Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de constructie cladire civila - Casa Corpului Didactic


Detaliu pentru invitatia numarul 326399
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN SUCEAVA
Numar invitatie: 326399/11.05.2012
Denumire contract: Lucrari de constructie cladire civila - Casa Corpului Didactic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN SUCEAVACod fiscal: 4244865, Adresa: CALEA UNIRII NR.15, Suceava, Telefon: 0230520638, Fax: 0230520637
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA UNIRII NR.15, Suceava, Romania, cod postal: 720018, telefon: +40 230520638, fax: +40 230520637, persoana de contact: RADU FLORIN CRAIOVEANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul ISJ Suceava - Sala de Sedinte, Adresa: CALEA UNIRII NR.15, Suceava, Romania, cod postal: 720018
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de constructie cladire civila - Casa Corpului Didactic
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructii cladire civiae - CASA CORPULUI DIDACTIC
II.1.6) CPV: 45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 312, 550 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare = 105.000 Lei (IMM beneficiaza de reducere cu 50% conf Legii 346/2004 daca se prezinta documente justificative in acest sens) cu valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, se va constitui fie cu Scrisoare de garantie emisa de o societate financiara (Banca sau Societate de asigurari) fie prin virament cu OP in contul RO 53TREZ5915005XXX000148 deschis la Trez. Mun. Suceava.Garantia de participare se restituie in 3 zile de la finaliyarea procedurii de achiyitie in baza Cererii depuse la sediul aut. contractante.Garantia de participare poate fi retinuta de autoritatea contractanta atunci cand ofertantul se regaseste in situatiile: a) ofertantul revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia, b)ofertantul fiind declarat castigator nu constituie garantia de buna executie aferenta Contractului de lucrari, c)Ofertantul fiind declarat castigator nu semneaza contractul de lucrari in termenul convenit d) ofertantul se regaseste in situatia prevazuta de Art. 278/1 din OUG 34/2006 - in acesta situatie se retine din garantia de participare o suma calculata conform prevederilor Art. 278/1 alin. 1 litera c) din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui de ofertantul declarat castigator al procedurii in suma echivalenta cu 10% (5% ptr IMM conf. Legii 346/2004) din valoarea Contractului fara TVA.Modalitate de constituire - conform prevederilor Art. 90 din HG 925/2006.Garantia de buna executie se restituie in termen de 14 yile de la semnarea PV de receptie la terminarea lucrarilor - in proportie de 70%, diferenta de 30% se restituie dupa semnarea PV de receptie finala a lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. ? in original;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;3.Certificat de cazier fiscal al ofertantului (operator economic/grup de operatori economici)4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de StatNota: prin obligatii exigibile de platase va intelegeobligatii de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor5.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local emis de autoritatea localaNota: prin obligatii exigibile de platase va intelegeobligatii de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor6.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului 314/12.10.2010 al ANRMAP Formular nr. 217.Declaratie pe propria raspundere referitor la incompatibilitatile prezentate de Art. 691 din OUG 34/2006 - Formular 20Persoanele fata de care se va raporta ofertantul cu privire la Art. 691 din OUG 34/2006 sunt: Ispector General ? prof. dr. Cristian CuciureanInspector General Adjunct ?prof. Vasile MonacuContabil Sef ? ec. Niculina UngureanuJurist ? Cons.Jr. Ovidiu UngureanuSef serviciu investitii I.S.J./Presedinte comisie ?Stefan VaideanuInformatician I.S.J./ membru comisie ? Liviu RusuContabil Sef C.C.D./membru comisie ? Sorin TeodoroviciInformatician C.C.D./ membru de rezerva ? Catalin Laslau Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, in original emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului (obiect principal sau activitati autorizate) corespunde obiectului procedurii;Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)Nota: in cazul in care documentul este prezentat initial in forma copie cu mentiunea "conform cu originalul", ofertantul are obligatia ca la solicitarea comisiei de evaluare sa prezinte documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Situatia financiara a ofertantului: a) Bilantul contabil pentru anul 2009;b) Bilantul contabil pentru anul 2010;c) Bilantul contabil pentru anul 2011 sau Balanta de verificare la 31.12.2011;d) Cifra medie de afaceri (globala)aferenta ultimilor 3 ani sau perioadei de activitate daca aceasta este sub 3 ani - minim 10.625.100 Lei / 2.443.675, 25 Euro la curs inforeuro BCE valabil ptr luna martie 2012, 1 Euro = 4, 3480 Lei, Documente emise de institutii financiare sau Declaratii / documentedin care sa rezulte capacitatea de a sustine financiar - inceperea lucrarilor - cash-flow de minim 590.000 Lei/135.694, 57 Euro (curs inforeuro BCE valabil pentru martie 2012, 1 Euro = 4, 3480 Lei)echivalent 11% din valoarea estimata necesara sustinerii lucrarilor pentru primele 4 luni de contract, perioada dupa care se va efectua plata lucrarilor aferente primului PV de receptie partiala, Declaratie privind asigurarea riscului profesional.Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind prezentarea politei de asigurare a lucrarilor in termen de maxim 3 zile de la data semnarii contractului de lucrari
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) Experienta similaraLucrare similara construire cladire civila (constructie noua)de aceeasi coplexitate cu lucrarile ce urmeaza a fi atribuite respectiv: lucrari executate in ultimii 5 ani cumulate din unul, maxim trei contracte , in valoare de cel putin 5.300.000 Lei , pentru contractele incheiate in EUROde cel putin 1.218.951, 24 Euro., b)Resiurse de personal: Cerinta minima : a)RTE ? in domeniul Constructii civileb)RTE ? in domeniul retele electricec)RTE ? retele edilitare ? Instalatii de alim. cu apa si canalizarec)CQ ? in domeniul constructii civiled)CQ ? in domeniul produse pentru constructii, ing. spec. Constr. civile.e)CQ ? pentru lucrari de instalatii, retele edilitare ? apa/canal ? Ing. Spec.instalatii sau hidrotehnica.f)CQ ? pentrulucrari de instalatii/retele electrice ? Ing. Profil electricg) Sef Santier ? ing.spec. Constr. civ.exp. gen. 5 anih) Sef punct lucru - inginer spec. Constr. civileexp. generala 3 anii) Lucrari de instalatii termotehnice - Ing. spec. Instalatii ptr constructiij)Lucrari de instalatii electrice ? Ing.spec. profil electric cu Legit. ANRE grad IIIA si IIIBk) Lucrari de sistematizare verticala - Inginer spec. drumuri, exp. gen. minim 3 anil) Personal specializat pe linie de securitatea si sanatatea in munca/ protectia muncii si PSI, Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului/lor de lucrari.Cerinta minima: Autogreder ; Cilindru compactor; Buldoexcavator / Buldozer si Excavator; Autobasculante; Autobetoniere; Autopompa beton; Instalatii/utilaje de ridicat atestata ISCIR cu PV de inspectie.Masina de tencuit automata;Laborator specializat grad II, auorizat ISC - se prezinta Autorizarea laboratorului insotita de incercarile autorizate.Statie de producere agregate autorizata de mediu, ANAR si ISC/Raport de inspectie/Autorizare interna - se prezinta autorizarile.Statie de betoane, autorizatade mediu si ISC/Raport de inspectie/Autorizare interna ? se prezinta autorizarile., declaratie pe propria raspundere privind subcontractantii, declaratie pe propia raspundere referitoare la masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul implinirii contractului de lucrari.Informatii privind legislatia specifica se pot consulta pe www.mmediu.ro Certificare ISO 9001 SI ISO 14001 in dmeniul de activitate similar cu al procedurii , sau documente echivalente.Nu se accepta societati in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: a) Oferta Admisibila cu cel mai mic pret ofertat va primi 85 puncte. b) Ofertele admisibile, altele decat cea mentionata la punctul a) vor primi un puncta calculat astfel Punctaj oferta n = (Pret oferta punct a) / Pret oferta n) x 85 puncte, c) Ofertele ce prezinta un pret mai mare decat valoarea estimata vor fi respinse.
Termen de executie
9
Descriere: Modalitate de calcul: a)Oferta admisibila ce prezinta un termen de executie de pana la maxim 18 luni (1-18 luni) va primi 5 puncte b) Alta oferta admisibila decat cea de la punctul a) vor primi un punctaj calculat astfel: Pentru oferte cu un termen de executie cuprins intre 19 si maxim 36 luni va primi un punctaj calculat astfel: Punctaj oferta n = 9 puncte - [ Termen oferta n) ? 18 luni ] x o, 5 puncte c)Oferta ce prezinta un termenb de executie mai mare de 36 luni va fi respinsa ca fiind neconforma in temeiul Art. 36 alin. 2 litera b).
Garantie acordata lucrarilor
6
Descriere: Modalitate de calcul: a)Oferta admisibila ce prezinta un termen de garantie de minim 10 ani (10 ani si peste 10 ani)va primi 6 puncte b)Alte oferte admisibile cu un termen de garantie de 5 ani, 6 ani, 7 ani, 8 ani si 9 ani vor primiun punctaj calculat astfel: Punctaj oferta n = [Termen de garantie oferta n) ? 5 ani] x 1, 2 puncte c)Ofertele ce prezinta un termen de garantie sub 5 ani vor fi respinse fiind declarate neconforme in temeiul Art. 36 alin. 2 litera b) din HG 925/2006
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare de pe SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 13:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer