Achizitie publica - Lucrari de conservare pentru Casa Lalu ? Palatul Copiilor ? str.Stefan cel Mare din municipiul Piatra Neamt.
Detaliu pentru invitatia numarul 321875
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321875/13.03.2012
Denumire contract: Lucrari de conservarepentru Casa Lalu ? Palatul Copiilor ? str.Stefan cel Mare din municipiul Piatra Neamt.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Piatra NeamtCod fiscal: 2612790, Adresa: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Piatra-Neamt, Telefon: 0233218991, Fax: 0233215374
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Piatra-Neamt, Romania, cod postal: RO-610101, telefon: +40 0233218991, fax: +40 0233215374, persoana de contact: Neculai Munteanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Piatra Neamt, str. Stefan cel Mare, nr. 6-8 ? Sala de consiliu.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de conservarepentru Casa Lalu ? Palatul Copiilor ? str.Stefan cel Mare din municipiul Piatra Neamt.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile acestei documentatii, vor asigura protejarea cladirii fata de agentii destructivi, care in momentul de fata afecteaza starea tehnica a cladirii si functionalul acesteia.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 380, 837 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3.810 lei, respectiv 1% din valoarea estimata. Valabilitatea de 90 de zile de la data deschiderii ofertelor. Modul de constituire: - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, eliberata de o banca cu sediul in Romania si se va depune in original; Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO82TREZ4915006XXX000150 ? deschis la Trezoreria Piatra Neamt; Numerar depus la casieria centrala a institutiei (program de lucru cu publicul: 14.00 ? 16.00);IMM - conform Legii nr.346/2004. La constituirea garantiei de participare se vor avea in vedere prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.In cazul depunerii unei contestatii, se vor aplica prevederile art. 278^1 alin 1, lit. a din O.U.G. nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie - 5 % din pretul contractului fara TVA, in conformitate cu art 89 alin 2 din HGR. 925/2006. Se va depune in original, astfel: a)- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; conf. art.90, alin.1 din HG 925/2006; b)- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (candidatul/ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotararea nr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006 ( Declaratia va fiprezentata si de tertul sustinator, daca este cazul);2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 (Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul)Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni, se accepta, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, 3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010);4. Declaratia privind calitatea de participant la procedura, ;5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 69^1 /O.U.G. nr. 34/2006( Nota: Persoane cu functii de decizie sunt : Primar ? Gheorghe Stefan, Viceprimari ? Ana Monda si Dragos Chitic, Administrator public ? Bogdan Puscasu, Secretar municipiu - Vasile Visan, Director economic ? Dorina Staicu; Comisia de evaluare : Morosan Cristina ? presedinte, Boengiu Elena, Fermezon Carmen, Florea Dan, Cornea Ioana ? membri, Buliga Carmen si Ionescu Magda ? membri de rezerva) Aceasta cerinta se aplica atat de catre subcontractant cat si tert-ului sustinator conform OUG nr.34/2006 modificata si completata prin Legea nr. 279/2011. Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidate, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Cerintele referitoare la obligatiile de plata ? conform art. 9 din Ordinul 509/2011
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani minim 760.000 lei. In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009).Cursul de schimb mediu anual leu/euro este: - pentru 2008 ? 3, 6827 lei/euro- pentru 2009 ? 4.2373 lei/euro- pentru 2010 ? 4.2099 lei/euro- pentru 2011 ? 4.2379 lei/euro
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ?Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani? Se va prezenta unul sau mai multe contracte (maxim trei contracte) de executie de lucrari ce a avut/au avut ca obiect executia de lucrari similare cu o valoare minima cumulata de 380000 lei exclusiv T.V.A.Cursul de schimb mediu anual leu/euro este: - pentru 2006 ? 3, 5245 lei/euro- pentru 2007 ? 3, 3373 lei/euro- pentru 2008 ? 3, 6827 lei/euro- pentru 2009 ? 4.2373 lei/euro- pentru 2010 ? 4.2099 lei/euro, ? Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere ?- se vor prezenta CV ? urile cu informatii referitoare la studii, pregatire profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului. CV-urile se vor prezenta cu semnatura in original. Se va prezenta: RTE atestat de Ministerul Culturii si Cultelor, ? Declaratie privind utilajele, istalatiile si echipamentele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari? 1. SR EN ISO 90012.SR EN ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
20
Descriere: Descriere: Sectiunea VI.3 Alte informatii
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din Seap in format electronic
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.03.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.03.2012 14:07