Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de cablare si conexiuni electrice la Hanul Gabroveni


Detaliu pentru invitatia numarul 342656
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CENTRUL DE PROIECTE CULTURALE AL MUNICIPIULUI BUCURESTI - ARCUB
Numar invitatie: 342656/12.02.2013
Denumire contract: Lucrari de cablare si conexiuni electrice la Hanul Gabroveni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL DE PROIECTE CULTURALE AL MUNICIPIULUI BUCURESTI - ARCUBCod fiscal: 9658744, Adresa: STR. BATISTEI NR. 14 SECTOR 2, Bucuresti, Telefon: 3192690, Fax: 3192692
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. BATISTEI NR. 14 SECTOR 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020923, telefon: +40 3192690, fax: +40 3192692, persoana de contact: MIHAELA PAUN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. BATISTEI NR. 14 SECTOR 2, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de cablare si conexiuni electrice la Hanul Gabroveni
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de cablare si conexiuni electrice la Hanul Gabroveni (executie lucari sistem incendiu, antieefractie, control acces, TVCI si comerciala, sistem sonorizare, jgheab metalic si sistem BMS)Valoarea estimata a contractului, fara TVA, conform devizului estimativ al lucrarii este de 1.743.605, 12 lei/398.775, 30 EURO la cursul BNR din data de 24 ianuarie 2013, respectiv 4, 3724 lei, calculata astfel: - Executie lucrari - 886.654, 06 lei- Dotari accesorii ? 812.618, 36 lei- Diverse si neprevazute ? 44.332, 70 lei- TOTAL 1.743.605, 12 lei
II.1.6) CPV: 45311000-0 - Lucrari de cablare si conexiuni electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 743, 605.12 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie de participare - 33.900 lei (sau echivalentul in valuta la cursul comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor) Perioada de valabilitate a garantiei de participare - 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Constituire - orice modalitate acceptata de prevederile art. 86 din HG 925/2006
Garantie de buna executie
Cuantum garantie de buna executie - 10% din valoarea contractului, fara TVA. Modalitate de constituire - conform prevederilor art. 90 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 - completare formular atasat2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - completare formular atasat + prezentare certificate de impozite si taxe din care sa rezulte lipsa datoriilor catre bugetul general al statului si bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele (ofertantii care inregistreaza datorii si nu au reesalonari in curs, vor fi exclusi de la procedura)3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formular atasat4. Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP 314/2010 - completare formular atasat5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 - compeltare formular atasatPeersoanele cu functii de decizie in cadrul ArCuB sunt urmatoarele: Paun Mihaela, Teodorescu Marinela Alina, Balasoiu Dumitru, Predica Mihaela Madalina, Gheorghe Ilie, Puscaciu Cristian 1. Certificatul constatator de la Registrul Comertului - informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor Se va prezenta copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN din certificatul constatator2. Licenta pentru activitatea de instalare a sistemelor antiefractie eliberata de IGP (conform Legii 333/2005)3. Autorizatie/certificat de atestare pentru activitatea de instalare a sistemelor de detectie incendiu eliberta de IGSU (conform Legii 307/2006)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani, respectiv media cifrei de afaceri globala care trebuie sa fie de minim 3.398.000 lei Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv, (2010 ? 1 Euro = 4.209 lei, 2011 ? 1 Euro = 4, 2379 Lei , 2012 ? 1 Euro = 4.4393 lei ). Pt alte monede se transforma mai intai in Euro, utilizandu-se cursurile medii pt anii respectivi, publicate pe site-ul http: //ec.europa.eu/ budget/inforeuroPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani ( perioada se va calcula avand in vedere data limita de depunere a ofertelor) cel putin o lucrare similara sau maxim 2 lucrari (cumulate) in valoare totala cumulata de minim :885.000 Lei fara TVA. Ofertantul va prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv, (2008- 1 Euro = 3, 682 Lei; 2009 ? 1 Euro = 4, 237 Lei, 2010 ? 1 Euro = 4.209 lei, 2011 ? 1 Euro = 4, 2379 Lei , 2012 ? 1 Euro = 4.4393 lei ). Pt alte monede se transforma mai intai in Euro, utilizandu-se cursurile medii pt anii respectivi, publicate pe site-ul http: //ec.europa.eu/ budget/inforeuro. - se va completa formularul atasat + certificari care atesta indeplinirea nivelului minim impus, . Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are in dotare echipamentele tehnice, utilaje, care sunt considerate strict necesare pentru derularea contractului. Pentru echipamentele declarate in formular se vor prezenta in copie lizibila conform cu originalul documentele din care sa rezulte forma de detinere(in proprietate/chirie/angajament de punere la dispozitie), 3. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de personal de specialitate pentru indeplinirea contractului - se va prezenta lista personalului propus pentru indeplinirea contractului, Lista cu subcontractantii - in cazul in care subcontracteaza o parte din lucrare, ofertantul trebuie sa nominalizeze firmele subcontractante si sa indice partea de contract pe care o vor indeplini acestea Certificat ISO 9001 sau echivalent, CertificaT ISO 14001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.02.2013 13:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer