continute de Certificatul constatator, trebuie safie reale si conforme la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straine1) Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatilecompetente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Observatie: autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privindrezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin 1359220 lei.Pentru prezentarea cifrei de afaceri echivalenta leu-valuta se va face tinand cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR prin http: //www.bnr.ro.Nota: nu se ia in considerare anul in curs.Pentru indeplinirea cerintei operatorii economici vor prezenta documente relevante (bilanturi contabile, extrase de bilanturi etc).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani -lista trebuie sa continacel putin un contract de lucrari similare Prezentarea a una sau mai multe certificari din care sa reiasa beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti private, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si dacaau fost duse la bun sfarsit;
-Cerinta nr. 2 - Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari si dovada ca operatorul economic dispune de urmatoarele utilaje si echipamente: freza pentru asfalt, statie de preparare mixturi asfaltice/precontract de livrare sau punerea la dispozitie prin alte forme a statiei de preparare mixturi asfaltice, mijloace de transport.Cerinta nr. 3 Informatii privind asigurarea cu personalul responsabil direct de indeplinirea contractului de lucrari, ofertantul va trebui sa dispuna de un responsabil tehnic cu executia lucrarii atestat si un responsabil cu controlul calitatiiInformatii privind personalulDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si alcadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Certificat ISO 9001 sau echivalent Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei documentatii - in S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2013 12:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer