Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de consolidare a terasamentului punct Dorina, localitatea Damuc, judetul Neamt


Detaliu pentru invitatia numarul 321057
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Damuc (Primaria Damuc)
Numar invitatie: 321057/05.03.2012
Denumire contract: Lucrari de consolidare a terasamentului punct Dorina, localitatea Damuc, judetul Neamt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Damuc (Primaria Damuc)Cod fiscal: 2614422, Adresa: Comuna Damuc, Damuc, Telefon: 0233/256270, Fax: 0233/256296
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Damuc, Comuna Damuc, Damuc, Romania, cod postal: 617150, telefon: +40 233256270, fax: +40 233256296, persoana de contact: Ana Maria Covasan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Damuc, Sat Damuc, Comuna Damuc, Judet Neamt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de consolidare a terasamentului punct Dorina, localitatea Damuc, judetul Neamt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de consolidare a terasamentului necesare pentru aasigura stabilitatea taluzului in punctul Dorina, taluz ce a fost afectat de viiturile din vara anilor 2010 si 2011. Pentru a proteja gospodariile, terenurile din apropire precum si reteaua de drumuri sunt necesare lucrari de consolidare.
II.1.6) CPV: 45112500-0 - Lucrari de terasament (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 081.62 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In valoare 2.401.6 lei se va constitui sub forma de: - Garantia de participare se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formularul nr.11) ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- virarea sumei prin ordin de plata in contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Bicaz nr. RO18TREZ4945006XXX000049.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este aceeasi cu perioada de valabilitate a ofertei.In conformitate cu art. 2781 alin. (1) din OUG 34/2006 se va retine 1% din garantia de participare contestatarului caruia i-a fost respinsa contestatiade catre CNSC.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea contractului fara TVAGarantia de buna executie va fi constituita prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite prestatorului, pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.Prestatorul va deschide in acest sens, un cont bancar la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul deschis in conditiile de mai sus, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite prestatorului, pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Garantia de buna executie poate fi constituita si prin instrumente de garantare emise de societati de asigurare, de tip polita de asigurare. Executantul va face dovada deschiderii contului de garantie de buna executie la semnarea contractului de lucrari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea ofertantului ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu formularul 1 - Declaratie privind eligibilitatea, completat in original, datat, semnat si stampilat.Certificatele fiscale solicitate vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara cele in care se vor depune ofertele.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/20061. Declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea ofertantului in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 in conformitate cu formularul 2 completat in original, datat, semnat si stampilat.2. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare din urmatoarele situatii: ? ofertantul/candidatul care a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;? nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;? in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;? a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;? prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta in legatura cu situatia proprie aferenta cazurilor prevazute la punctele de mai sus.Se solicita orice document considerat edificator, certificate constatatoare in original sau copie pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, valabile la data depunerii (formulare tip eliberate de autoritatile competente - perioada de valabili¬tate a certificatelor constatatoare este cea stabilita de autoritatile emitente si este cea inscrisa in cuprinsul certificatelor) ? original sau copieIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va redacta o declaratie pe propria raspundere prin care va specifica faptul ca nu se afla in una din situatiile de la punctul 2.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Declaratia privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: Declaratie pe proprie raspundere in care ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu formularul 3 completat in original, datat, semnat si stampilat.Cerinta obligatorie: Cerinta obligatorie: completare certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (din sectiunea formulare) in conformitate cu formularul 4 completat in original, datat, semnat si stampilat.Cerinta obligatorie : Se solicita ofertantilor prezentarea in cadrul documentelor de calificare a unei declaratii pe proprie raspundere ca nu se afla in situatia de a fi respins in baza art. 69^1 din OUG 34/2006. Persoanele cu functii de decizie in cadrul Autorita?ii contractante sint: Ana-Maria Covasan ? Expert Achizi?ii publice ?i Anton Covasan ? primar.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Persoane juridice/fizice romaneCerinte obligatorii: a) Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? in copie lizibila, cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte obiectul principal si domeniile secundare de activitate ale societatii in conformitate cu obiectul contractului. In etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original/copie legalizata.Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, similare celor cerute de autoritatile din Romania. Se vor prezenta documente echivalente celor solicitate la cap. IV din tara respectiva. Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator autorizat si legalizate, conform legii romane.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a) Bilantul contabil pe ultimul an incheiat, vizat si inregistrat la organele competente; Capacitatea financiara de sustinere a contractului - media cifrei de afaceri a candidatului pe ultimii 3 ani (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin 240.000 lei (fara TVA). Pentru calculul echivalentei lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE.b) Informatii generale ale operatorului economic conform
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)Cei 5 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are lucrari similare si duse la bun sfirsit, a caror valoare finalizata a fost cel putin egala cu 120.000 lei. Pentru calculul echivalentei lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR/BCE. Copii dupa informatiile relevante in indeplinirea contractelor prezentate.b) Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Contractele de inchiriere in cazul in care nu sunt in proprietatea prestatorului;c) Formularul 12G se va depune in mod obligatoriu.d) Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesara indeplinirii in bune conditii a contractului1 responsabil tehnic cu executia in domeniul drumurilor si podurilo
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Conform documentatiei de atribuire atasata (Sectiunea I, Sectiunea II, Sectiunea III, Sectiunea IV). Documentatia este atasata in sistem. Persoana de contact: Ana Maria Covasan
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.02.2012 12:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer