Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de consolidare (constructii si instalatii) si lucrari de restaurare (componente artistice) aferente obiectivului ,, Restaurarea si consolidarea Muzeului ceasului Nicolae Simache , Ploiesti" Cod SMIS 38846


Detaliu pentru invitatia numarul 342311
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Numar invitatie: 342311/01.02.2013
Denumire contract: Lucrari de consolidare (constructii si instalatii) si lucrari de restaurare (componente artistice) aferente obiectivului , , Restaurarea si consolidarea Muzeului ceasului Nicolae Simache , Ploiesti" Cod SMIS 38846
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN PRAHOVACod fiscal: 2842889, Adresa: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Ploiesti, Telefon: +40 244529602, Fax: +40 244511611
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 424-425, Ploiesti, Romania, cod postal: 100066, telefon: +40 244529602, fax: +40 244511611, persoana de contact: BRATOSIN GHEORGHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de consolidare (constructii si instalatii) si lucrari de restaurare (componente artistice) aferente obiectivului , , Restaurarea si consolidarea Muzeului ceasului Nicolae Simache , Ploiesti" Cod SMIS 38846
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de consolidare (constructii si instalatii) si lucrari de restaurare (componente artistice) aferente obiectivului ?Restaurarea siconsolidarea Muzeului Ceasului Nicolae Simache, Ploiesti?, cod SMIS: 38846- consolidare , restaurare , instalatii aferente executiei.Proiectul este finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1 , , Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - poliurbani de crestere", Subdomeniul: Poli de crestereValoare estimata :5.821.215, 80 lei din care Cheltuieli diverse si neprevazute: 513.090, 51 leiValoarea ramasa pentru investitia de baza( C+M si Organizarea de santier) este de 5.308.125, 29 lei fara TVA*Nota: Valoarea totala a contractului este compusa din valoarea care rezulta din centralizatorul form. F1, la care se adauga valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute( maxim 9, 66 %) calculate in anexala Formularul de oferta.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 821, 215.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip: 70.000 lei.Per de valab.a g.p.este cel putin egala cu per.de valab.a ofertei(90 zile de la term.limita de primire a of)A.C.are dreptul de a solicita ofert.prelung.perioadei.In cazul ext.per de valab.a of, ofert are oblig sa extinda si per de valab a gar.ptr partic in mod coresp.Of.are oblig de a comunica AC daca este sau nu de acord cu prelungirea.Of care nu este de acord va fiexclus din proc.fara ca acest fapt sa atraga pierderea gar de particip.Forma de constituire: a)un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari-se va completa Form.nr.23 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular;2)ordin de plata in contul: RO72TREZ5215006XXX000119;3)numerar depus la casieria C.J.Prahova.GARANTIA DE PARTICIPARE SE VA DEPUNE OBLIGATORIU IN ORIGINAL LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP.Dovada constituirii garant.de particip.se face conform prev. art. 86 din HG nr. 925/2006.In cazul eliberarii gar.de particip.de o banca/soc.de asig.din strainatate, instrumentul de garantare va fi redactat intr-o formulare echiv.cu modelul din Form.nr.23 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana(autorizata si legalizata).In cazul depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre asociati.Pentru a beneficia de prevederile Lg.346/2004, toti membrii unei asocieri trebuie sa se incadreze in categoria IMM- urilor. Autoritatea contractanta va elibera/restitui gar. de part. cf prevederilor art.88 din HG nr.925/2006.In cazul in care C.N.S.C. respinge contestatia unui ofertant, Autoritatea contaratanta isi rezerva dreptul de a retine contestatorului din garantia de part. suma rezultata din aplicarea prev. articolului 278 1 alin.(1) lit.a)din OUG nr.34/2006, respectiv 8090 lei.Cursul BNR leu/alta valuata din data de 11.02.2013.
Garantie de buna executie
Cuantum-10% din val.fara TVA a contr.atribuit.Mod de const: 1)prin retineri succesive din sumele datorate ptr plata fact.partiale.Contr.are oblig.de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispoz.A.C., conf HG nr.1045/2011, suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din val.contr.fara T.V.A.Of.declarat castig.are oblig.de a constitui garantia de buna executie a contr.2)prin scrisoare de garantie bancara in cuantumul solicitat si valab.pana la exp.per.de garantie de buna executie;3)prin instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari si valabil pana la expirarea perioadei de garantie de buna executie. AC va elibera/restitui garantia de buna executie conf prev.art.91-92din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ( neincadrarea in prevederile art. 180 ) din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta Formularul nr.1 - Declaratie privind eligibilitatea ( disponibil in sectiunea formulare), de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acestformular.b) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarileulterioare.Se va completa si prezenta Formularul nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea inprevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, ( disponibil in sectiunea formulare), de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acestformular.Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), lit. c) indice 1 si lit. d ), din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile prin Legea nr. 337/2006), se vor solicita si tertului sustinator.c) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedinteluiANRMAP, nr.314/2010.Se va completa si prezenta Formularul nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta( disponibil in sectiunea formulare), conform Ordin ANRMAP, nr. 314/2010, prin care se certifica faptul ca participarea la respectivaprocedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, In cazul unei asocieri aceasta declaratie va fi prezentata in numele asocierii de catre asociatul desemnat lider.d)Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se va completa si prezenta Formularul nr. 4 - Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractor in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.e) Certificatul fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat - bugetul de stat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit - Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice, din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat consolidat sau catre bugetul local, vor fi respinse.f) Certificatul fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, eliberat de Autoritatile Publice Locale ale administratiei locale, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat consolidat sau catre bugetul local, vor fi respinse.g)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din ordonanta O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completarea si prezentareaFormularului nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din ordonanta O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarileulterioare.Aceasta declaratie va fi depusa de ofertant / fiecare membru a asociatiei in cazul unei oferte comune / tertul sustinator, daca este cazul / subcontractant, daca este cazul.Ofertantul / Candidatul / Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusivpersoanele care aproba bugetul aferent Consiliului Judetean Prahova, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, modificata si completata prin Legea nr. 279/2011, respectiv: Mircea Cosma-presedinte Consiliul Judetean Prahova; Danielescu Sebastian - vicepresedinte; Rebega Constantin Laurentiu - vicepresedinte; Fabioara Ionescu ? administratorul public al judetului Prahova; Pavel Mihail ? secretarul judetului Prahova; Albulescu Mihai Adrian ? consilier judetean; Ciolac Dan ? consilier judetean; Cord Ovidiu? consilier judetean; Costin Zaharia ? consilier judetean; David Simona ? consilier judetean; Dobre Adrian Florin ? consilier judetean; Dragomir Florin Auras ? consilier judetean; Enescu Rares Dan? consilier judetean; Ionescu Radu Cezar Liviu- consilier judetean; Ionica Ion ? consilier judetean; consilier judetean; Mesca Darius Dumitru ?consilier judetean; Mitrea Laurentiu Daniel ? consilier judetean; Neaga Gheorghe ? consilier judetean;Neagoe Dumitru Daniel ? consilier judetean; Negoi Constantin ? consilier judetean; Nicolai Marius? consilier judetean; Niculescu Georgiana Diana? consilier judetean; Nita Catalin Razvan? consilier judetean; Oprescu Nicolae- consilier judetean; Patrascu Vasile- consilier judetean; Pintoiu Toma ? consilier judetean;Popovici Elisabeta- consilier judetean; Sfirloaga Ludmila ? consilier judetean; Tabacu Jenica- consilier judetean;Toader Bogdan Andrei ? consilier judetean; Tudora Dorin? consilier judetean; Vasile Viorica? consilier judetean; Viter David Andrei -consilier judetean; Moraru Romu- consilier judetean; Sandu Ana ? consilier judetean; Manta Adrian- consilier judetean; Dosaru Elena Iuliana ? consilier judetean; Donache Gheorghe ? consilier judetean; Cornea Danut Marcel-consilier judetean;Daniel Alixandrescu-director Directia Patrimoniu; Bratosin Gheorghe-sef serviciu achizitii publice si contracte; Maria Dovinca-director Directia Economica; Cristina Popescu-director adjunct Directia Economica;Alina Georgiana Pana ? sef serviciu juridic contencios;, Marius Constantin Nicolae - Director executiv Directia Absorbtie Fonduri Europene; Silvia Constantinescu - Director Adjunct - Directia Absorbtie Fonduri Europene; Maria Dovanca - Director executiv Directia Economica; Cristina Popescu - Director adjunct Directia Economica; Andreea Nachila - Sef Serviciu - Directia Absorbtie Fonduri Europene; Pana Alina Georgiana - Sef serviciu juridic; Bratosin Gheorghe - Director Adjunct - Directia Absorbtie Fonduri Europene; Doina Simon ? Consilier ?Directia Absortie Fonduri Europene; Gheorghe Emanuel Catalin- Consilier ? Directia Patrimoniu;Diana Stoichita-Consilier ? Directia Absortie Fonduri Europene; Denisa Oprea- Consilier- Directia Economica; Tatiana Ristea ? Conservator- Muzeul Judetean de Istorie si Arheologie Prahova, Hoinarescu Calin ? arhitect(Sef de proiect).Nota: -Toate documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in oricare din formele: in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Certificatele fiscale depuse de ofertant vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii legalizate..-Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat consolidat sau catre bugetul local, vor fi respinse.-Persoanele juridice straine vor prezenta in original sau copie legalizata orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, catre bugetul local si catre bugetul asigurarilor sociale, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile din tara de origine ( certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente).-In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, ofertantul va prezenta in acest sens o declaratie pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 1. Se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. INFORMATIILE CUPRINSE IN ACESTA TREBUIE SA FIE ACTUALE/REALE LA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR .Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat. In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.Nota: Operatoriieconomici nerezidenti (straini): se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata sau legalizata a acestora in limba romana.Documentele se vor prezenta in una din formele: original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la cererea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Prezentarea Fisei de informatii generale.Media cifrei de afaceri globala a ofertantului ( operatorului economic sau membrii asocierii impreuna ), pe ultimii trei ani( anul I, Anul II, Anul III ) trebuie sa fie de minim 8.000.000 lei.- pentru 2010 - 4, 2122 lei/euro, - pentru 2011 - 4.3282 lei/euro.- Pentru 2012 - 4, 4560 lei/euroCursul de schimb mediu anual lei/euro, comunicat de Banca Centrala Europeana (www.ecg.int): In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM - urile pot solicita reducerea cu 50% a cifrei de afaceriglobale medie anuala prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.In cazul unei asocieri media cifrei de afaceri se va demonstra de grupul de asociati prin cumulare ( insumare ). In cazul tertilor sustinatori, cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator., 9. Asigurarea lucrarii ( pana la acoperirea intregului cost ). In cazul asocierii aceasta se va prezenta de grupul de asociati.Asigurarea lucrarii reprezinta asigurarea lucrarilor, impreuna cu materialele si instalatiile incorporate in lucrare, pana la acoperirea intregului cost, impotriva oricaror pierderi sau deteriorari, indiferent din ce cauza s-ar produce, altele decat forta majora sau decat riscurile atribuibile prin contract autoritatii contractante.Conform Legii nr. 136/1995 - privind asigurarile in Romania, autoritatea contractanta a solicitat ca si conditie de participare - asigurarea lucrarii ( pana la acoperirea intregului cost).Avand in vedere ca proiectul ?Restaurarea si consolidarea Muzeului Ceasului Nicolae Simache, Ploiesti?, cod SMIS: 38846, este un proiect finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1 ?, , Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere ? ? Domeniulmajor de interventie 1.1 , , Planuri integrate de dezvoltare urbana? iar finintarea acestuia realizandu-se prin fonduri europene, autoritatea contractanta a considerat ca o astfel de lucrare nu poate fi executatafara luarea unor masuri de protectie, respectiv asigurarea lucrarii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 4.Prezentarea Declaratiei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.Completareasi prezentarea unei declaratii privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii trei ani - Formular nr. 10 ( disponibil in sectiunea formulare);In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se vor prezenta Declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat.Completarea si prezentarea - Formularului nr. 11 - Informatii referitoare la personalul de conducere precumsi ale persoanelor responsabile/specialisti/experti pentru executia lucrarilor ( disponibil in sectiunea formulare), Pentru personalul de conducere precum si pentru persoanele responsabile pentru executia lucrarilor, se vor depune urmatoarele documente: - CV-urile - Formular nr. 12. ( disponibil in sectiunea formulare). Acestea vor purta numele si prenumele clar, semnatura in original a persoanei respective, vor fi datate si vor avea inscrisa mentiunea ?Declar pe propria raspundere cunoscand prevederile codului penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespundrealitatii?, - copii dupa partile relevante ale contractelor de munca / colaborare( se vor prezenta numai de catre ofertantul declarant castigator);
- copii ale diplomelor/certificatelor/atestatelor de specialitate;
- angajament de participare - Formular nr. 13 ( disponibil in sectiunea formulare), .Atestatele pe care trebuie sa le detina fiecare dintre acesti specialisti ( experti cheie ) sunt cele emise de MCPN ( pentru pozitiile 1-6)conform Ordinului nr. 2495/2010pentru aprobarea Normelor metodologice privind atestarea specialistilor, expertilor si verificatorilor tehnici in domeniul protejarii monumentelor istorice: 1. Specialist / expert atestat M.C.P.N., domeniul 1 - restaurare arhitectura;2. Specialist / expert atestat M.C.P.N., domeniul 4 - consolidare /restaurare structuri istorice;3. Specialist / expert atestat M.C.P.N., domeniul 5 - inginerie instalatii;4. Specialist / expert atestat M.C.P.N., domeniul 6 - pictura murala;5. Specialist /expert atestat M.C.P.N., domeniul 9 - conservare/restaurare decoratii piatra, stucatura si/sau ceramic-se solicita pentru componenta stucatura.6. Responsabil tehnic cu executia - autorizatie RTE (conform Legii 10/1995) in domeniul constructii civile insotita de legitimatia vizata la zi si atestat MCPN;7.Responsabil cu asigurarea calitatii - dovezi care sa ateste absolvirea unui curs de management in domeniul calitatii;8.Responsabil protectia muncii - diploma/certificat protectia muncii/sanatate si securitate in munca;;
-www.inspectmun.ro9.Responsabil specializat in managementul de mediu-diploma/certificat managementul de mediu;www.mmediu.ro/acte_normative.htmOfertantul nu va putea inlocui nici un membru din echipa prezentata decat cu personal detinand calificarea si experienta solicitata in prezenta documentatie, in cazuri temeinic justificate si numai cu acordul Autoritatii Contractante.Completarea si prezentareaFormularul nr. 14. - angajamentul ofertantului privind resursele umane ( disponibil in sectiunea formulare).Nota: Nu se accepta schimbarea personalului alocat prezentului contract, decat cu o persoana care indeplineste aceleasi cerinte minime obligatorii, din Documentatia de atribuire, pe baza unor justificari bine argumentate si cu acceptul beneficiarului.Schimbarea personalului aferent proiectului se va putea face numai cu instiintarea si acordulAutoritatii contractante.Nota: O persoana poate ocupa mai multe pozitii de expert/specialist/responsabil daca indeplinesteconditiile pentru fiecare pozitie in parte., 3. Prezentarea declaratiei privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari - Formular nr. 15 ( disponibil in sectiunea formulare).Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune ( in dotarea sa sau prin contracte, conventii de inchiriere) de dotarea tehnica necesara executiei acestui contract.Se va prezenta documentul care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului.In cazul asocierilor - Formularul nr. 15 ( disponibil in sectiunea formulare) trebuie completat de catre liderul asocierii si va cuprinde echipamentele de la toti partenerii asocierii, formular disponibil in sectiunea formulare., 8. Declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare.Conform prevederilor H.G. 925/2006, art. 11, alin. 4 pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantii au dreptul de a prezenta la depunerea ofertelor o declaratie pe propria raspundere semnata re reprezentabtul legal, prin care confirma ca indeplinesc cerintele de calificare, astfel cum au fost solicitate in Documentatia de atribuire., 7.Informatii privind tertii sustinatori.In cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara si la capacitatea tehnica si /sau profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate.Persoana care asigura sustinerea financiarasi/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180, art. 181 lit.a), lit. c) indice 1 si lit. d ), si ale art. 69.1. din O.U.G. 34/2006., 6.Informatii privind subcontractantiiOfertantii au obligatia de a prezenta daca este cazul Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora si Lista cusubcontractantii cu specializarea acestora -Subcontrcatantii vor completa Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarae in prevederile art. 69 1 ( evitarea confilictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului nr. 17( disponibil in sectiunea formulare)., 1. Prezentarea Listeiprincipalelorlucrari similare finalizatein ultimii 5 ani.2.Prezentarea fisei de experienta similara - formular nr. 8 ( disponibil in sectiunea formulare ).Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani unul sau mai multe contracte de natura si complexitatea lucrarii supuse procedurii, conf. Lg.422/2001, care sa inglobeze categorii de lucrari de natura celor de mai jos: lucrari de constructii si instal (rezistenta si arh., inst el., inst sanit, inst de incalzire). Valoarea contractului/contractelor trebuie sa fie de minim 4.000.000 lei.Experienta similara pe cerintele de mai sus poate fi dovedita de ofertant/asociati/un singur tert sustinator, dupa caz.Experienta similara pe cerintele de mai sus poate fi dovedita de un singur operator sau impreuna cuasociatii in cazul unei oferte comune.Cursul de schimb mediu anual euro/leu pe ultimii 5 ani este: - pentru 2008- 3, 6827 lei/euro, - pentru 2009 - 4, 2399 lei/euro, - pentru 2010 - 4, 2122 lei/euro, - pentru 2011 - 4.3282 lei/euro.- Pentru 2012 - 4, 4560 lei/euroAvand in vedere ca cei 5 ani se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor, cursul leu/euro pe anul 2013 care va fi luat in calcul pentru ofertantii straini este4, 3481 lei/euro din data de 21.01.2013.Pentru demonstrarea experientei simimilare de natura si complexitatea lucrarii documentele depuse vor respecta prevederile articolului 188 aliniatul 3 litera a) din O.U.G.34/2006.Se va/vor completa si prezenta Fisa/Fise de experienta similara conform Formularului ( disponibil in sectiunea formulare).Pentru demonstrarea experientei similare se va prezenta cel putin un document/copii ale documentelor, care sa confirme executia de lucrari, de natura si complexitatea procedurii.Comisia de evaluare isi rezerva dreptul ca, in perioada de evaluare a ofertelor, in cazul unor neclaritati, sa solicite pentru anumite lucrari indicate drept similare, copie dupa anexele contractului (F2, F3, situatii de lucrari) din care sa reiasa natura lucrarilor executate. 1. Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data depunerii ofertei, pentru activitatile supuse procedurii.Cerinta nu poate fi indeplinita in mod cumulativ, fiecare dintre asociativa prezenta certificarea 9001 ., 2. Prezentarea Certificatului de implementarea standardului de management de mediu ISO 14001 sau Standardele echivalente transpuse inlegislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data depunerii ofertei, pentru activitatile supuse procedurii.Cerinta nu poate fi indeplinita in mod cumulativ, fiecare dintre asociati va prezenta certificarea ISO 14001.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 31.01.2013 16:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer