Achizitie publica - Lucrari de colmatari fisuri si crapaturi, badijonari suprafete poroase si reparatii prin stropiri succesive pe raza SDN 1-5
Detaliu pentru invitatia numarul 335084
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335084/10.09.2012
Denumire contract: Lucrari de colmatari fisuri si crapaturi, badijonari suprafete poroase si reparatii prin stropiri succesive pe raza SDN 1-5
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bdul. Mihail Kogalniceanu nr. 13, bl. C2, sc. 1, Brasov, Romania, cod postal: 500090, telefon: +40 268547688, fax: +40 268547695, Contact: Serviciul Licitatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bdul. Mihail Kogalniceanu nr. 13, bl. C2, sc. 1, et. VI, cam. 13, Brasov, Romania, cod postal: 500090, telefon: +40 268547688, fax: +40 268547695, Contact: Serviciul Licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de colmatari fisuri si crapaturi, badijonari suprafete poroase si reparatii prin stropiri succesive pe raza SDN 1-5
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de colmatari fisuri si crapaturi, badijonari suprafete poroase si reparatii prin stropiri succesive pe raza SDN 1-5
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 782, 000.01 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Autoritatea Contractanta solicita garantie de participare eliberata in numele ofertantului, in cuantum de: 7.200 lei-Lot 1-SDN Brasov2.000 lei-Lot 2-SDN Sibiu7.700 lei-Lot 3-SDN Targu Mures7.300 lei-Lot 4-SDN Miercurea Ciuc2.800 lei?Lot 5-SDN Sfantu Gheorgheemise de catre o societate bancara/societate de asigurari autorizata. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare poate fi constituita: fie prin virament bancar in contul DRDP Brasov deschis la BCR Brasov cu numarul: RO 35 RNCB 0053 0485 9631 0001 LEI, fie prin scrisoare de garantie de participare care se prezinta in original, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in Documentatia de atribuire, precum si in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul 3 ?Formulare? ? ?Formularul nr. 23 Garantia de Participare?.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Conform art. 278¹ dinOUG 34/2006, contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC i se va retine suma de :4.254, 19 lei-Lot 1-SDN Brasov;1.303, 87 lei-Lot 2-SDN Sibiu;4.288, 06 lei-Lot 3-SDN Targu Mures;4.263, 86 lei-Lot 4-SDN Miercurea Ciuc;1.854, 83 lei-Lot 5-SDN Sfantu Gheorghe.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Of decl castigator va pune la dispozitia AC o gar de buna executie a contr in cuantum de 7% din valoarea de contract acceptata fara TVA.Gar de buna executie se va prezenta AC in termen de 10 zile de la semnarea contr si se poate constitui: fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o banca/soc de asigurari, care devine anexa la contract.Scris de gar de buna executie se prezinta in original, conform F34 din Cap Formulare al Doc de atribuire, fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, pe perioada de derulare a contractului. In acest caz executantul are obligatia de a deschide un cont, la dispozitia achizitorului, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, in termen de 10 zile de la semnarea prezentului contract. Executantul are obligatia de a depune in contul astfel deschis o suma initiala in cota de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare: 1. Situatia personala a ofertantului2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale3. Capacitatea economica si financiara4. Capacitatea tehnica5. Capacitatea profesionala6. Standardele de Asigurare a Calitatii7. Standardele de Protectie a mediului.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 3 din Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 3 din Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Ofertantul va prezenta urmatoarele: 1. Formularul nr. 4 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.2. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) ani .a). Ofertantul va prezenta Formularul nr. 5 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire ?Declaratia privind Cifra de Afaceri?.In cazul unei asocieri se va prezenta si Anexa Formularului nr. 5 completata in numele operatorului economic si semnata de catre reprezentantul legal al acestuia.Ofertantul va prezenta Formular nr.6 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire?Formular de identificare financiara?Nota: Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv ( 2009, 2010 si 2011 ). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro( 2009-1 Euro=4, 2373 Lei; 2010?1 Euro=4, 2099 Lei; 2011?1 Euro=4, 2379 Lei).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 6Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de persoanele de specialitate necesare pentru indeplinirea contractului : Personal minim solicitat: .Persoana responsabila cu controlul calitatii.Cerinte: Studii: licentiat al unei Facultati de Constructii-cu decizie de numireOf va prez: -F15 si Anexa la F15;
-F16 pt expertul cheie propus, completat in conf cu modelul prezentat in Cap ?Formulare? al Doc de atribuire.F16 trebuie sa cuprinda cel putin experienta relevanta pentru obiectul contr.Expertii cheie sunt direct responsabili cu executarea contractului si reprezinta min obligatoriu.-Copii lizibile conforme cu originalul dupa diplomeleobtinute /atestatelor/autorizarilor mentionate in CV.-F17 pt expertul cheie propus completat in conf cu modelul prezentat in Cap?Formulare? al Doc de Atribuire. F17 se va prezenta semnat in original de catre expertii cheie propusi in oferta., Cerinta nr. 7Personal minim solicitat: Un responsabil SSMStudii : sa fie cel putin absolvent cu diploma de bacalaureat a unui liceu.- sa detina atestat SSM valabil la data limita a depunerii ofertelor.Of va prez: -F15 si Anexa la F15;
-F16 pt expertul cheie propus, completat in conf cu modelul prezentat in Cap ?Formulare? al Doc de atribuire.F16 trebuie sa cuprinda cel putin experienta relevanta pentru obiectul contr.Expertii cheie sunt direct responsabili cu executarea contractului si reprezinta min obligatoriu.-Copii lizibile conforme cu originalul dupa diplomeleobtinute /atestatelor/autorizarilor mentionate in CV.-F17 pt expertul cheie propus completat in conf cu modelul prezentat in Cap?Formulare? al Doc de Atribuire. F17 se va prezenta semnat in original de catre expertii cheie propusi in oferta., Cerinta nr. 8Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze.ATENTIE!a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti., Cerinta nr. 8-continuareOfertantii vor prezenta Formularul nr. 18 ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? si Anexa la formular 18 completata, semnata si stampilata in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de atribuire, in cazul subcontractarii unei parti din contract.Subcontractorul/rii va/vor prezenta Formularul nr. 1 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire.Nota 1: In conditiile in care oferantul nu va subcontracta o parte din acest contract, acesta are totusi obligatia de a prezenta Formularul nr. 18 ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? mentionandu-se in anexa aferenta acestuia ?Nu este cazul?.Nota 2: Cerintele privind capacitatea tehnica/profesionala se iau in considerare numai pentru partea de implicare a subcontractantului., Cerinta nr. 9INFORMATII PRIVIND ASOCIEREAMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Ofertantul va prezenta urmatoarele: 1. F19 ?Informatii privind asocierea? din Capitolul 3 "Formulare? al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului.2. F20 ?Acordul de Asociere? din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantii legali ai membrilor asocierii.Nota 1: In conditiile in care ofertantul este contractant unic acesta are totusi obligatia de a prezenta Formularul nr. 19 si Formularul nr. 20 mentionandu-se ?Nu este cazul?.Nota 2: In cazul in care oferta comuna este declaratacastigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Cerinta nr. 1Of treb sa dov ca in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) a executat cel putin 1 (unu) contract de lucrari similare cu cele supuse achizitiei, pe drumuri publice.Of va prez: - copii dupa partile relevante ale contr(lor) respectiv(e) (parti semnatare, durata contr, val, gar si semnaturi), semnat si stampilat de catre ofertant, pe propria rasp, pe fiecare pag cu ment ?conf cu originalul?;
- copia PV de receptie partiala, sau la term lucr, sau dupa PV de receptie finala, semnat si stampilat de catre ofertant, pe propria rasp. pe fiec pag cu ment ?conf cu originalul?- copie dupa Recomand sau doc constat emis de benef, conf cu art. 97ind 1 din HG 925/2006, cu modif si compl ult (incl HG834/2009).Pt contractele prevaz la alin anterior, se va prez F10 semnat si stampilat de catre reprez legal al Benef. Acest F se poate prez si in alta forma cu conditia sa contina toate elem/info cerute de AC in F10 si sa fie semnat si stampilat de catre Beneficiar, Cerinta nr. 2Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor).In acest sens, ofertantul va prezenta Formularul nr. 9 si anexa Formularului nr.9 ?Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani? din Capitolul 3, Formulare, al Documentatiei de Atribuire.Atentie: Anexa la acest formular va include si contractele similare aflate in derulare., Cerinta nr. 3Of trebuie sa faca dovada ca are in dotare (sau are drept de folosinta), pentru fiecare lot in parte, urmat utilaje, instalatii, echip tehnice minime necesare pentru derularea contr, conf cerintelor din caietul de sarcini, si anume: 1.-mijloace auto pt transport materiale, indicatoare, etc precum si pt. deplasare echipe la lucrari -1 buc;2.-unelte si scule specifice pt. curatire si calibrare fisuri, crapaturi si rosturi-1buc ;3.-matura mecanica -1buc. ;4.- utilaj dotat cu echipam pentru preparare mastic bituminos si colmatare fisuri, crapaturi si rosturi-1 buc. ;5.-dispozitiv de suflat aer comprimat -1 buc;6-.rezervoare si vase pentru transport emulsie-1 buc. ;7-dispozitiv pentru pulverizarea emulsiei-1 buc. ;8-utilaj pentru raspandirea agregatului natural-1 buc.;Nota: Of poate prezenta si instalatie pentru stropiri successive(care sa execute toate operatiunile solicitate in Caietul de sarcini)9-cilindru compactor-1 buc .- laborator autorizat de grad II., Cerinta nr. 3-continuareOfertantii vor prezenta F12.(Se va corela cu cerintele caietului de sarcini).Ofertantul trebuie sa prezinte documente justificative edificatoare prin care sa demonstreze atat dreptul de proprietate sau de folosinta sau prezentarea unor angajamente privind punerea la dispozitie pe intreaga durata de implementare a contractului cat si caracteristicile tehnice ale utilajelor/echipamentelor/instalatiilor.Pentru toate utilajele din dotarea proprie se vor prezenta rapoartele de inspectie, valabile la data depunerii ofertelor.Ofertantii vor prezenta copii dupa contractele de inchiriere a autovehiculelor, (pentru cazul in care nu sunt in proprietatea prestatorului) si/sau dupa angajamentele privind punerea la dispozitie a utilajelor, instalatiilor, echip tehnice solicitate, cu ment ?conform cu originalul?.Of va prezenta F13.Nota: Ofertantul va face dovada ca are drept de folosintasau detine un laborator autorizat de gradul II, Cerinta nr. 4Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani(calculati pana la data limita de depunere a ofertelor)Ofertantul va prezenta : -Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimi 3 ani, ofertantul va prezenta Formularul nr.14 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de atribuire.Nota: Aceasta declaratie nu se refera la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, Cerinta nr. 5Personal minim solicitat: Un inginer, in calitate de sef de santier.Cerinte: Studii: licentiat al unei Facultati de Constructii cu profil specific.Experienta profesionala specifica : - sa fi coordonat cel putin o lucrare similara cu cea care face obiectul acestei proceduri in calitate de sef de santier.Of va prez: -F15 si Anexa la F15;
-F16 pt expertul cheie propus, completat in conf cu modelul prezentat in Cap ?Formulare? al Doc de atribuire.F16 trebuie sa cuprinda cel putin experienta relevanta pentru obiectul contr.Expertii cheie sunt direct responsabili cu executarea contractului si reprezinta min obligatoriu.-Copii lizibile conforme cu originalul dupa diplomeleobtinute /atestatelor/autorizarilor mentionate in CV.-F17 pt expertul cheie propus completat in conf cu modelul prezentat in Cap?Formulare? al Doc de Atribuire. F17 se va prezenta semnat in original de catre expertii cheie propusi in oferta. Cerinta nr.1Informatii privind asigurarea calitatii.Ofertantul va prezenta: Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente, in domeniul de activitate supus procedurii, respectiv pentru executia lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri si in termen de valabilitate mentionat de emitent, in copii conforme cu originalul.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., Cerinta nr.2Informatii privind protectia mediuluiOfertantul va prezenta Certificate emise de organismeindependente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalente, in domeniul de activitate supus procedurii, respectiv pentru executia lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri si in termen de valabilitate mentionat de emitent, in copii conforme cu originalul.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat privind respectarea standardelor de mediu, asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al respectarii standardelor de mediu.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP pe www.e-licitatie.ro si pe site-ul Autoritatii Contractante www.drdpbv.ro, la rubrica Achizitii Publice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.09.2012 09:55