Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de consolidare, lucrari de arhitectura si lucrari de iluminat la obiectivul de investitie: Imbunatatirea conditiilor de circulatie in PASAJUL MUNCII


Detaliu pentru invitatia numarul 351122
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BUCURESTI
Numar invitatie: 351122/24.07.2013
Denumire contract: Lucrari de consolidare, lucrari de arhitectura si lucrari de iluminat la obiectivul de investitie: Imbunatatirea conditiilor de circulatie in PASAJUL MUNCII
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BUCURESTICod fiscal: 4267117, Adresa: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Bucuresti, Telefon: 021.305.55.30, Fax: 021.305.55.87
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de consolidare, lucrari de arhitectura si lucrari de iluminat la obiectivul de investitie: Imbunatatirea conditiilor de circulatie in PASAJUL MUNCII
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de consolidare, lucrari de arhitectura si lucrari de iluminat la obiectivul de investitie: Imbunatatirea conditiilor de circulatie in PASAJUL MUNCII.Valoarea estimata a contractului de lucrari 17.927.459, 14 LEI, fara TVA. Valoarea cheltuielilor Diverse si neprevazute 1.740.530, 01 lei, fara TVA in procent de 10% calculat conf.HG 28/2008.Organizare de santier 522.159, 00 lei.Valoarea estimata totala: 19.667.989, 15 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 17, 927, 459.14 - 19, 667, 989.15 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita de ofertanti in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006, respectiv: virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. In cazul in care emitentul este o societate.bancara/societate de asigurari din strainatate, se va prezenta si traducerea autorizata/ legalizata a acesteia. -Instrument de garantare /scrisoare de garantie bancara Formularului nr.13, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie / ordin de plata / fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca beneficiarului pana la data limita de depunere a ofertelor.Contul in care se depune: RO53TREZ7005006XXX000227 la ATCPMB, CUI 4267117.Cuantumul garantiei este de 358.549 lei. Valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. - In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare /scrisoarea de garantie bancara trebuie emisa in numele asocierii. - In situatia in care ofertantul este IMM (asoc de IMM-uri)conform legii nr. 346/2004, va depune Formularul nr.14, cuantumul garantiei fiind redus la 50%. - Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR cu 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor - Garantia de participare se va depune in S.E.A.P. (scanata) si se va prezenta in original, la sediul autoritatii contractante (mentionat la punctul I.1), din Fisa de date) pana la data limita de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10% din pretul contractului, fara T.V.A. si se constituie in termen de 10 zile de la data semnarii si inregistrarii contractului in Registrul Unic de Contracte existent la Directia Generala Achizitii.Garantia de buna executie va fi depusa, in original, la Directia Generala Economica, in copie la directia initiatoare a procedurii si la Directia Proceduri Achizitie, in vederea deblocarii garantiei de participare. Modul de constituire conform art. 90 din HG 925/2006 cu mod. si comp. ulerioare. Modul de restituire conform art. 92, alin (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare Se va prezenta Formularul nr. 22 cu optiunea cu privire la modul de nstituire a garantiei de buna executie. In situatia in care executantul este IMM (asoc. de IMM-uri), cuantumul garantiei de buna executie va fi 5% din valoarea contractului fara TVA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006, completata in coformitate cu Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)document.) Declaratia se completeaza obligatoriu si de catre tertul sustinator, dupa caz, in conformitate cu prevederile art. 186 alin 2) si art. 190 alin 2) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. 2.Certificat de cazier judiciar pentru administratorul firmei, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.) 3.Cazier fiscal al operatorului economic eliberat de autoritatea competenta, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.) 4.Declaratie pe propia raspundere a ofertantului, in temeiul art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)ent). Declaratia se completeaza obligatoriu si de catre tertul sustinator, dupa caz, in conformitate cu prevederile art. 186 alin 2) si art. 190 alin 2) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. 5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Prezentare Formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.) 6.Certificat de participare cu oferta independenta: Prezentare Formularul nr. 4 din Sectiunea Formulare. Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere. Formularul nr. 4 7.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, completata in conformitata cu Formularul nr. 5 din Sectiunea Formulare. Formular 5. Acest document va fi prezentat de Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator. Persoanele care sunt responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante sunt: SORIN MIRCEA OPRESCU ? PRIMAR GENERAL DANIELA MINCU ? DIRECTOR GENERAL - DIRECTIA GENERALA ACHIZITII SILVIA BARBULESCU ? DIRECTOR EXECUTIV ? DIRECTIA PROCEDURI ACHIZITII MADALIN DUMITRU ? DIRECTOR GENERAL ? DIRECTIA GENERALA INFRASTRUCTURA SI SERVICII PUBLICE ION DEDU ? DIRECTOR EXECUTIV ? DIRECTIA TRANSPORTURI, DRUMURI SI SISTEMATIZAREA CIRCULATIEI FLORIN LEGEA ? DIRECTOR EXECUTIV ADJUNCT - DIRECTIA TRANSPORTURI, DRUMURI SI SISTEMATIZAREA CIRCULATIEI, MIRCEA ANDREI- INSPECTOR SUPERIOR DIRECTIA TRANSPORTURI, DRUMURI SI SISTEMATIZAREA CIRCULATIEI, DRAGOS DIMITRIU- SEF SERVICIU DIRECTIA PROCEDURI ACHIZITIE, CARMEN CIMPEANU- EXPERT DIRECTIA PROCEDURI ACHIZITIE, MIRCEA OCTAVIAN CONSTANTINESCU ? DIRECTOR GENERAL ? DIRECTIA GENERALA ECONOMICA ION FLOREA ? DIRECTOR EXECUTIV ? DIRECTIA FINANCIAR CONTABILITATE ADRIAN IORDACHE ? DIRECTOR EXECUTIV - DIRECTIA JURIDICConsiliul General al Municipiului Bucuresti aproba bugetul Municipiului Bucuresti. Numele celor 55 consilieri generali se poate vizualiza pe site-ul PMB : www.pmb.ro ? pagina de start ? la rubrica Institutii / Consiului General al Mun.Bucuresti/Componenta/Consilieri: Alexe Florin Alexandru, Anton Mihaela, Bacaintan Irimie Gabriel, Badulescu Aurelian, Boaja Minica, Capota Bogdan Alexandru, Chiris Mariana, Cosma Maria Roxana, Cruceanu Elena, Deaconescu Ionel Cristinel, Draghici Aurelia Gratiela, Florescu Dragos, Gaf - Deac Ioan, Giugula Doru Mihai, Gorodea Tiberiu Silviu Ioan, Grigorescu Robert, Ilie Petre, Iovici Victor Teodor, Ivascu Tiberiu, Meran Stefan Dan, Mihailescu Ion Bogdan, Mihailovici Virginia, Murg Calin, Neagu Mihai, Nedelcu Costel, Nemes Carmen Ionela, Nicorescu Virgil, Nitu Robert Daniel, Paduraru Alexandru, Parvu Cosmin Gabriel, Pop Romeo Teodor, Popa Grigore Ioan, Popa Maria, Popescu Costin Adrian, Poterasu Cornel ? Constantin, Prioteasa Doru, Purcarea Sorin, Radoi Silviu George, Raicu Mircea Cristian, Raileanu Marius Nicolae, Rizoiu Mircea, Roseti George Adrian, Scarlat Horia, Sitaru Janina Mirela, Stan Ion, Stan Nicusor, Tanase Ion Gabriel, Tapardel Ana ? Claudia, Tica Horatiu ? Florin, Toma Veronica, Tudor Popescu Cristian, Untaru Virgil, Vladan Florin Laurentiu, Voicu Mihai, Zidarescu Ionela Loredana. Acest document va fi prezentat de Ofertant/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator. 8.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a) Persoanele juridice romane vor prezenta: - certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata. - certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata. Nota: - Din certificatele depuse trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertelor. - Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.) Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. b) Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor exigibile de plata, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit, in conformitate cu prevederile legale din statul de rezidenta, obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/ legalizata in limba romana. 1. Pentru persoane fizice/juridice romane: - Certificat constatator ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic in original/ copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa domeniul de activitate al operatorului economic corespunzator obiectului supus procedurii de achizitie. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document 2. Pentru persoane juridice/fizice straine: - Documente necesare pentru dovedirea unei forme de inregistrare/atestare ori a apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat (pentru ofertantii persoane fizice autorizate/persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului propuse de ofertantii persoane juridice) - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Nota: in cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, daca a prezentat documentul care dovedeste o forma de inregistrare in copie conform cu originalul, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului (pentru care exista documente financiar - contabile depuse si inregistrate conform prevederilor legale in vigoare), de minimum 35.854.918 lei, sau echivalent in Euro, calculata la cursul de schimb mediu anual pentru ultimii 3 ani;Cifra medie de afaceri a operatorilor economici incadrati in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr. 346/2004 va fi admisa in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire (cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in categoria IMM conform Legii 346/2004); In cazul unei asocieri, aceasta trebuie sa fie formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM pentru a beneficia de aceeasi reducere referitoare la valoarea cifrei de afaceri., Nota: Pentru cifra de afaceri prezentata in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, pentru ultimii trei ani. Cifra medie de afaceri a operatorilor economici incadrati in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr. 346/2004 va fi admisa in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire (cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in categoria IMM conform Legii 346/2004); In cazul unei asocieri, aceasta trebuie sa fie formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM pentru a beneficia de aceeasi reducere referitoare la valoarea cifrei de afaceri., Bilanturile contabile sau extrase de bilant pentru uiltimii 3 ani, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul si/sau raport de audit/raport al cenzorilor, sau orice alte documente emise de autoritatile legale competente din care sa rezulte respectarea cerintei minime privind cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului supus procedurii de achizitie publica.Documentele se vor prezenta in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru persoane juridice straine se cer traduceri autorizate si legalizate ale documentelor, la un notar public din Romania;, Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, are disponibile resurse financiare negrevate de datorii, sau, are acces la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash - flow de executie lucrari pentru o perioada de 3 (trei) luni, disponibil oricand in perioada derularii contractului, a carui valoare este de 8.963.729, 57 lei, independent de angajamentele pentru alte contracte., ,Aceasta cerinta se considera indeplinita prin prezentarea de catre ofertanti de documente privind asigurarea unui cash - flow de executie lucrari pentru o perioada de 3 luni, oricand in perioada derularii contractului, a carui valoare este de 8.963.729, 57 lei, independent de angajamentele pentru alte contracte, ,Observatie: Documentul/documentele prezentate de catre ofertant privind asigurarea unui cash - flow de executie lucrari pentru o perioada de 3 luni, oricand in perioada derularii contractului, a carui valoare este de 8.963.729, 57 lei, independent de angajamentele pentru alte contracte, va constitui/vor constitui anexe la contractul de lucrari. NOTA: - La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele sub-contractantilor. - Daca o asociere de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana fizica/juridica (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana fizica/juridica ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., NOTA: Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Capacitatea economico - financiara a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 186 alin (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani.insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor (daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit), beneficiarii lucrarilor persoane fizice /juridice, calitatea in care a participat la indeplinirea contractului, procentul indeplinit de executant, ,Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani maxim trei contracte de executie lucrari similare cu cel supus prezentei proceduri, din care sa rezulte lucrari de consolidare, arhitectura si instalatii de iluminat, in care participarea ofertantului la acestea sa fi fost in valoare insumata de minim 17.927.459, 00 lei exclusiv TVA., Se vor depune documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de clientul privat beneficiar, continand valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit/Procesul verbal de receptie din care sa rezulte ca, ofertantul si-a indeplinit obligatiile contractuale iar lucrarile sunt de calitate corespunzatoare cerintelor (nu se accepta procese verbale cu remedieri si amanari ale receptiei) / Recomandarea beneficiarului. Aceastea trebuie sa cuprinda: modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, daca pe parcursul executiei lucrarii au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari, cazuri de accidente tehnice care s- au produs din vina exclusiva a contractantului, receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate., Pentru echivalenta lei/euro se va tine cont de cursul mediu anual publicat de BNR. Documentele vor fi prezentate de catre ofertant in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Prin lucrari duse la bun sfarsit se va intelege: lucrari receptionate partial care sunt insotite de procese-verbale de receptie partiala; sau lucrari receptionate insotite de procese-verbale la terminarea lucrarilor; sau lucrari receptionate insotite de procese ?verbale de receptie finala.- Experienta similara solicitata ca cerinta minima va fi indeplinita conform prevederilor Ordinului ANRMAP 509/2011., Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Nota Aceasta declaratie nu coincide cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, personalul angajat/cadrele de conducere in ultimii 3 ani nefiind in mod obligatoriu persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului., Lista cu subcontractantii, specializarea acestora pe coduri CAEN, partea/partile din contract pe care acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestora si acordul de subcontractare.subcontractate.Nota: Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens decatre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.Ofertantul castigator va legaliza contractul/contractele de subcontractare, documente ce devin anexe la contractul de lucrari., Continuare Subcontractare -Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice si financiare initiale, Informatii privind asocierea - In caz de asociere, se va prezenta Acordul de asociere. Nota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare., Lista personalului cheie propus pentru indeplinirea contractuluiva contine minim urmatoarele persoane: Manager de Proiect ?1 persoana.Studii superioare.Persoana atestata ca manager de proiect de catre un organism acreditat de Ministerul Muncii, cu atestat valabil la data depunerii ofertelor.Pentru Manager de Proiect se vor prezenta: CV-ul, diploma de licenta, atestat demanager de proiect eliberat de catre un organism acreditat de Ministerul Muncii, cu atestat valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Experienta specifica trebuie demonstrata prin prezentarea dovezii participarii in cel putin un proiect/contract similar cu al achizitiei si participarii in cel putin un proiect in care a activat pe pozitia deManager de proiect., Responsabil lucrare(Sef de santier)-Inginer cai ferate drumuri si poduri-1 persoana.CV-ul;diploma.Studiisuperioare in specializarea cai ferate , drumuri si poduri;Experienta generala in domeniul studiilor de cel putin 5 ani.Experienta specifica trebuie demonstrata prin prezentarea dovezii participarii in cel putin un proiect/contract similar cu al achizitiei si participarii in cel putin un proiect in care a activat pe pozitia de Sef Santier.Responsabil lucrare(Sef de santier)-Inginer constructii civile, industriale si agricole-1 persoana;CV-ul; diploma.Studii superioare in specializarea constructii civile , industriale si agricole;Experienta generala in domeniul studiilor de cel putin 5 ani.Experienta specifica trebuie demonstrata prin prezentarea dovezii participarii in cel putin un proiect/contract similar cu al achizitiei si participarii in cel putin un proiect in care a activat pe pozitia deSef Santier., Manager al sistemelor de management al calitatii si de mediu?1 persoana;Certificat de Manager al sistemelor de management al calitatii, Certificat Manager al sistemelor de management de mediu;Experienta generala in domeniul studiilor de cel putin 5 ani.Experienta specifica trebuie demonstrata prin prezentarea dovezii participarii in cel putin un proiect/contract similar cu al achizitiei si participarii in cel putin un proiect in care a activat pe pozitia deManager al sistemelor de management al calitatii si de mediu.Responsabil controlul calitatii pentru constructii civile?1 persoana.Decizie interna CQ domeniile constructii civile, industriale, agricole si miniere de suprafata-categoria de importanta C;Experienta generala in domeniul studiilor de cel putin 5 ani.Experienta specifica trebuie demonstrata prin prezentarea dovezii participarii in cel putin un proiect/contract similar cu al achizitiei si participarii in cel putin un proiect in care a activat pe pozitia deResponsabil controlul calitatii pentru constructii civile., Responsabil cu Securitatea si Sanatatea in Munca?1 persoana: CV-ul, diploma Certificat atestare.Inginer instalatii?1 persoana; Studii superioare in specializarea instalatii pentru constructii CV-ul; diploma.Experienta generala in domeniul studiilor de cel putin 5 ani.Experienta specifica trebuie demonstrata prin prezentarea dovezii participarii in cel putin un proiect/contract similar cu al achizitiei si participarii in cel putin un proiect in care a activat pe pozitia de pozitia deinginer instalatii., Inginer certificat ANRE grad B?2 persoane-CV-ul; diploma-Certificate atestareResponsabil tehnic cu executia constructii civile, industriale si agricole?1persoana: Certificat de Atestare tehnico-profesionala in domeniile: Constructii civile, industriale, agrozootehnice (I)Responsabil tehnic cu executiadrumuri si poduri?1 persoana Certificat de Atestare tehnico-profesionala in domeniile in domeniile: Constructii rutiere, drumuri si poduri (II);Responsabil tehnic cu executia in domeniul instalatiilor electrice ? 1 persoana Certificat de Atestare tehnico-profesionalain domeniul instalatiilor electriceElectrician autorizatANRE? 2 persoane - Certificat atestare electrician eliberat de A.N.R.E.Declaratia ofertantului privind disponibilitatea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractuluiNota: Ofertantul va prezenta o Declaratie prin care reprezentantul legal al acestuia se angajeaza ferm sa asigure urmatoarele: - Disponibilitatea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului pe toata durata contractului, in conformitate cu graficul de realizare a obiectului contractului, asumat prin oferta;, Nota: Toate documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/ legalizata in limba romana pentru persoanele nerezidente., Declaratie referitoare la utilaje, instalatii si echipamente tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, conform cerintelor din caietul de sarcini., Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii/accesului la urmatoarele utilaje, echipamente si instalatii: Excavator pe senile?1 buc-;Excavator pe pneuri?1 buc;Vibrator de beton?1buc; Automacara 9, 9 tf-1 buc-;Macara?1 buc.-;Autobasculanta?1 buc-, Motocompresor?1 buc;Motopompa?1 buc;Autocisterna?1buc.Autobetoniera?1 buc. Autopompa de beton?1 buc;Autospeciala tip PRB?1 buc.;Laborator de incercari?1buc;Laborator PRAM grad II?1 buc;, NOTA: In cazul asociatilor, declaratia trebuie sa fie completata de catre liderul asociatiei si sa cuprinda echipamentele de la toti partenerii asociatiei.Documente care atesta detinerea (in dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitia ofertantului) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si mijloacelor de transport implicate in realizarea contractului de lucrari, in acord cu cerintele specificate.Formularul ?..-Lista nu este limitativa., In functie de complexitatea si specificul lucrarilor, de conditiile existente pe santier, ofertantii pot folosi in procesul de executie a lucrarilor de interventii acele utilaje, instalatii, echipamente tehnice si mijloace de transport care sa le asigure o productivitate a muncii si un nivel al calitatii corespunzatoare cerintelor legii calitatii in constructii/proiectului aprobat.Documente prin care sa dovedeasca accesul la laboratoare de analize, incercari si verificari in activitatea de constructii (avand gradul II) pentru asigurarea calitatii/controlul calitatii pe parcursul executiei lucrarilor de interventie.Contracte valabile de prestari servicii/alte documente care confirma accesul la laboratoare., Nota: - Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. Ofertantul trebuie sa prezinte un certificat care sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de protectia mediului conform cu cerintele din standardul ISO 14001/2005 sau echivalent cel putin pentru domeniile : Constructia de pasaje subterane si supraterane : alte lucrari speciale de constructii ; lucrari de finisaje, executie de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane la tensiunea de 0, 4 kV ; executie de linii electrice aeriene sau in cablu cu tensiunea intre 0, 4 ? 20 kV si de posturi de transformare cu tensiunea nominala de cel mult 20 kV. Executie de lucrari de iluminat public. Acest certificat se solicita in copie certificata prin semnarea pe proprie raspundere a documentului, cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila operatorului economic. Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data deschiderii ofertelor.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus., Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent cel putin pentru domeniile Constructia de pasaje subterane si supraterane : alte lucrari speciale de constructii ; lucrari de finisaje, executie de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane la tensiunea de 0, 4 kV ; executie de linii electrice aeriene sau in cablu cu tensiunea intre 0, 4 ? 20 kV si de posturi de transformare cu tensiunea nominala de cel mult 20 kV. Executie de lucrari de iluminat public Acest certificat se solicita in copie certificata prin semnarea pe proprie raspundere a documentului, cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila operatorului economic.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare asociat inparte, fiecare membru va prezenta certificarea pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota: Cerinta privind certificarea ISO 9001:2008 sau echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul tertului sustinator.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2013 15:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer