Achizitie publica - Lucrari de constructie aferente proiectului "Reabilitare pod peste raul Olt"
Detaliu pentru invitatia numarul 351755
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351755/01.08.2013
Denumire contract: Lucrari de constructie aferente proiectului "Reabilitare pod peste raul Olt"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL RAMNICU VALCEACod fiscal: 2540813, Adresa: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 0250731016/130, Fax: +40 0250731843
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14-Registratura, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240182, telefon: +40 0250731016/126, fax: +40 0250731843, persoana de contact: Iuliana Bunea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Adresa postala: Primaria Rm Valcea, Str. G-ral Praporgescu, nr.14
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Autoritate publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructie aferente proiectului "Reabilitare pod peste raul Olt"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1.Prezentul contract intra in vigoare la data semnarii de catre parti, dar numai dupa constituirea garantiei de buna executie si produce efecte pana la data efectuarii receptiei finale.Durata de executie a lucrarii este de 24 luni de la inceputul executiei lucrarii, dupa emiterea ordinului de incepere dat de catre beneficiar.2.Valoarea estimata totala a contractului este 17.022.767, 00lei fara TVA, respectiv 3.729.709, 47euro, pentru 1 euro = 4, 5641 lei din 10.10.2012(din Devizul general al proiectului) si se compune din : a) C+M -15.496.790, 00 lei, respectiv 3.395.366, 01 euro, pentru un euro =4, 5641 lei din 10.10.2012(din Devizul general al proiectului), la care se adauga TVA, reprezinta valoarea contractului de lucrari (fara diverse si neprevazute)b)Diverse si neprevazute :1.525.977, 00 (fara TVA)(10% din investitia de baza-constructii si instalatii), respectiv 334.343, 46 euro, pentru un euro =4, 5641 lei din 10.10.2012(din Devizul general al proiectului)lei, la care se adauga TVA , reprezinta valoarea aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute .
II.1.6) CPV: 45221119-9 - Lucrari de constructii de renovari de poduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 17, 022, 767 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant garant pentru part este de 309.935 lei. Modul de const prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original sau prin vir. bancar si se vor folosi urmatoarele: 1.Trezoreria Rm. Valcea, cont RO23TREZ6715006XXX0001402.Cod Fiscal 2540813 ? In cazul intrepr mici si mijlocii cuantumul garant de part solicitat mai sus, va fi redus la jum. ? In cazul dep de oferte in asociere, garant de part tb constituita in numele asocierii si beneficiaza de red la jum numai in cazul in care toti asoaciatii se incadreaza in categoria IMM. In conform cu art.2781 , alin1, lit c din OUG 34/2006, actualizata cu modificarile si completarile ulterioare, din garant de particip se va retine suma de 9.109, 67 lei. Garant de part se restituie cu resp disp art. 88 din H.G. nr. 925/2006 .Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie egala cu perioada de valabilitate a ofertei , de la termenul limita de primire a ofertelor.Data de referinta pentru cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda va fi raportata la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA . ? Modul de constituire a garantiei de buna executie : Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, in termen de max 7 zile de la semnarea contractului ? Modul de restituire a garantieiIn cazul contractelor de lucrari, autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.(art. 92 din HG 925/2006.)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA, completata in conformitate cu modelul de Formular prezentat in Sectiunea - Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire si va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.b)DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu modelul de Formular prezentat in Sectiunea - Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuiresi va fi prezentat si de tertul sustinator pentru neincadrarea in prevederile prevazute la art. 181, lit.a), c^1) si d) din OUG 34/2006, daca este cazul.c)Documente de confirmare :1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor - in original , copie legalizata sau copie lizibila cu specificatia "conform cu originalul";2. Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor -in original, copie legalizata sau copie lizibila cu specificatia "conform cu originalul";? In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.d) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu modelul de Formular prezentat in Sectiunea - Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire si se va prezenta si de tertul sustinator , dupa caz, si de subcontractanti.Mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie, respectiv : Primar - Emilian Valentin Francu suspendatPt. Primar Viceprimar - Gigi Ion MateiViceprimar ?Eduard VarlanSecretar Municipu Ramnicu Valcea-Toma MihaescuDirector Investitii, Achizitii Publice - Liviu MiftodeSef Serv. Investitii Publice - Corina TomaDirector Economic - Ion LepadatSef Serviciu Contabilitate-Elena Narcisa ColtosDirector Juridic - Petre CazanSef Serv. APL si Reglementari - Daniela Elena CiobanuConsilier Juridic Serv. Achizitii-Ana-Maria SmedescuSefServ. Achizitii Publice ? Iuliana BuneaDirector Programe Externe - Simona MocovDirectia Programe Externe-Dorina IvanDirectiaPrograme Externe-Eva OlteanConsilier Local - Gheorghe MihailescuConsilier local - Valeru AmzaConsilier local - Liviu Emil BobanConsilier local - Florentina Adina DobreteConsilier local - Ion GherghinaruConsilier local - Adrian Iulian PandurasuConsilier local - Marin OlteanuConsilier local - Costel Bogdan PruteanuConsilier local-Gheorghe IonitaConsilier local ? Costinescu Bogdan IlieConsilier local - Gabriela Ana EneConsilier local - Cosmin Dragos ConstantinescuConsilier local - Grigore CraciunescuConsilier local - Mihai PersuConsilier local - Ninel Eusebiu VeteleanuConsilier local - Dumitru TardeaConsilier local - Maria BobeanuConsilier local - Ionut Eduard NuicaConsilier local - Maria Carmen PredaConsilier local - Marius Iulian VoicuConsilier local - Vasile Cocose)Certificat de participare la licitatie cu oferta independent.f)Declaratie privind calitatea de participant la procedura 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa obiectul de activitate.Obiectul contractului trebuie sa aiba ca si corespondent in codurile CAEN precizate in certificatul constatator emis de ONRC. Certificatul constatator va fi emis astfel incat informatiile din acest document sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC .Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate documentul in original/copie legalizata .Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.2.In conformitate ORDINUL Nr. 23 din 17 aprilie 2013privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa si verifica instalatii electrice, se solicitaatestatul ANRE de tip C2A
Capacitatea economica si financiara
Descriere: In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitiacandidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnicanu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederile art. 180 si ale 181 lit.a), c1) si d), Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani 2010, 2011, 2012 in valoare mai mare sau egala de 30.000.000 lei, Nota: Alegerea pragului valoric pentru cifra medie de afaceri de a fost ales respectand principiul proportionalitatii si a fost raportat la valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi incheiat, cu respectarea art.8 alin (2)/HG925/2006 si art.9 lit.b). Pt. confirmare cifra de afaceri , care poate fi insotit de bilant contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederile art. 180 si ale 181 lit.a), c1) si d)Se va face raportarea la euro prin folosirea cursului mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. Prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, conform modelul de Formular prezentat in Sectiunea- Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire. ? Ofertantii rezidenti vor prezenta documentele solicitate mai sus in copie. Acestea vor contine mentiunea ?conform cu originalul?, semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora, cu prezentarea datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora.Declaratie privind subcontractantii, partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora; -Completare model de Formular prezentat in Sectiunea- Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Se solicita o declaratie cu privire la personalul de specialitate cu anumite certificari: Sef santier executie cu experienta profesionala in constructii/reabilitari de poduri, dovedita prin participarea la cel putin un contract avand ca obiect constructii/reabilitari de poduri(se vor prezenta: diploma de studii, CV, declaratie de disponibilitate, copiecontract de munca/contract de colaborare/contract prestari servicii/conventii civile/angajament de participare cf. art.188, alin.2, lit.c din OUG 34/2006);responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice si autorizat pentru domeniul II - Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele (se vor prezenta: atestatul valabil la data limita de depunere aofertelor, declaratie de disponibilitate, copie contract de munca/contract de colaborare/contract prestari servicii/conventii civile/angajament de participare cf. art.188, alin.2, lit.c din OUG 34/2006);responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice si autorizat pentru domeniul IX-Constructii edilitare si de gospodarie comunala(se vor prezenta: atestatul valabil la data limita de depunere aofertelor, declaratie de disponibilitate, copie contract de munca/contract de colaborare/contract prestari servicii/conventii civile/angajament de participare cf. art.188, alin.2, lit.c din OUG 34/2006. Ambele atestate se solicita Conform Ordinului 777/2003 publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 397 din 09.06.2003, cu modificarile si completarile ulterioarepentru aprobarea reglementarii tehnice;Responsabilul tehnic cu executia in domeniul instalatiilor electrice, autorizat de ANRE conform ORDIN nr. 11 din 13 martie 2013 privind aprobarea Regulamentului pentru autorizarea electricienilor, verificatorilor de proiecte, responsabililor tehnici cu executia, precum si a expertilor tehnici de calitate si extrajudiciari in domeniul instalatiilor elect.(se va prezenta: atestatul/autorizatia declaratie de disponibilitate, copie contract de munca/contract de colaborare/contract prestari servicii/conventii civile/angajament de participare cf. art.188, alin.2, lit.c din OUG 34/2006; responsabil cu controlul calitatii (CQ)(se va prezenta autorizatia /atestatul specific valabil la data limita de depunere aofertelor sau decizie interna de numire ca responsabil cu controlul calitatii din cadrul firmei, copie contract de munca/contract de colaborare/contract prestari servicii/conventii civile/angajament de participare cf. art.188, alin.2, lit.c din OUG 34/2006, ).Atestat/autorizare ANRE-gradul III B conform ORDIN nr. 11 din 13 martie 2013 privind aprobarea Regulamentului pentru autorizarea electricienilor, verificatorilor de proiecte, responsabililor tehnici cu executia, precum si a expertilor tehnici de calitate si extrajudiciari in domeniul instalatiilor electric, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Aceasta declaratie nu coincide cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, personalul angajat/cadrele de conducere in ultimii 3 ani nefiind in mod obligatoriu persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului., Informatii privind asocierea.Ofertantul reprezentat printr-un grup de operatori economici va depune odata cu oferta si documentele care o insotesc, acordul de asociere . Ofertantul, in cazul in care este o asociere la care participa mai multi operatori economici, va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului., O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Existenta resurselor tehnice se va dovedi cu copii ale facturilor fiscale/alte documente justificative de achizitie pentru fiecare resursa tehnica in parte, semnate si stampilate conform cu originalul.In cazul in care resursele tehnice nu apartin operatorului economic participant, se va prezenta declaratia proprietarului privind punerea la dispozitie a acestora ofertantului pentru realizarea contractului, in original., a) O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, pentru cele mai importante lucrari similare.Aceasta lista va fi insotita de cel putin unul sau mai multe contracte( maxim 5) din care sa rezulte ca ofertantul a executat lucrari similare in valoare cumulata de cel putin 15.000.000lei fara TVA.In dovedirea experientei similare se va prezenta recomandare ( in care se mentioneaza in clar valoarea executata) din partea beneficiarilor sau proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala sau alte documente care sa dovedeasca indeplinirea lucrarilor prezentate ca experienta similara.In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata (adica ultimii 5 ani) si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada. Ofertantul va prezenta certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii sau echivalent si ISO 14001:2008 pentru sistemul de management de mediu sau echivalent, pentru activitatea specifica obiectului contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 01.08.2013 08:46