Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - lucrari de C+M la investitia "Centru de Reabilitare pt pers cu handicap" Budai, Iasi


Detaliu pentru invitatia numarul 316658
Autoritate contractanta
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Iasi
Cod de identificare fiscala: 9899076
Adresa: str. Vasile Lupu nr. 57 A, Iasi
Telefon: 0232/214972;0232/272122
Fax: 0232/279654
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: lucrari de C+M la investitia "Centru de Reabilitare pt pers cu handicap" Budai, Iasi
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari de constructii montaj in vederea finalizarii investitiei "Centru de Reabilitare pentru persoane cu handicap mental", Budai, Pd Iloaiei, Jud. Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 23.09.2011 12:17
Data limita de depunere a ofertelor: 19.10.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: sediul DGASPC, str. Vsile Lupu nr. 57 A, Iasi
Data si ora deschiderii ofertelor: 19.10.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DGASPC, str. Vsile Lupu nr. 57 A, Iasi
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Valoare estimata: 104, 729.84 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Garantia de participare-2094 lei.Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, certificat de atestare fiscala - DGPFPCFS, certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, certificat de atestare fiscala emis de C.J Iasi(pt cei care au pct de lucru in jud Iasi), cazier fiscal, certificat constatator, certificat de inregistrare, bilantul contabil la 31.12.2010, fisa de informatii generale privind situatia ec.-financiara, cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani, minim un document constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale, minum 1 recomandare, declaratie pe propria raspundere referitoare la personalul tehnic de specialitate, subcontractanta (daca este cazul), declaratie pe propria raspundere privind echipamentul tehnic, certificat ISO-9001 sau echivalent (nu se accepta certificate in curs de implementare)
De pe SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer