Achizitie publica - Lucrari de compartimentare pod existent pentru amenajare spatiu birouri - Pavilion H, str. Codrescu nr.6
Detaliu pentru invitatia numarul 337380
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337380/12.10.2012
Denumire contract: Lucrari de compartimentare pod existent pentru amenajare spatiu birouri - Pavilion H, str. Codrescu nr.6
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialACADEMIA ROMANA - FILIALA IASICod fiscal: 4540917, Adresa: B-dul Carol I nr.8, Iasi, Telefon: 0232211150, Fax: 0232211150
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Carol I nr.8, Iasi, Romania, cod postal: 700505, telefon: +40 232211150, fax: +40 232211150, persoana de contact: Secretariat, et.3
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Academia Romana Filiala Iasi, Sala Mica de Conferinte, parter, B-dul Carol I nr.8, Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare fundamentala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de compartimentare pod existent pentru amenajare spatiu birouri - Pavilion H, str. Codrescu nr.6
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea contractului presupune executarea urmatoarelor tipuri de lucrari: compartimentare, instalatii de incalzire, instalatii electrice, instalatii sanitare, instalatii climatizare si instalatii de telefonie-internet. Realizarea contractului presupune numai executia de lucrari nu si furnizare de produse.Conform proiect 748/2012, compartimentarea podului existent, pe structura existenta (planseu beton si sustinere pe stalpi de lemn). Aceste delimitari se fac prin pereti despartitori din rigips cu izolatie de vata minerala. Compartimentarea se face dupa structura existenta la parter. Iluminarea se va face prin acoperisul existent prin practicarea unor luminatoare (ferestre Velux). Se vor realiza instalatiile de incalzire, iluminat, sanitare, aer conditionat, etc.). Accesul se va face pe o scara ce se va construi in camera a doua de la parter (stg). Vor rezulta 12 birouri si o sala de conferinte.
II.1.6) CPV: 45421141-4 - Lucrari de compartimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 450, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 9014 lei, iar perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 2 luni de la termenul limita de primire a ofertelor. Cuantumul se reduce cu 50% pt. IMM(in acest caz va fi insotita de o Declaratie pe propria raspundere de incadrare in categ IMM) Valabilitate=60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Constituire: -scrisoare de garantie bancara sau oricare alt instrument de garantare emis da catre o institutie bancara sau societate de asigurari. Scrisoarea sau polita va fi prezentata in original pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor -ordin de plata sau oricare alta modalitate de plata prevazuta de art. 86 din HG 925/2006. Cont RO78TREZ4065005XXX000401-Trez Iasi, beneficiar Academia Romana Filiala Iasi, cod fiscal 4540917. Oferta va fi respinsa daca nu va fi insotita de garantia de participare.
Garantie de buna executie
Da 5 % din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire a garantie de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante, de o societate bancara sau de o societate de asigurari; sauprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de buna executie. In acest caz, garantia de buna executie va fi insotita de declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 12 din sectiunea Formulare si Modele;b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. 34/2006c)Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie, pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 13 din sectiunea Formulare si Modele;b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006c) Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Certificate constatatoare privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. c) din ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentarea urmatoarelor documente (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal): 1. Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice (A.N.A.F.);2. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice.Observatie: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.b) certificatele fiscale sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;c) continutul documentelor sa dovedeasca faptul ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 181 lit. c) din ordonanta.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 din OUG nr. 34/2006, sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 3 din sectiunea Formulare si Modele;b) continutul documentului sa dovedeasca faptul ca ofertantul respecta prevederile Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.5. Declaratie, pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 7 din sectiunea Formulare si Modele;b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. 34/2006.c) Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator(daca este cazul).Nota: Pentru completarea corecta a acestei declaratii mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul Academiei Romane Filiala Iasi: Presedinte: acad.Bogdan C. Simionescu, Director adj. Radu Rachieru, Contabil-sef Ec. Meda Galea, ec.Cristian Carp Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiCerinte: a) prezentarea documentului mentionat (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal);ofertantul clasat pe primul loc dupa licitatia electronica, trebuie sa prezinte, pentru conformitate, certificatul constatator, emis de ORC, in original sau copie legalizata.b) continutul documentului mentionat sa dovedeasca ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de executie a tipului de lucrari care fac obiectul procedurii de achizitie publica. Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniCompletare Formular 14- Se solicita indeplinirea, in ultimii 5 ani a unuia sau a mai multor contracte de lucrari similare realizate de ofertantul individual sau ofertantii asociati prin cumul, a caror valori cumulate sa fie cel putin de 450.700, 00 lei, fara TVAb. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentelor tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariCompletare Formular 16c.Declaratie pe proprie raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, Completare Formular 15d.Informatii privind subcontractantii/asociatiiCompletare Formular 20-Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP si sediul autoritatii contractante, Tel 0232/267711 persoana de contact ec.Cristian Carp, ing.Neculai Armeanu
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.10.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.10.2012 11:35