Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Lucrari de constructie, dotarea ?CENTRULUI LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA VAMA BUZAULUI?, probe tehnologice si teste?


Detaliu pentru invitatia numarul 336723
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Vama Buzaului
Numar invitatie: 336723/04.10.2012
Denumire contract: ?Lucrari de constructie, dotarea ?CENTRULUI LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA VAMA BUZAULUI?, probe tehnologice si teste?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Vama BuzauluiCod fiscal: 4728300, Adresa: Vama Buzaului, Str. Principala, nr. 425, Vama Buzaului, Telefon: 0268/288.505, Fax: 0268/288.830
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Vama Buzaului, Str. Principala, nr. 425, Vama Buzaului, Romania, cod postal: 507245, telefon: +40 268288505, fax: +40 268288830, persoana de contact: Tiberiu Nicolae Chirilas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Vama Buzaului, Str. Principala, nr. 425, Vama Buzaului, Romania, cod postal: 507245, telefon: +40 268288505, fax: +40 268288830, sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Autoritati locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Lucrari de constructie, dotarea ?CENTRULUI LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA VAMA BUZAULUI?, probe tehnologice si teste?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructie, dotarea ?CENTRULUI LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA VAMA BUZAULUI?, probe tehnologice si teste
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 610, 384.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar de particip 10.000 LEI. Pt IMM -5.000 leiPerioada de valabilitateMod de constituire: a)virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc de asigurari, care se prezinta in originalb)ordin de plata saufila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;Restituirea: (1) Garparticip, ptofcastigator se restituie de aut contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii gar de buna executie.(2) Garparticip, constituita de of a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de aut contractanta dupa semnare contract de achizitie publica cu ofertantul ale carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data exp perioadei de valab a ofertei.(3) In cazul in care aut contractanta se afla, in situatia de a anula procedura de atribuire, garparticip se restituie dupa data expirarii termenului de depunere a unei contestatii cu privire la aceasta decizie, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la aceasta data.(4) Dupa primirea comunicarii privind rezultatul procedurii, ofertantii ale caror oferte au fost declarate necastigatoare au dreptul de a obtine eliberarea garparticip inainte de expirarea perioadei prevazute la alin. (2) sau, dupa caz, la alin. (3), daca transmit o solicitare in acest sens.(5) In cazul formularii unei contestatii si a respingerii acesteia de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garparticip suma de 4.390, 38 LEI, conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006.(6) In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligatia de a returna contestatorului sumele prevazute la alin. (5), in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.
Garantie de buna executie
Cuantumul gar. de buna executie este de 5% din val contractului fara T.V.A.1. Gar. de buna executie se poate constitui prin instrument de garantare emis in conditiile legii desocietate bancara sau de societate de asigurari, care devine anexa la contract.2. Daca partile convin, gar. de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.3. Perioada de garantie acordata lucrarii este de minim 24 luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea -Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular A din SECTIUNEA III ? FORMULARE, (incadrarea in situatia prevazutala art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Formular B din SECTIUNEA III ? FORMULARE3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Formular B1 din SECTIUNEA III ? FORMULARE. Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuiresunt: Chirilas Tiberiu - Primar, MiricaDaniel - InspectorAchizitii Pulbice, Popica Ioan-Viceprimar, Aldea Cosmina - Contabila, Nicoleta Turcea- expertcooptat.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - formular B25. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Certificatul sa ateste ca societatea ofertanta nu inregistreaza cu debite la bugetul local. Certificatele sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si pot fi prezentate in una din formele original/copie legalizata/copie conform cu originalul.6. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul deadministrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Certificatul sa ateste ca societatea ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul consolidat. Certificatele sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si pot fi prezentate in una din formele original/copie legalizata/copie conform cu originalul.In cazul in care oferta este depusa de un operator economic care beneficiaza de sustinere tehnica si/sau financiara, sustinatorul va prezenta urmatoarele: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu referire doar la puntele a, c^1 si d) si Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formularele mentionate la acest punct Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC; poate fi prezentat in una din formele: original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul, valabil in luna anterioara celei in care se depun ofertelePentru persoane juridice romane: Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial. Nota : In cazul in care, ofertantul clasat pe primul loc a optat pentru depunerea certificatului in copie, acesta va transmite la cererea autoritatii contractante, certificatul in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilantul contabil, vizat si inregistrat de organele competente pe ultimii 3 ani (2011, 2010, 2009)In cazul operatorilor economici din afara tarii se vor prezenta documentele echivalente in functie de legislatia din tara in care operatorul economic este inregistrat., 2. Declaratii privind cifra de afaceri globalaFisa de informatii generale, Formularul C din SECTIUNEA III ? FORMULARE, care vizeaza activitatea din ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile; in acest ultim caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala., 3. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada precizata.Suma minima solicitata ? in valoarede 254, 326 lei. Valoarea a fost stabilita dupa formula : Vest S= ----------- X Per.sol. Texec Unde: Vest = este valoarea estimata = 610, 384.50 lei ; Texec.= termen de executie lucrare = 12 luni ; Per.sol = perioada solicitata de sustinere = 5 luni;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Fisa/fise de informatii privind experienta similaraOfertantii, in intelesul dat de prezenta Documentatie de atribuire, vor prezenta cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie, care au avut ca obiect de activitate lucrari in domeniul constructiilor, precumsiorecomandaredin parteabeneficiarului caresa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: - beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati;
- valori, perioada si locul executiei lucrarilor;
- modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;
- certificari de buna executie, daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate: i. neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;ii. cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului;iii. receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate., 2. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, 3. Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii, 4. Resurse tehniceO declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, 5. Resurse umaneDeclaratie cu nr mediu anual de personal angajat si asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului Pt personalul de conducere se vor prezenta: - CV- Copii dupa Carte de Munca sau Contracte de prestari servicii, - Contract de colaborare sau angajament de participare-Diplome, Autorizatii, Atestate (CQ, RTE)Ofertantul va prezenta lista cu personalul de specialitate care va fi insarcinat cu derularea contr, copii dupa Diplome de studii, Atestate, Certificarietc. pt personalul de conducere si pt pers responsabile pentru indeplinirea contractului.Este strict necesar pentru indeplinirea contr. executie lucrari, asigurarea a cel putin: unui manager/responsabil de contract, unui sef santier, unui resp tehnic cu executia atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata si a unui resp cu controlul calitatii autorizat in domeniul lucrarilor ce fac ob contr, resp cu protectia muncii, PSI, Resp cu managementul securitatii si sanatat, 6.Informatii privind subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "pretul ofertei" se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim alocat
garantia acordata lucrarilor
15
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?garantia acordata lucrarilor?se acorda astfel: a) pentru perioada de garantie cea mai mare se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, b) pentru perioade de garantie mai mici se acorda punctajul astfel(n) = [perioada(n) /perioada maxima] x punctajul maxim alocat. Nota: (1) Pentru sustinerea garantiei acordata lucrarilor mai mare de 24 de luni, ofertantul trebuie sa prezinte un act legal (certificate de garantie, certificate de calitate, etc.) emis de furnizorul de utilaje si/sau materiale care sa sustina termenul de garantie asumat. 2. Garantiaminimaacceptataestede 12 luni.Ofertelecare nu vorcuprindesustinerea scripticaagarantiei oferite, cat si ofertele care vorprezenta o garantieimai micade12luni, vorfideclarate neconforme
Durata de executie a lucrarilor
15
Descriere: Punctajul pt factorul de evaluare "durata de executie a lucrarilor" se acordaa) pt durata de executie cea mai mica se acorda punctajul max alocat fact de eval respectiv, b) pt durate de executie mai mari se acorda punctajul astfel P(n) = [durata min/durata(n)] x punctajul max alocat.Nota: Termenulmin deexecutieestede6 luni, iar termenulmax deexecutieestede 12luni.Ofertele cuuntermendeexecutiemaimare de12 lunivorficonsiderateneconforme, iarcelecuuntermenmaimic de6 luni vorficonsideratenerealistesisevorpunctancu 0 p.Termenul de executie va fi corelat cu graficul de executie; fundamentarea graficului de ex va respecta princip drumului critic prin evidentierea res financiare, umane si de utilaj pe fiecare operatie in parte, tinand cont de simultaneitatea si succesiunea lucrarilor
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2012 16:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer