Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de constructie Centru social multifunctional situat in comuna Branistea, judetul Galati


Detaliu pentru invitatia numarul 326358
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Branistea (PrimariaBranistea Jud. Galati)
Numar invitatie: 326358/11.05.2012
Denumire contract: Lucrari de constructie Centru social multifunctional situat in comuna Branistea, judetul Galati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Branistea (PrimariaBranistea Jud. Galati)Cod fiscal: 4461970, Adresa: Comuna Branistea, judetul Galati, Branistea, Telefon: 0236/332408, Fax: 0236/332450
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Branistea, judetul Galati, Branistea, Romania, cod postal: 807050, telefon: +40 236332408, fax: +40 236332450, persoana de contact: Grigore-Iulian Dumbrava
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Branistea, judetul Galati, sat Branistea, str. Stefan cel Mare nr. 58, comuna Branistea, judetul Galati
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructie Centru social multifunctional situat in comuna Branistea, judetul Galati
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contrcatul de lucrari are ca obiect Construirea unui centru social multifunctional in curtea Bisericii din satul Branistea, care va asigura spatiul necesar atat pentru activitatile specifice lacasului de cult, cat si a activitatilor culturale si de protectie sociala la nivelul comunei.Constructia va fi realizata in regim de inaltime parter + etaj. avand suprafata construita= 206, 65 mp., suprafata utila parter + etaj = 316, 36 mp. si suprafata desfasurata 413, 3 mp.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 731, 925 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Solicitat: 10.000 lei. Cu declaratie tip IMM: 5.000 lei.Modul de constituire a garantiei pentru participare: a) Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ? Formularul 4;b) Ordin de plata in contul autoritatii contractante;c) Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari;d) Numerar la casieria autoritatii contractante.Garantia de participare se va vira in contul RO30TREZ3065006XXX000237 deschis la Trezoreria Mun. Galati. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respective 120zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNCS, autoritatea contractanta va retine o suma conform art. 278^1(1) lit.b din OUG nr. 34/2006 modificata si completata la zi, respectiv 4.512 lei.
Garantie de buna executie
DaSe va constitui GBE, in procent de 5 %(pt.IMM-uri 2, 5%), din valoarea contractului, exclusiv T.V.A., prin retineri succesive din situatia de lucrari. GBE se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. AC are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar. Daca partile convin, GBE se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul va deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinte obligatorii: prezentarea formularelor: Formular B1 ?Declaratie privind eligibilitatea completat;Note: a. Acest document nu se solicita eventualilor subcontractantib. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.-Formular B12-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OG 34/ 2006, cu modificaril;e si completarile ulterioare.Note: a. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.-Incadrarea in situatiile prevazute la art.180 si 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 ofera autoritatii contractante posibilitatea excluderii ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.- Formula B 16-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691.- Formular tip- CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta- completat-Declaratie privind indeplinirea obligatiilorModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinte obligatorii: - certificat ce atesta achitarea obligatiilor fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Directia Publica a Finantelor locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care depune oferta ? in original sau copie legalizata, se accepta si copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- certificat ce atesta plata impozitelor si taxelor locale emis de Autoritatea Publica Locala, valabil in ziua deschiderii ofertei - in original sau copie legalizata, se accepta si copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? - din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care depune oferta(formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) ? in original sau copie legalizata.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local, vor fi descalificate/ respinse.Numele persoanelor cu functie de decizie, inclusiv membrii comisiei de evaluare: - Adamache Marian - Primar- Doljenco Vasile - viceprimar-Bariz Liliana - secretar- Dumbrava Iulian- cons. juridic-Dobrin Ecaterina - inspector-Crasmaciuc Lucica - inspector-Palade Maria - inspector sepcialitate Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinte obligatorii: - Certificat constatator, in original, copie legalizata, saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis valabil la data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: Domeniul/domeniile de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata.Cerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straineModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.- Certificat de rezidenta fiscala emis la autoritatile fiscale din orasul de rezidenta al candidatului.Cerinta 3Ofertantul va face dovada ca este atestat ANRE tip B (valabil la data depunerii ofertelor). Atestarea operatorilor economici se realizeaza in baza art.11 alin.(2) lit. m) din Legea energiei electrice nr. 13/ 2007 precum si prevederilor Regulamentului privind racordarea utilizatorilor la retelele electrice de interes public, coroborate cu prevederile OG nr. 95/1999 privind calitatea lucrarilor de montaj utilaje, echipamente si instalatii tehnologice industriale, modificata si aprobata prin Legea nr. 440/2002.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Formular B2- Informatii generaleDeclararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani: sa fie egala sau mai mare decat 1.460.000 lei, Cerinta nr. 2Disponibilitatea de sustinere a lucrarii (in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 509/2011, cu BVC pe anul 2012 in care sunt alocati 100.000 lei, diferenta de 631.925 lei fiind programata prin HCL nr.23/29.03.2012 pentru trimestrul IV din 2013): Cash flow- ofertantul dispune de minim suma de 600.000 lei pe o perioada impusa de minim12 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura sa poata realiza din punct de vedere tehnic contractul de lucrari.Conditia minima pentru demonstrarea exp. similare se considera: incheierea si finalizarea a cel putin unui contract, dus la bun sfarsit in ultimii 5(cinci) ani, a carui obiect este de aceeasinatura si complexitatecu lucrarile ce urmeaza a fi executate, cu o valoare de minim 731.000 lei, fara TVA., Cerinta nr.2- Cerinte privind personalul: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari: Sef santier pentru cladiri cu experienta profesionala in lucrari de constructii ;Responsabil tehnic cu executia atestatMTCT, conform prevederilor Legii 10/1995;Responsabil tehnic cu executia ? lucrari electrice, autorizat de organele competente(ANRE sau echivalent)- conrform prevederilor O.90/2009;Responsabil tehnic cu executiaatestat inginerie-consolidare si/sau restaurare structure istorice: executare lucrari- conform prevederilor Legii 422/2001;Responsabil cu securitatea si sanatatea in munca , conform Legii 319/2006;Manager de proiect;Sudor autogen si sudor electric (sudori care vor fi implicati in executia lucrarii) autorizati ISCIR sau echivalent.Electricieni implicati in executia lucrarii atestati ANRE- min. grad 2B, sau echivalent, Cerinta nr. 3- Dotare tehnica: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine (dotare proprie/ inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) urmatoarele: autobetoniera- min.1 buc.; buldoexcavator- min.1 buc.; generator de curent- min.1 buc.; aparat de sudura- min.1 buc.; statie de betoane (sau dovada asigurarii betonului necesar finalizarii lucrarii), laborator de grad II., Cerinta nr. 4: Informatii privind subcontractarea /Informatii privind asocierea (daca este cazul) Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent pentru activitatile care fac obiectul contractului, si standardul de protectia mediului ISO 14001 sau echivalent pentru activitatile care fac obiectul contractului. In cazul unei asociatii, aceste conditii trebuie indeplinite de fiecare membru al asociatiei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
45
Descriere: a) cel mai mic pret - 45 pct; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a)- Pn = (pret min / pret n) x 45. .
Perioada de garantie a lucrarii
10
Descriere: a) pentru perioada de garantie cea mai mare (dar nu mai putin de 12 luni si nu mai mult de 48 luni), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (10 puncte); b) pentru alta perioada de garantie, se acorda punctajul astfel: Pn=(perioada n/perioada maxima) x punctaj maxim alocat. Sub durata de garantie minima acceptata (12 luni), oferta va fi declarata neconforma, precum si peste durata de 48 luni oferta nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.
Termen de mobilizare pentru remedierea instalatiilor in perioada de garantie a lucrarilor
5
Descriere: (termenul in care, in urma solicitarii autoritatii contractante, ofertantul poate incepe remedierile la instalatiile sanitare, termice , electrice) : a) pentru cel mai mic termen de mobilizare se acorda: 5 puncte; b) pentru alt termen de mobilizare decat cel previzut la lit. a) se acorde punctajul astfel: P termen de mobilizare n = (termen de mobilizare minim / termen de mobilizare n ofertat) x 5. Ofertantul va prezenta justificareatermenul de mobilizare. Termenul maxim de mobilizare este 24 ore, peste acest termen oferta va fi considerata neconforma.
Nivelul emisiilor de noxe din gazele de evacuare ale centralei termice (mg/kW)
5
Descriere: a) pentru cel mai scazut nivel se acorda: 5 puncte; b) pentru alt nivel decat cel prevazut la lit. a) se acorde punctajul astfel: P nivel emisii n = (nivel emisii minim / nivel emisiin) x 5. (peste nivelul de emisii stabilit prin caietul de sarcini oferta este considerata neconforma) . Ofertantul va prezenta un dosar tehnic al producatorului sau un raport de testare din partea unui organism recunoscut.
Nivelul randamentuluicentralei termice.
10
Descriere: a) pentru cel mai ridicat nivel al randamentului se acorda: 5 puncte; b) pentru alt nivel decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P nivel randament n = (nivel randamentn / nivel randament maxim) x 10. (sub nivelul randamentului stabilit prin caietul de sarcini oferta este considerata neconforma). Ofertantul va prezenta un dosar tehnic al producatorului sau un raport de testare din partea unui organism recunoscut.
Sisteme de economisire apa
10
Descriere: (numarul sistemelor de economisire apa cu care vor fi dotate obiectele sanitare utilizate, exemplu: perlatoare de apa eco, temporizatoare etc.): a) pentru cel mai mare numar de sisteme de economisire apa utilizate se acorda: 10 puncte; b) pentru alt nivel decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P numar sisteme n = (numar sistemen / numar sistememaxim) x 10. Ofertantul va prezenta un dosar tehnic al producatorului sau un raport de testare din partea unui organism recunoscut pentru fiecare sistem de economisire apa.
Rezistenta termica a peretilor exteriori
15
Descriere: ) pentru cel mai mare nivel al rezistentei termice se acorda: 15 puncte; b) pentru alt nivel decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P rezistenta termica n = (rezistenta termican / rezistenta termicamaxima) x 15.Ofertantul va prezenta un dosar tehnic al producatorului sau un raport de testare din partea unui organism recunoscut pentru fiecare material utilizat la constructia peretilor exterior din care sa rezulte conductivitatea termica a acestora. (sub nivelului minim al rezistentei termice stabilit in caietul de sarcini oferta va fi considerata neconforma).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 10:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer