Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de consolidare la pavilionul A si constructie noua - lift exterior in cazarma nr. 1044 Sibiu


Detaliu pentru invitatia numarul 356657
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - U.M 02460
Numar invitatie: 356657/20.12.2013
Denumire contract: Lucrari de consolidare la pavilionul A si constructie noua - lift exterior in cazarma nr. 1044 Sibiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - U.M 02460Cod fiscal: 4406096, Adresa: B-dul. VICTORIEI Nr. 42-46, Sibiu, Telefon: +40 0269211209/165, Fax: +40 0269210577
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul. VICTORIEI Nr. 42-46, Sibiu, Romania, cod postal: 550024, telefon: +40 0269211209/165/160, fax: +40 0269210577, persoana de contact: Claudiu Mitea / Jigau Danut
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul U.M. 02460 SIBIU - Sala de conferinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de consolidare la pavilionul A si constructie noua - lift exterior in cazarma nr. 1044 Sibiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia presupune executia lucrarilor de consolidare la pavilionul A si constructie noua - lift exterior in cazarma nr. 1044 Sibiu, cod 2012 ? C/I - 1044, pentru Spitalul Militar de Urgenta SibiuCheltuieli diverse si neprevazute: - procent cheltuieli diverse si neprevazute din valoarea estimata a contractului de lucrari (fara cheltuieli diverse si neprevazute): 506.804 (lei fara TVA) / 2.735.634 (lei fara TVA) *100 = 18, 52%- valoare cheltuieli diverse si neprevazute din valoarea estimata a contractului de lucrari: 2.735.634 lei fara TVA * 18, 52 % = 506.804 lei fara TVA.- valoare estimare contract de lucrari + valoarea cheltuieli directe si neprevazute (lei fara TVA): 2.735.634lei fara TVA + 506.804 lei fara TVA = 3.242.438 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 242, 438 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 54.000 lei; Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Cuantumul va fi exprimat in lei sau la cursul leu/alta valuta pt. societatile din afara Romaniei; (echivalenta leu/alta valuta - cursul oficial B.N.R. din data publicarii in SEAP a invitatiei de participare). Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Modul de constituire si exprimare a garantiei pentru participare: - prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata in favoarea autoritatii contractante, cu conditia confirmari si vizarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, cu mentionarea procedurii pentru care se constituie; - prin virament bancar (cont RO38TREZ5765005XXX000184, Trezoreria Sibiu, cod fiscal 4406096), sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (formular nr. 3) ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, vizat de catre banca emitenta, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate a ofertei de 90 zile (de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor). In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca din strainatate, se va prezenta traducerea autorizata si legalizata a acesteia; Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in conformitate cu art. 87 din H.G. 925/2006 si partial conform art. 278.1 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata; Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din H.G. nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din pretul contractului, fara T.V.A. si se constituie astfel: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest sens, contractantul are obligatia respectarii prevederilor art.90, alin. 3 din H.G. 925/2006. Garantia de buna executie se restituie astfel: 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim. Restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala. Operatorul economic castigator are obligatia de a prezenta, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, un extras de cont in original, vizat de catre unitatea Trezoreriei Statului emitenta, prin care atesta faptul ca a deschis la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea sa, un contdisponibil distinct la dispozitia achizitorului pentru contractul in cauza. Dupa prezentarea extrasului de cont se va emite ordinul de incepere a lucrarilor si se va preda amplasamentul lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr.34/2006. Declaratie privind eligibilitatea, formular nr. 5;NOTA: In cazul in care ofertantul are unsustinator, formularul se va prezenta si de catre acesta.Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr.34/2006.Completarea, semnarea si prezentarea formularului nr. 6 (Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006);NOTA: In cazul in care ofertantul are un sustinator, formularul privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator.Ofertantul trebuie sa prezinte declaratia privind calitatea de participant la procedura. Completarea, semnarea si prezentareaformularului nr.7NOTA: In cazul unei asocieri acest formular se va prezenta de catre fiecare asociat in parte.Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr. 34/2006. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G.nr. 34/2006 (formular nr. 8). NOTA: In cazul in care ofertantul are un sustinator si/sau unsubcontractant, formularul se va prezenta si de catre acestia.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in procesul de achizitie: Col. Medic Dr. Barb Ioan Vasile, Col. Medic Dr. Coman Raluca, Col. Ec. George Gafton, Ec. Mitea Claudiu, Ec. Nitu Nicolae, M.M. Jigau Danut, Ec. Modran Adela, Tehn. Ursescu Laura, Mr. Ing. Bara Aurelian, Ing. Draghiciu Victor, Contab. Elena Mitroi, Ref. Nitu IoanaVor fi exclusi ofertantii care nu respecta prevederile Ordinului nr. 314 /12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010 ( formularului nr. 9)Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurare sociala catre bugetele componente ale bugetului general consolidat in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident), aceste certificate fiscale trebuie sa prezinte situatia privind datoriile scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor: a) certificat de atestare fiscala eliberat de DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE teritoriala, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul?, cu semnatura si stampila operatorului economic; b) certificat privindachitarea impozitelor si taxelor locale, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul?, cu semnatura si stampila operatorului economic;Certificatele fiscale se vor prezenta doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.NOTA: In cazul asocierii certificatele de atestare fiscala se vor prezenta de fiecare asociat in parte. Din documentele eliberate de autoritatile competente trebuie sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei respective sunt cuprinse realizarea de lucrari care fac obiectul prezentei achizitii, atat pentru persoane juridice romane cat si pentru persoanele juridice straine.Persoane juridiceromaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduriCAEN, in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?, continand informatii reale, valide, actuale la data limita stabilita pentrudepunerea ofertelor.Persoane juridice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate.NOTA: In cazul asocierii certificatul constatator se va prezenta pentru fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Ofertantul va face dovada detinerii autorizatiilor, atestatelor si/sau a certificatelor, conform reglementarilor tehnice in vigoare, pentru executia lucrarilor, montarea utilajelor si echipamentelor functionale necesare investitiei supuse prezentei licitatii astfel: 1) Detinerea atestatului ANRE, tipul Bi - executare de instalatii electrice interioare/exterioare pentru incinte/constructii civile si industriale, confomOrdinuluiANRE nr. 23/2013 privindaprobarearegulamentului pentruatestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa si verifica instalatiile electrice.2) Detinerea atestatului - PT ISCIR R 2-2010 ?Ascensoare electricesi hidraulice de persoane, de persoane si marfuri sau de marfuri cu comanda interioara?, conform Anexei nr. 2 la Ordinul Ministrului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri nr. 1.404/2010 publicat in M.Of. al Romaniei partea I, nr. 634 bis /09.10.2010.NOTA: Subcontractantii/Sustinatorii vor prezenta atestatul, in cazul in care acestia vor executa in totalitate lucrarile, pentru care s-a solicitat atestatul. In cazul asocierii atestatul se poate prezenta si de catre unasociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii trei ani, sa fie cel putin egala cu suma de 5.400.000 lei. Bilantul contabil vizat de catre Administratia Finantelor Publice pe ultimii 3 ani; Informatii privind media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani, din care trebuie sa rezulte ca media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii trei ani sa fie cel putin egala cu limita impusa* (formularul nr. 10). *pentru nivelul impus privind media cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii trei ani, pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.NOTA: In cazul asocierii bilantul contabil si informatiile privindcifra de afaceri, se vor prezenta pentru fiecare asociat in parte, situatia economica si financiara demonstrandu-se prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. In cazul sustinerii informatiile privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului vor fi prezentate fie de sustinator fie de ofertant. Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea prin prezentarea unui angajament ferm al sustinatorului prin care se confirma punerea la dispozitie a resurselor financiare invocate. Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori cerinta, privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, va fi implinita in intregime de catre o singura persoana respectiv, un singur tert sustinator.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta, aptitudinile, eficienta si eficacitatea ofertantului se va dovedi prin: - executia in ultimii 5 ani a cel putin unui contract, al carui obiect sa contina lucrari similare prezentei achizitii, in valoare de cel putin 2.700.000 leifara T.V.A. (valoarea contractului fara cheltuieli diverse si neprevazute).- declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (formular nr. 11); - lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (formular nr. 12), din care sa rezulte executia a cel putin un contract de lucrari, al carui obiect sa contina lucrari similare prezentei achizitii, si a carui valoare a fost de minim 2.700.000 lei (valoarea contractului fara cheltuieli diverse si neprevazute)-(formular nr. 14). Aceasta se va confirma prin prezentarea unor certificate/ documente/recomandari/certificari de buna executie, documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar, din care trebuie sa reiasa valoarea, perioada, locul executiei, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului, daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost inregistrate neconformitati. Nota: avand in vedere cerinta privind experienta similara, pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Nivelul de pregatire tehnica si de specialitate al personalului angajat: -declaratii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care ofertantul dispune, pregatirea profesionala al acestuia precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului (formularul nr. 16) sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant.Ofertantul va face dovada asigurarii personalului de specialitate, necesar indeplinirii contractului, astfel: 1 manager de proiect; sef santier/similar cu vechime si studii de inginerie in profilul lucrarilor ce se executa; 1 inginer specializat in domeniul constructiilor civile industriale si agricole; 1 inginer specializat in domeniulinstalatiilor ce fac obiectul prezentei achizitii; personal tehnic de specialitate, responsabil tehnic cu sudura;Operatorul economic care va asigura montajul si punerea in functiune a utilajului ?lift? va face dovada asigurarii personalului de specialitate, necesar indeplinirii contractului, conform Ordinului Inspectorului de Stat, Sef al inspectiei de Stat pentru controlul cazanelor, recipientelor sub presiune si instalatiilor de ridicat Nr. 165/2011 pentru aprobarea Metodologiei privind atestarea personalului tehnic de specialitate in domeniul ISCIR cu modificarile si completarile ulterioare, Legea Nr. 64/2008 privind functionarea in coditii de siguranta a instalatiilor sub presiune, instalatiilor de ridicat si aparatelor consumatoare de combustibil cu modificarile si completarile ulterioare, astfel: -RVTA: personal tehnic de specialitate responsabil cu verificarea tehnica la ascensoare;
-RSL: responsabil cu supravegherea lucrarilor la instalatii de ridicat;
-RADTP: personal tehnic de specialitate responsabil cu avizarea documentatiilor tehnice pentru instalatii de ridicat., Asigurarea de catre ofertant conform Ordinului MLPTL nr. 777/2003, Legea nr. 10/1995 (cu actualizarile si modificarile ulterioare), al: - unui responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul constructiilor civile;
- unui responsabil tehnic de specialitate (RTE) atestat/autorizat in domeniul instalatiilor sanitare, termice, electrice siventilatii ;
- unui responsabil cu asigurarea calitatii (CQ), specializat in domeniile constructii civile industriale, agricole, miniere de suprafata , lucrari si retele de alimentari cu apa si canalizare, imbunatatiri funciare, instalatii aferente constructiilor., - utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari;
- declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pe care operatorul economic le va folosi pentru indeplinirea contractului de lucrari, conform formularului nr. 13.- ofertantul va face dovada detinerii in proprietate sau cu contract de inchiriere prin atasarea in copie a listei de inventar a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice din dotare pentru echipamentele propuse pentru lucrare., si/sau orice alte documente prin care se probeaza/ conforma/ atesta faptul ca dispune de utilajele necesare. Ofertantul sa detina certificat SR EN ISO 9001 sau echivalent privind sistemul de management al asigurarii calitatii lucrarilor in domeniul constructiilor, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. si sediul U.M. 02460 - Birou cazarmare (ptr. documentatia tehnica faza P.Th. si D.T.O.E. - conform notei din caietul de sarcini)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.01.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.12.2013 15:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer