Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de consolidare si modernizare corp G, Policlinica


Detaliu pentru invitatia numarul 352362
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL NATIONAL DE ENDOCRINOLOGIE C.I. PARHON
Numar invitatie: 352362/09.08.2013
Denumire contract: Lucrari de consolidare si modernizare corp G, Policlinica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE ENDOCRINOLOGIE C.I. PARHONCod fiscal: 4505367, Adresa: Bd. Aviatorilor nr. 34-36, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 760669955, Fax: +40 318057374
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de consolidare si modernizare corp G, Policlinica
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Finalizare lucrari de consolidare, modernizare, compartimentare si reconfigurare a spatiilor existente, precum si interventii la instalatiile aferente pavilionului corp G, Policlinica conform proiect de executie existent.Avand in vedere ca finantarea este prevazuta pe anul bugetar 2013, contractul se va incheia pana la 31.12.2013 , cu posibilitateaprelungirii termenului prin act additional.Valoarea estimata fara diverse si neprevazute este de1.391.018, 77 lei fara TVA. Cuantumul valorii de diverse si neprevazute este de 139.101, 88 lei fara TVA si reprezinta 10% din valoarea estimata fara diverse si neprevazute a contractului fara TVA, in conformitate cu prevederile art.29 alin.2^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Valoarea estimata totala fara TVA este de 1.530.120, 65 lei.
II.1.6) CPV: 45215120-4 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii medicale specializate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 530, 120.65 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui garantia de participare in cuantum de 27.800 lei.Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul nr. RO 98TREZ7015005XXX000181 deschis la Trezoreria SECTOR 1 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Garantia de participare obligatoriu se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si se va prezentata si la sediu de catre toti operatorii economici pana prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pt. depunerea ofertelor.IMM-urile, au dreptul la o reducere de 50% a garantiei de participare, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004 actualizata. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la asociere in ansamblu, astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, atunci ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare. In cazul in care garantia de participare se constituie in alte monede decat moneda nationala, pentru echivalenta lei/alta valuta se va lua inconsiderare cursul BNR din data publicarii in SEAP a anuntului de participare.In cazul depunerii ofertei in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa se mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. In cazul unei contestatii, in masura in care C.N.S.C o respinge ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA(5% in cazul IMM) si va avea o perioada de valabilitate cel putin egala cu durata contractului la care se adauga perioada de garantie a lucrarii. Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform prevederilor art.90 alin. (3) din HG nr. 925/2006 modificat prin HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareOfertantul trebuie sa completeze Formularul nr.1.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/2011-completarea formularului 2 din sectiunea formulare;se solicita declaratie separat pentru fiecare ofertant/ofertant asociat/tert sustinator;Tertul sustinator trebuie sa se refere doar la pct. a, c1 si d din aceasta declaratie, conform prevederilor art. 186 si art 190 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr.3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conf. OAP 314/2010-completarea formularului 3 din sectiunea formulare;Cerinta nr.4: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -completarea formularului 5 din sectiunea formulare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Paun Diana Loreta, Boc Mariana, Ghemigian Adina Mariana, Pecsi Saftica, Martac Florinela, Breuscan Bianca Elena, Scarpet Usturoi Silvia Liliana, Ioan Daiana, Gura Gabriel, Popescu Steliana Duteanu Oana Daniela, Nastase Ioan, Mihut Gheorghe, Dochita Lilian, Nae DanCerinta nr.5: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat(formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei care se depune oferta in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;in cazul persoanelor juridice straine se solicita si traducerea legalizata in limba romana a documentelor emise in alta limba;*Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Financiara care stipuleaza ca nu are datorii fiscal scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertei, catre bugetul de stat;*Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Publica Locala care stipuleaza ca ofertantul nu are datorii fiscale la plata impozitelor si taxelor locale scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertei;Cerinta nr.6: Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura, formular 4 din sectiunea formulare;Documentele se depun scanate in SEAP original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire se va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte originalul/copie legalizata pentru conformitate. Ofertantul trebuie sa fie inregistrat in Registrul Comertului, iar obiectul de activitate autorizata a operatorului economic trebuie sa se incadreze in sectiunea F-Constructii din CAEN, cu acoperirea tuturor tipurilor de activitati/operatiuni necesare realizarii obiectivului sau corespondent in clasificarea NACE din tara de origine sau din tara in care este stabilit (in cazul ofertantilor straini).In situatia participarii cu oferta comuna, fiecare dintre ofertantii asociati trebuie sa indeplineasca aceasta cerinta.Cerinta nu trebuie indeplinita de eventualii subcontractanti.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: *In cazul ofertantilor romani: Pentru a dovedi ca indeplineste cerinta, ofertantul va prezenta certificatul constatator eliberat de Oficiul teritorial al Registrului Comertului, care trebuie sa cuprinda, urmatoarele tipuri de date: datele de identificare, durata de functionare declarata, activitatea principala, activitatile secundare, asociatii/ actionarii (dupa caz), administratorii/ persoanele imputernicite (dupa caz) si activitatile autorizate (dupa caz). Din datele cuprinse in certificat trebuie sa rezulte ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati incadrate, conform clasificarii CAEN, pentru obiectul suspus achizitiei in oricare din formele prevazute de Ordinul 509/2011. Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale si valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.*In cazul ofertantilor strainiPentru a dovedi ca indeplineste cerinta, ofertantul va prezenta un document eliberat de o autoritate competenta din tara de origine sau din tara in care este stabilit, din care sa rezulte, dupa caz, urmatoarele tipuri de date: datele de identificare, durata de functionare declarata, activitatea principala, activitatile secundare, asociatii/ actionarii, administratorii/ persoanele imputernicite si activitatile autorizate. Din datele cuprinse in certificat trebuie sa rezulte ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati de constructii, arhitectura si activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea, conform clasificarii NACE din tara de origine sau din tara in care este stabilit. Daca legea care reglementeaza eliberarea si utilizarea documentului respectiv nu prevede altfel, documentul va putea fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundereprin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre urmatoarele optiuni, dupa caz: a) Ca inantea incheierii contractului, se vor inregistra fiscal in Romania.b) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, se va proceda la legalizarea asocierii si in cazul in care liderul asocierii este persoana juridica straina acesta se va inregistra la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.c) Ca inantea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice straine se va proceda la legalizarea asocierii, se va desemna liderul asociatiei sa se inregistreze la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.In cazul unei asocieri, liderul, persoana juridica straina este obligat sa prezinte acest formularDocumentele prezentate de persoanele juridice straine vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.Documentele se depun scanate in SEAP original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cuoriginalul".Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire se va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte originalul/copie legalizata pentru conformitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1: Cifra medie de afaceriglobala realizata de ofertant in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)trebuie sa fie de cel putin: 2.782.037, 54 lei, valoarea estimata a contractului fara TVA, multiplicata cu 2, conform art 9 lit.b din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.- Se vor prezenta bilanturile contabile sauextrase de bilant inregistrate la organele competente pe anii 2010, 2011 si 2012- Persoanele juridice nou-infiintate vorprezenta cifra de afaceri doar pentru anii scursi de la data infiintarii, respectand acelasi prag minim.- Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul carora legislatia tarii de origine nu prevedeinregistrarea bilantului, ofertantul va prezenta ultimele trei bilanturi contabile anuale, anexele la acestea si balantele deverificare contabila, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati sau de cenzorii societatii, dupa caz .Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.In cazul in care, din motive obiective, operatorul economic nu areposibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatiaeconomica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului. Autoritateacontractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor -persoane juridice romane si persoane juridice straine ? siprezentarea altor documente in cazul in care cele nominalizate mai sus nu sunt relevante. In cazul unei asocieri, fiecare asociateste obligat sa prezinte aceste documente.Documentele se depun scanate in SEAP.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani (calculati in raport cu data limita de depunere a ofertelor).Ofertantul trebuie sa prezinte o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani.Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca a executat maxim 3 contracte a carui/ caror valoare CUMULATA a fost de min. 1.391.018, 77 lei fara TVA)insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normeleprofesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Pentru contractele exprimate in alte monede se va indica cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR. Documentele se depun scanate in SEAP., Cerinta nr. 2: Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului anagajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Documentele se depun scanate in SEAP., Cerinta nr. 3: Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnicede care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari. Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (proprietate, leasing/ conventii de inchiriere sau orice alte forme legale de punere la dispozitie) de utilajele, instalatiile, echipamentele tehniceprezentate in Formularul nr.12Documentele se depun scanate in SEAP.Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. 1.2.3 din O.U.G. nr. 34/2006. In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG34/2006, Cerinta nr. 4: Informatii privind asociatii In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte iar cerintele
privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract care trebuie indeplinite de Acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii., Cerinta nr. 5 Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze Se va
prezenta o declaratie privind subcontractantul / subcontractantii si partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de
recunoastere ale acestuia/acestora si acordul acestuia/ acestora, resursele umane (certificate, atestate, autorizatii) pentru partea lor de implicare, resursele tehnice (certificate, atestate, autorizatii) pentru partea lor de implicare., Cerinta nr.6.:
-1 Manager proiect cu studii superioare si experienta profesionala in constructii;
-1 Sef santier cu studii superioare, absolvite cu diploma de licenta in Constructii civile si industrial;
-1 Responsabil tehnic cu executia- atestat de catre M.D.R.T cf. Legii nr.10/1995-se solicita atestatul sau autorizatii R.T.E;
- 1 Inginer lucrari de instalatii cu studii superioare, absolvite cu diploma de licenta in domeniulinstalatii pentru constructii;
-1 Inginer lucrari de instalatii electrice, autorizat ANRE (sau echivalent) conform
Ord. 51/2011 ANRE de modificare si completare a regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic aprobat prin Ord.24/2007 ANRE.-1 Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii, conform legii 10/1995, se vor prezenta decizii interne privind numirea in aceasta functie.
-1 Responsabil protectia muncii autorizat cf. Legii nr. 319/2006 HG1426/2006 Normele metodologice de aplicare a L.319/2006, HG 300/2006 O persoana nu poate indeplini in mod cumulativ mai multe functii.-Angajament privind resursele umane pentru fiecare membru din personalul propus
- se vor atasa urmatoarele documente suport de demonstrare a experientei sale profesionale: C.V.-uri, Copii ale diplomelor, atestatelor, autorizatiilor si certificatelor profesionale obtinute ( mentionate in CV), Declaratie de disponibilitate(Formular nr.10) prin care isi declara disponibilitatea pentru participarea la proiect, pe toata durata acestuia. Cerinta nr. 1 - Informatii privind standardele de asigurare a calitatii-Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, un sistem de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2008 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor, Cerinta nr. 2 -Informatii privind masurile de protectie a mediului-Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, un sistem de protectie a mediului conform standardului ISO 14001 sau echivalent, valabil la data limitade depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 24.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2013 09:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer