Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - lucrari de cablare si conexiuni electrice


Detaliu pentru invitatia numarul 324988
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Inspectoratul de Politie al Judetului Timis
Numar invitatie: 324988/24.04.2012
Denumire contract: lucrari de cablare si conexiuni electrice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul de Politie al Judetului TimisCod fiscal: 4250697, Adresa: Take Ionescu nr.46, Timisoara, Telefon: +40 256402221, Fax: +40 256490677
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Take Ionescu nr.46, Timisoara, Romania, cod postal: 300043, telefon: +40 256402221, fax: +40 256402223, persoana de contact: eros adalbert stefan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Take Ionescu nr.46, Timisoara, Romania, cod postal: 300043, telefon: +40 256402221, fax: +40 256402223, persoana de contact: eros adalbert stefan
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: lucrari de cablare si conexiuni electrice
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de cablare si conexiuni electrice
II.1.6) CPV: 45311000-0 - Lucrari de cablare si conexiuni electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 220, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2200 lei, garantia de participare va avea o perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei
Garantie de buna executie
Se solicita garantie de buna executie in cuantum de 5% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se poate constituii prin: -scrisoare bancara care devine anexa la contract;
-daca este de valoare redusa, prin depunerea la casieria unitatii in numerar;
-alte modalitati prevazute de lege;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - DECLARATIE DE ELEGIBILITATE, CONFORM ART 180 DIN OUG 34/2006- DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART 181 DIN OUG 34/2006- Certificat privind participarea la procedura cu oferta independenta- Declaratie conf. art. 69/1: Persoane cu functii de decizie : - Seful Inspectoratului-comisar sef de politie POPESCU GHEORGHE- Adjunct al sefului Inspectoratului de Politie al Judetului Timis-comisar depolitie: BOLBOS FLORIN- Adjunct al sefului Inspectoratului de Politie al Judetului Timis-comisar sef de politie: DUMBRAVA ADRIAN- sef serviciu logistic: comisar sef de politie POMPAS FANICA- contabil sef: comisar sef de politie GHIB IOAN- sef serviciu comunicatii si informatica: comisar sef de politie POPESCU IONUT- jurist: inspector principal de politie CURUT GABRIEL- lucrator compartiment achizitii publice: subinspector de politie EROS ADALBERT STEFAN- certificat constatator privind plata impozitelor(atat cele catre stat cat si cele locale)din care sa reiasa faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - CERTIFICAT CONSTATOR EMIS DE ORC PE ANUL 2012(copie)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: informatii privind subcontarctantii Societatile comerciale participante trebuie sa faca dovada detinerii: - ISO 9001/2008- ISO 14001/2005- ISO 27001/2006
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 15:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer