Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de constructie a Drumului Forestier Tomnatec prelungire, D.S.Hunedoara


Detaliu pentru invitatia numarul 353750
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 353750/16.09.2013
Denumire contract: Lucrari de constructie a Drumului Forestier Tomnatec prelungire, D.S.Hunedoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SILVICULTURA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructie a Drumului Forestier Tomnatec prelungire, D.S.Hunedoara
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructie a Drumului Forestier Tomnatec prelungire ? 5, 7 km.Valoarea estimata totala a contractului ?Lucrari de constructie a Drumului Forestier Tomnatec prelungire? in suma de 2.548.000, 00 lei, fara TVA, este formata din: - valoarea estimata a lucrarii C+M in suma de :2.396.700, 00 lei, fara TVA, si- cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute (6.3 %), astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general: 151.300, 00 lei, fara T.V.A..Nota: Evaluarea ofertelor, respectiv a propunerilor financiare prezentate de ofertanti prin prisma incadrarii in prevederile art. 202 (oferta cu pret neobisnuit de scazut) sau in prevederile art. 36 alin. 1 lit. e sau e^1 din HG nr. 925/2006, se va realiza prin luarea in considerare a propunerilor financiare totale ce cuprind inclusiv valoarea ce rezulta din aplicarea procentului de diverse si neprevazute (6.3 %) la propunerea financiara a fiecarui ofertant in parte (fara diverse si neprevazute)
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 548, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 47.934, 00 lei. Cursul de referinta(la care se va face echivalenta) leu/alta valuta este cel comunicat de B.N.R. pentru data publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelorModul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie?, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelorIn cazul in care ofertantul opteaza pentru contituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei intr-unul din conturile Regiei Nationale a Padurilor Romsilva (RO 1590120, J40/450/1991): cont RO20BRDE410SV54016774100 ? BRD P-ta Romana; RO68RZBR0000060000681176 ? Raiffeisen Bank P-ta Romana, urmand ca dovada constituirii garantiei de participare (OP, etc) sa fie scanata si postata pe SEAP, semnata cu semnatura electronica extinsa, in fisier separat denumit ?Garantie de participare? impreuna cu documentele de calificare si oferta tehnica.Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006:6.176, 70lei. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 87 din H.G.925/2006.Modul de restituire a garantiei de participare: -Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art. 88, alin 1, 2, 3din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art. 88, alin 4) din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in CEREREA DE RESTITUIRE A GARANTIEI DE PARTICIPARE
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoareafara TVA a contractului.Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti.Modul de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrumentde garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie de buna executie?, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original , sau ? Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante . Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis trebuie sa fie de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contratului de achizitie publica).Documente obligatorii: Declaratie privind eligibilitateaCerinta nr.2 Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contratului de achizitie publica).Documente obligatorii: - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G.nr. 34/2006, - certificat de atestare fiscala care sa ateste ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, - certificat de taxe si impozite locale care sa ateste ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania, sau echivalent, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Tertii sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181, lit.a), c^1) si d) din OUG 34/2006.Cerinta nr. 3 Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006 (incadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contratului de achizitie publica). Persoanele de decizie definite conform O.U.G. nr. 34/2006: in cadrul Regiei Nationale a Padurilor ? Romsilva: Adam Craciunescu, Florian Popa, Liviu Pavel, Gabriela Gatu, Gheorghe Mohanu, Gheorghe Dima, Nela Cojocaru, Catanescu Ionica, Victor Barbu, Daniel Robu, Adrian Musuroi, Bogdan Dumitrescu, Ielita Alamaie, Mihai Mirela, Balan Claudia, Frumosu George, Margarit Marcela, Jerloeanu Viorica, Ilie Dobre, Jean Visan, Giurca Adrian; in cadrul D.S. Hunedoara: Crisan Radu, Baldea Sorin, Breban Daniela, Faur Lavinia, Ghitoaica Izabela, Apolzan Radu, Gorun Gabriel.Documente obligatorii: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006Cerinta nr. 4 Operatorii economici participanti la procedura au obligatia sa participe la procedura in concordanta cu regulile de concurenta.Documente obligatorii: Certificat de participare la procedura cu oferta independentaCerinta nr. 5 Autoritatea contractanta are obligatia sa se asigure ca ofertantii nu se afla in situatiile prevazute de art. 46 din O.U.G. nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documente obligatorii: -Declaratie privind calitatea de participant la procedura, -Informatii generale. Cerinta nr. 1 Ofertantul are obligatia sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a executa lucrarile din prezenta documentatie. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documente obligatorii: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului. Datele prevazute in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 Ofertantul trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de cel putin 4.700.000, 00 lei.Documente obligatorii: Declaratie privind cifra de afaceriDocumente obligatorii: 1. Se va completacifra medie de afaceri in formularul: "Cifra medie de afaceri" din Sectiunea "Formulare".Se va declara cifra de afaceri pe anii 2010, 2011 si 2012 atat in lei cat si in euro. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCE: 2010:4, 2122lei/euro2011:4, 2349 lei/euro2012:4, 4580 lei/euroCifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani se va lua in calcul proportional, in functie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala operatorul economic care a depus oferta., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la, sau, are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit, confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash flow de executie a lucrarii in suma de 266.300, 00 lei pentru o perioada de2 luni. Suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare.Documente obligatorii: -Scrisoare din partea bancilor care detin acces la finantare, in suma de minim 266.300, 00 lei pentru o perioada de 2 luni.Documente obligatorii: -Scrisoare din partea bancilor care detin acces la finantare, in suma de minim 266.300, 00 lei pentru o perioada de 2 luni.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Ofertantul are obligatia sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani lucrari similarein valoare de 2.396.700, 00 lei.Documente obligatorii: - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, - Fisa de informatii privind experienta similara, -Certificari de buna executie emise de beneficiarii lucrarilor. Certificarile vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Documente obligatorii: - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, - Fisa de informatii privind experienta similara, -Certificari de buna executie emise de beneficiarii lucrarilor. Certificarile vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr. 2 Informatii referitoare la utilaje, echipamente si instalatii de care dispun ofertantii pentru indeplinirea contractului.Documente obligatorii: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Neasigurarea urmatorului necesar de utilaje, instalatii, echipamente tehnice minime: macara pe pneuri, motocompresor aer mobil joasa presiune, ciocan pneumatic(exclusiv consum de aer), perforator rotativ pneumatic(exclusiv consum aer comprimat), pompa hidraulica de beton, excavator pe senile cu o cupa cu motor termic, autogreder, buldozer pe senile, betoniera cu cadere libera actionata cu motor termic , vibrator de interior pentru beton actionat electric, vibrator universal cu motor termic, compactor static autopropulsat cu rulouri, compactor autopropulsat cu rulouri, malaxor mecanic de asfalt, autocisterna cu dispozitiv de stropire, tractor pe pneuri, automacara, conduce la descalificarea automata a operatorului economic., Cerinta nr. 3 Ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun de laboratoare de incercari a materialelor, autorizate in conformitate cu Ordinul nr. 1497 din 13 mai 2011, pentru asigurarea nivelului calitatii in constructii, potrivitprevederilor Legii nr.10/1995 actualizata.Documente obligatorii: - prezentare certificat de autorizare pentru laborator propriu de grad minim III , sau- in cazul in care nu exista laborator propriu, se va prezenta un contract sau precontract incercari de laborator cu un laborator autorizat de grad II , precum si certificatul de autorizare al acestuia., Cerinta nr. 4 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine resursele umane in vederea indeplinirii contractului.Documente obligatorii: -Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, -Cv-urile cadrelor de conducere, -Declaratie privind personalul implicat in derularea contractului, respectiv personalul desemnat ca sef de santier, responsabil tehnic cu executia si personalul atestat CQ .-Diploma de inginer/subinginer in domeniul constructii de drumuri si poduri pentru persoana desemnata sef santier, insotita de o copie a contractului de munca si CV-Atestat MLTPL ? valabil la data limita de depunere a ofertelor ? (in domeniul lucrarilor deconstructii rutiere, drumuri, poduri, tunele) al responsabilului tehnic cu executia insotit de o copie a contractului de munca.-Decizia de numire pentru persoanele care sunt atestate CQ.-Angajament de participare la derularea contracului, din partea persoanelor desemnate ca sef de santier si/sau responsabil tehnic cu executia, in cazul in care ofertantul nu are angajat/angajati pe baza de contract., Cerinta nr. 5 Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Documente obligatorii: - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, ,Cerinta nr. 6Daca este cazul: In cazul unei asocieri, ofertantii trebuie sa prezinte un acord de asociere in conformitate cu modelul din documentatie. In cazul in care oferta depusa de o asociere de mai multi operatori economici va fi declarata castigatoare, contractul de asociere va fi legalizat si va fi prezentat autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului. Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii, in domeniul ce face obiectul contractului (ISO 9001).Documente obligatorii: Certificatul ISO 9001 sau echivalent. Se vor accepta si dovezi din care sa rezulte ca la nivelul operatorul exista un audit de certificare, urmand a se elibera certificatul., Cerinta nr. 2 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat un sistem de management de mediu, in domeniul ce face obiectul contractului (ISO 14001).Documente obligatorii: Certificatul ISO 14001 sau echivalent. Se vor accepta si dovezi din care sa rezulte ca la nivelul operatorul exista un audit de certificare, urmand a se elibera certificatul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara, reprezinta pretulin lei, fara TVA
Perioada de garantie a lucrarilor
10
Descriere: perioada de timp, exprimata in luni, cuprinsa intre data receptiei la terminarea lucrarilor si data receptiei finale, perioada in care executantul are obligatia de a remedia pe propria cheltuiala defectele calitative aparute din vina sa.
Timpul de mobilizare al executantului
5
Descriere: durata de timp, exprimata in ore, de la momentul transmiterii ordinului de incepere a lucrarilor de modificare, reconstructie si remediere a viciilor/defectiunilor rezultate din vina executantului, aparute in perioada de executie si/sau garantie a lucrarilor pana la momentul inceperii lucrarilor respective, nefiind inclusa si perioada remedierii viciilor/defectiunilor.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2013 13:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer