Achizitie publica - Lucrari de consolidare si modernizare corp G, Policlinica
Detaliu pentru invitatia numarul 328783
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328783/06.06.2012
Denumire contract: Lucrari de consolidare si modernizare corp G, Policlinica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE ENDOCRINOLOGIE C.I. PARHONCod fiscal: 4505367, Adresa: Bd. Aviatorilor nr. 34-36, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 760669955, Fax: +40 318057374
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de consolidare si modernizare corp G, Policlinica
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Finalizare lucrari de consolidare, modernizare, compartimentare si reconfigurare a spatiilor existente, precum si interventii la instalatiile aferente pavilionului corp G, Policlinica conform proiect de executie existent.
II.1.6) CPV: 45215120-4 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii medicale specializate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 721, 770 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 11005 Ron.Garantia de participare a fost calculata in functie de valoarea estimata si tinand cont de prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006;perioada de valabilitate-90 de zile(cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).Modul de constituire: conform HG 925/2006.Dovada constitutirii garantiei trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertelor.Pt. constituirea garantiei in cuantum de 50% conf. art.16 ali.(2) din Legea 346/2004 pt. stimularea IMM se va atasa o declaratie privindincadrare intreprinderii in categoria IMM;in cazul asociatiilor, fiecare asociat trebuie saprezinte declaratia ca reprezinta un IMM.Garantia de participare se va constitui numai in lei.Cont garantie deschis la Trezoreria sector 1 RO98TREZ7015005XXX000181.Garantia de participare obligatoriu se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si se va prezentata si la sediu de catre toti operatorii economici.
Garantie de buna executie
In cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie de catre ofertantul castigator.Mod de constituire: prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, conform art. 90 alin(1) din HG 925/2006, cu o durata de valabilitate cel putin egala cu durata contractului la care se adauga perioada de garantie a lucrarii .Se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform prevederilor din HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privind eligibilitatea - completarea formularului 1 din sectiunea formulare.Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/2011-completarea formularului 2 din sectiunea formulare;se solicita declaratie separat pentru fiecare ofertant/ofertant asociat/tert sustinator;Cerinta nr.3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conf. OAP 314/2010-completarea formularului 3 din sectiunea formulare.Cerinta nr.4: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -completarea formularului 5 din sectiunea formulare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Paun Diana Loreta, Ghemigian Adina, Pecsi Saftica, Boc Mariana, Staicu Bogdan, Breuscan Bianca, Simion Marieta, Scarpet Silvia, Gura Gabriel, Ioan Daiana, Nastase Ioan;.Cerinta nr.5: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat(formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul esterezident), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei care se depune oferta in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;in cazul persoanelor juridice straine se solicita si traducerea legalizata in limba romana a documentelor emise in alta limba;*Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Financiara care stipuleaza ca nu are datorii fiscale catre bugetul de stat;*Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Publica Locala care stipuleaza ca ofertantul nu are datorii fiscale la plata impozitelor si taxelor locale;Cerinta nr.6: Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura, formular 4 din sectiunea formulare;Documentele se depun scanate in SEAP original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire se va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte originalul/copie legalizatapentru conformitate. Cerinta nr.1: Persoane juridice/fizice romane: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau teritoriala, in care se regaseste codul CAEN pentru obiectul de activitate supus procedurii de achizitie.Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ ofertantul este rezistent sau are domiciliul. Documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere legalizata in limba romana.Ofertantul trebuie sa aiba la fiecare activitate codurile in vigoare din tara de origine care sunt aferente cu cele romanesti.Documentele se depun scanate in SEAP original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire se va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte originalul/copie legalizata pentru conformitate.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 5: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin: Responsabil instalatii termice , sanitare-Calificari: Studii superioare in domeniul tehnic ( constructii sau instalatii )-Experienta profesionala relevanta: Inginer constructor, minim 3 ani de experienta in domeniul executiei instalatiior termice, sanitare.Pentru personalul solicitat se vor atasa CV, cu semnatura persoanei in original, din care sa reiasa pozitia din cadrul contractului si indeplinirea cerintelor solicitate, experienta specifica solicitata.Se vor atasa copii dupa diplome, adeverinte, autorizatii, certificate, atestate sau alte documente edificatoare detinute de personalul solicitat, necesare pentru indeplinirea cerintelor minime , valabile la data deschiderii ofertelor.Documentele se depun scanate in SEAP., Cerinta 6: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin: Responsabil instalatii electrice-Calificari: Studii superioare in domeniul tehnic ( constructii sau instalatii )-Experienta profesionala relevanta: Inginer constructor, minim 3 ani de experienta in domeniul executiei instalatiior electrice-copia atestat ANRE gr. IIA si gr. II B, , persoana autorizata , valabila la data deschiderii ofertei.Pentru personalul solicitat se vor atasa CV, cu semnatura persoanei in original, din care sa reiasa pozitia din cadrul contractului si indeplinirea cerintelor solicitate, experienta specifica solicitata.Se vor atasa copii dupa diplome, adeverinte, autorizatii, certificate, atestate sau alte documente edificatoare detinute de personalul solicitat, necesare pentru indeplinirea cerintelor minime , valabile la data deschiderii ofertelor.Documentele se depun scanate in SEAP., Cerinta 7: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin: Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii-decizie de numirepentru responsabil tehnic de calitate, persoana autorizata , valabila la data deschiderii ofertei.Pentru personalul solicitat se vor atasa CV, cu semnatura persoanei in original, din care sa reiasa pozitia din cadrul contractului si indeplinirea cerintelor solicitate, experienta specifica solicitata.Se vor atasa copii dupa diplome, adeverinte, autorizatii, certificate, atestate sau alte documente edificatoare detinute de personalul solicitat, necesare pentru indeplinirea cerintelor minime , valabile la data deschiderii ofertelor.Documentele se depun scanate in SEAP., Cerinta 8: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin: Coordonator in materie de securitate si sanatate in munca pe durata realizarii lucrarii in conformitate cu HG 300/2.03.2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate in munca.Pentru personalul solicitat se vor atasa CV, cu semnatura persoanei in original, din care sa reiasa pozitia din cadrul contractului si indeplinirea cerintelor solicitate, experienta specifica solicitata.Se vor atasa copii dupa diplome, adeverinte, autorizatii, certificate, atestate sau alte documente edificatoare detinute de personalul solicitat, necesare pentru indeplinirea cerintelor minime , valabile la data deschiderii ofertelor.Documentele se depun scanate in SEAP., Cerinta 9: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin: Coordonator in materie PSI pe durata realizarii lucrarii in conformitate cu OG 129/2000.Pentru personalul solicitat se vor atasa CV, cu semnatura persoanei in original, din care sa reiasa pozitia din cadrul contractului si indeplinirea cerintelor solicitate, experienta specifica solicitata.Se vor atasa copii dupa diplome, adeverinte, autorizatii, certificate, atestate sau alte documente edificatoare detinute de personalul solicitat, necesare pentru indeplinirea cerintelor minime , valabile la data deschiderii ofertelor.Documentele se depun scanate in SEAP., Cerinta nr.10Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Daca anumite parti din lucrare urmeaza sa fie subcontractate, atunci toti subcontractantii vor fi declarati, indiferent de procent.Se va completa formularul 10 , anexat in sectiunea formulare.Documentele se depun scanate in SEAP., Cerinta nr.11Informatii privind experienta similara cu prezentarea listei principalelor lucrari similare execute in ultimii 5 ani.Se va completa formularul 7, anexat din sectiunea formulare continand valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiarii, etc. Se vor prezenta documente edificatoere privind executia unui contract de lucrari similare si o recomandare de la beneficiarul contractului prezentat pentru demonstrarea experientei similare.Documentele se depun scanate in SEAP., Cerinta nr.1Informatii privind dotarea tehnica cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice etc., de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Se va completa formularul 8, anexat in sectiunea formulare.Documentele se depun scanate in SEAP., Cerinta nr.2Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ale operatorului economic, in ultimii 3 ani.Se va prezenta formularul 9, anexat in sectiunea formulare.Documentele se depun scanate in SEAP., Cerinta 3: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin: Sef de santier punct de lucru-Calificari: Studii superioare in domeniul tehnic ( specializarea constructii civile )-Experienta profesionala relevanta: Inginer constructor, minim 3 ani de experienta in domeniul executiei constructiilor civile.Pentru personalul solicitat se vor atasa CV, cu semnatura persoanei in original, din care sa reiasa pozitia din cadrul contractului si indeplinirea cerintelor solicitate, experienta specifica solicitata.Se vor atasa copii dupa diplome, adeverinte, autorizatii, certificate, atestate sau alte documente edificatoare detinute de personalul solicitat, necesare pentru indeplinirea cerintelor minime , valabile la data deschiderii ofertelor.Documentele se depun scanate in SEAP., Cerinta 4: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin: Responsabil tehnic cu executia-Calificari: Studii superioare in domeniul tehnic ( specializarea constructii civile )-Experienta profesionala relevanta: Inginer constructor.-copieatestat profesional vizat de institutii abilitate, valabil la data deschiderii ofertei.Pentru personalul solicitat se vor atasa CV, cu semnatura persoanei in original, din care sa reiasa pozitia din cadrul contractului si indeplinirea cerintelor solicitate, experienta specifica solicitata.Se vor atasa copii dupa diplome, adeverinte, autorizatii, certificate, atestate sau alte documente edificatoare detinute de personalul solicitat, necesare pentru indeplinirea cerintelor minime , valabile la data deschiderii ofertelor.Documentele se depun scanate in SEAP. Cerinta nr.1Standard de asigurare a protectiei mediului conform SR EN ISO 14001/2005 sau echivalent.Certificat SR EN ISO 14001/2005 sau echivalent acordat de catre un organism de certificare acreditat pentru sistemul deprotectie a mediului pentru lucrari similare celor ofertate.Documentele se depun scanate in SEAP., Cerinta nr.2Standard de asigurarea calitatii conform SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent .Certificat SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent acordat de catre un organism de certificare acreditat pentru sistemul de calitatepentru lucrari similare celor ofertate .Documentele se depun scanate in SEAP.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP , www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2012 13:28