Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Lucrari de constructie a infrastructurii de prevenire si protectie impotriva inundatiilor in comuna Ribita, judetul Hunedoara


Detaliu pentru invitatia numarul 356416
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Ribita
Numar invitatie: 356416/11.12.2013
Denumire contract: ?Lucrari de constructie a infrastructurii de prevenire si protectie impotriva inundatiilor in comuna Ribita, judetul Hunedoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna RibitaCod fiscal: 4521397, Adresa: Ribita, nr.22, comuna Ribita, judetul Hunedoara, Ribita, Telefon: +40 0254683791, Fax: +40 0254683799
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ribita, nr.22, comuna Ribita, judetul Hunedoara, Ribita, Romania, cod postal: 337400, telefon: +4 0254683791, fax: +4 0254683799, persoana de contact: Ioan Faur
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ribita, nr.22, comuna Ribita, judetul Hunedoara, Ribita, Romania, cod postal: 337400, telefon: +4 0254683791, fax: +4 0254683799, persoana de contact: Ioan Faur
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Lucrari de constructie a infrastructurii de prevenire si protectie impotriva inundatiilor in comuna Ribita, judetul Hunedoara
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract are drept scop executia lucrarilor pentru?Lucrari de constructie a infrastructurii de prevenire si protectie impotriva inundatiilor in Comuna Ribita, judetul Hunedoara?
II.1.6) CPV: 45246400-7 - Lucrari de prevenire a inundatiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 605, 734 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare va fi de 12.000 lei.Per. de valab. a garantiei de participare: 90 zile calendar. de la data limit. de depunere a ofert.Se constit. prin virament bancar in contul RO84 TREZ36924700271XXXXX deschis la Trezoreria Brad sau printr-un instrum. de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si perioada de valabilitate prevazuta, in doc. de atrib. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi insotita de traduc. autoriz. in lb. rom.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Pentru o evaluare unitara a garantiei de particip. depuse in alte valute decat in lei, se va efectua echivalenta garantiei din lei in alta valuta la cursul BNR din data public. invitat. de particip.In cazul unei asoc., scrisoarea de garantie bancara de particip. la licit., poate fi emisa de oricare dintre asociati, in cuantumul total stabilit de autorit contractanta. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reduc. de 50% cf. Legii nr. 346/2004 privind IMM-urile. In acest sens ofertantul va depune in oferta sa o decl. pe propria rasp. privind incadrarea in categoria IMM-urilor. In cazul asoc, pentru a benefic de prev. Lg.346/2004, fiecare asoc trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor.Nota: In cazul indepl. cond. prev. de art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modific. si complet. ult. suma care va fi retinuta de autorit. contract din val garant de particip este 4.386, 72 lei.NOTA: Ofert. care nu sunt insotite de garant. de particip, in cuantumul, forma si avand per de valab solicit.in docum de atrib, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschid
Garantie de buna executie
Garantia de buna exec a ctr. va fi de 10% din pretul ctr. fara T.V.A. Modul de constituire a) printr-un instrum de garantare emis in cond lg de o soc bancara sau de o soc de asigb)retineri succesive din sumele datorate pentru fact partiale. In acest caz, contractantul are oblig de a deschide la unit Trez Statului Brad un cont de disponibil distinct la disp autorit contractante- Com Ribita. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis va fi de 0, 5 % din pret ctr. Pe parcursul indepl ctr. autorit contractanta urm sa alim ac cont de disponibil prin retineri succesive din sumele dat. contractant, pana la concurenta sumei stab drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1Decl privind eligibilitateaOfertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art. 180 din OUG 34/2006 conformFormular 1 in original-completare formular de ofertant/tert sustinator2Decl privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 conform Formular 2 in original?completare formular de ofertant/tert sustinator (art.181, lit. a, c^1 si d)3Decl privind calitatea de participant la procedura conform Formular 3-in original4Cert. de part. la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP 314/201-Formular 4, in original5Decl.privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006- Formular 5 in original.In cazul unui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei cat si fiecare subcontractant si tert sustinator). In cadrul autoritatii contractante se regasesc urmatoarele personae cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Faur Ioan Primar, Josan Ioan Viceprimar, Buftea Oprean Diana-Secretar, Oprea Liliana Elena-Contabil, Tuvichi Elena- UADPP-Achizitii publice.Persoanele ce fac parte din Comisia Ribita pentru buget, finante, programe de dezvoltare economico-sociala, formata din consilieri: Josan Ioan, Cles Ramona Maria, Magdalena Vasile, Nita Vasile, Faur Mircea, Tulea Gheorghe, Rusu Horia, Onea Ioan, Popovici Constantin.6Cert.de atestare fiscaleOfertantul va prezenta cert. de atestare fiscale (in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a impozitelor si taxelor locale, -din care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTA: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a elimina din cadrul procedurii pe ofertantii care au datorii restante catre bugetul de stat si bugetele locale.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) care sa prezinte situatia oblig. scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele, documentele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducerea autorizata in limba romana.Daca un grup de operatori depun oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. Cert.constat.emis de ORC din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiect. proced. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Certif. se va prezenta in original sau copie conform cu originalul. Din certif.trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea lg. nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca soc. se afla in incapacit.de plata.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, depunerea documentului in original sau in copie legalizata. (In cazul unei asoc., fiecare asociat este obligat sa prezinte acest doc.)Exercitarea activitatii profesionale pentru pers.jur./fiz. straine.In cazul pers. jur./fiz. straine, se solicita doc. care dovedesc o forma de inreg./atestare ori apart. din punct de vedere profes. conf. lg. tarii de rezidenta a operatorului economic. Pentru pers.jur. de alta nat. decat cea romana, toate doc. vor fi transmise in lb.de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in lb romana.In cazul in care ofertantul este o asoc. intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest doc.Lucrarile vor fi executate numai de pers.fiz./jur. atestate in cond.lg: - Ordinul 182 din 19 februarie 2009 al MAPDR pentru aprobarea Normelor met. privind atestarea pers.fiz. si jur. care isi manifesta intentia de a desfas., pe terenuri din domeniul agricol, activit. de imbunatatiri funciare, studii, proiectare, executare de lucrari si servicii si/sau de fabricare a instalatiilor de irigat.Se va prezenta Certif. de atestare valabil la data limita de depunere a ofertelor pentru executarea de lucrari. Ofertantul va prezenta certificate de atestare fiscale (in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri pentru ultimii 3 ani. Ofertantul va prezenta cifrade afaceri care vizeaza activit din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).Inf generale cu declararea cifrei de afaceri. Nivelul minim al cifrei medii de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani sa fie egal sau mai mare decat: 1.200.000 lei (exclusiv TVA).In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.Tert sustinator financiar - daca este cazulConf art.186, alin.2 din O.U.G.nr.34/2006, in cazul in care ofertantul isidemonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata in conf.cu prevederile alin.1, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Decl privind lista princip lucrari execut in ult. 5 ani continand val, per de executie, benefic, indif daca acestia din urma sunt autorit contract. sau clienti privati.2.Pentru contractele de lucrari finaliz si consid de catre ofertant semnificative pentru sustinerea experientei sale similare se va intocmi si se va prezenta Fisa de experienta similara-Formular 8.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani , maxim 3 lucrari similare celor prevazute in Document de atribinval de 600.000 lei fara T.V.A. Fisele de experienta similara vor fi insotite de certific de buna execut. Respect certific indica benefic, indif daca acestia sunt autorit contractante sau clienti privati, val per si locul executiei lucrarilor si preciz daca au fost efect in conf cu normele profes din dom si daca au fost duse la bun sfarsit.3.Inf privind personalulPrezent Declaratiei privind efectivele medii anuale ale pers angajat si al cadrelor de conduc in ultimii 3 ani siInf ref la pers de conduc si pers resp pentru indeplin contractului. Se solicita urmatorul personal minim : a) responsabil tehnic cu executia (RTE)- atestat MLPTL in domeniul constructii si amenajari hidrotehnice sau imbunatatiri funciareb)sef de santier- studii sup ing spec constr hidrotehnice sau imbunatatiri funciarec) responsabil controlul calitatii (CQ) autorizat pe dom constructii hidrotehnice/ imbunatatiri funciare sau se va prezenta decizia de numire in functieSe vor nominaliza pers dif si de spec pentru fiecare din pozitiile de mai sus.4. Prez form Decl privind utilajele, instalatiile si echip tehnice de care dispune operatorul ec pentru indeplinirea coresp a contractului de lucrari, insotita de Anexa Lista privind utilajele, instalatiile si echip tehnice. Ofertantul trebuie sa faca dovada, pentru indepl coresp a contract, ca poate dispune de tipuri de utilaje, instalatii si echip tehnice nec ca excavator, buldozer, buldoexcavator, incarcator frontal, autobasculanta, automacara care sa functioneze la intreaga capac si trebuie sa demon, avand la baza angaj cunoscute, ca ac vor fi disp pentru a fi folosite in cadrul contractului, laborator gr. II.5.Inf privind subcontractInf privind partea din contract pe care op ec are intentia sa o subcontracteze.Ofertantii sunt oblig sa prez partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontract evidentiate fizic si valoric si datele de identific ale acestora - cerinta oblig.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subontractantii nomin in oferta fara acceptul Autorit Contractante6.Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazulIn conf cu prev art.190, alin (2) in cazul in care ofert isidem capacit tehnica si prof invocand si sustinereaacordata, de catre o alta pers, atunci acesta are obligatia de a dovedisustinerea de care benefic, prin prezent unui angaj ferm alpers respect incheiat in forma autentica, prin care acconf faptul ca va pune la disp candidat res tehnice siprofesionale invocate. Standarde de asigurare a calitatiiCertificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Managemental Calitatii (in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent), pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectulprocedurii, in copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura sistampila, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul asocierii se prezinta de catre fiecare ofertant.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.12.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 09.12.2013 13:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer