Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Lucrari de constructie drum auto forestier Ramificatie 7 Izvoare ? Tronson 2, L=2,1 km?


Detaliu pentru invitatia numarul 356603
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Publica Locala a Padurilor Sacele RA.
Numar invitatie: 356603/18.12.2013
Denumire contract: ?Lucrari de constructie drum auto forestier Ramificatie 7 Izvoare ? Tronson 2, L=2, 1 km?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Publica Locala a Padurilor Sacele RA.Cod fiscal: RO 18856511, Adresa: Str. Piata Libertatii, nr. 17, Localitatea Sacele, Sacele, Telefon: +40 268274056, Fax: +40 268274059
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Fagului nr. 46 mun. Sacele, jud. Brasov, Romania, cod postal: 505600, telefon: +40 268274056, fax: +40 268274059
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Fagului nr. 46 mun. Sacele, jud. Brasov, Romania, cod postal: 505600, telefon: +40 268274056, fax: +40 268274059
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (0210-silvicultura si alte activitati forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Lucrari de constructie drum auto forestier Ramificatie 7 Izvoare ? Tronson 2, L=2, 1 km?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia unui tronson de drum forestier cu lungimea de 2, 1 km, conform listelor de cantitati si pieselor scrise si desenate atasate prezentei invitatii de participare.Cheltuielile diverse si neprevazute au fost incluse in valoarea estimata a contractului la nivelul de 6% din valoarea cheltuielilor pentru investitia de baza (1242090 mii lei)- (Cap. 4.1.)si au valoarea efectiva de 74870 mii lei.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 399, 920 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 25.000 lei si se va constitui conform HG nr. 925/2006 art. 86 alin 1 si 6. In cazul constituirii garantiei prin virament bancar, garantia se va vira in contul RO53 BRDE 080S V371 8964 0800 deschis la BRD - Sacele. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 zile).In cazul in care garantia de participare va fi prezentata in alta valuta, echivalenta leu/alta valuta se va face conform cursului stabilit de BNRcu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului, si se constituie in conformitate cu prevederile art. nr. 90 alin. 3) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.("garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante"....."la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent").
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie, pentru ofertant: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. nr. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular A);
- Cazier judiciar pentru administratori/actionari;
- Cazier fiscal pentru firma.Cerinta obligatorie, atat pentru ofertant cat si pentru tertul sustinator daca este cazul: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. nr. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Formular B).Cerinta obligatorie pentru ofertant: - Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre: - 1. bugetele componente ale bugetului general consolidat ? cerinta generala pentru toti ofertantii;
- 2. bugetul local al mun. SACELE jud. BRASOV ? cerinta numai pentru ofertantii cu sediul social sau cu puncte de lucru in mun. SACELE.Nota: Autoritatea contractanta solicita conf. art. nr. 182 (1) din OUG nr. 34/2006, ca ofertantii sa prezinte certificate de atestare fiscala pentru toate punctele de lucru inscrise in Certificatul constatator emis conf. Legii nr. 26/1990. Cerinta este justificata de catre autoritatea contractanta prin faptul ca un ofertant poate avea datorii la un punct de lucru, ceea ce plaseaza ofertantul in situatia neincadrarii in prevederile art. nr. 181 lit.c) din OUG nr. 34/2006. Din cerificatele de atestare fiscala prezentate, trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (conf. Notificarii ANRMAP nr. 149/2013)- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. nr. 69-1(evitarea conflictului de interese din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? se va prezenta atat de ofertanti cat si de ofertanti asociati, subcontractanti, terti sustinatori. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director - ing. Hermenen Sorin, Contabil sef ? ec. Olteanu Ileana Anisoara, membrii consiliului de administratie: Boier Corina, Zangor Lucian, Dumitrescu Iulia, Timbor Iuliu, Lorincz Istvan membrii comisiei de evaluare a ofertelor: Popa Marius Cristian ? presedinte, Olteanu Ileana Anisoara ? membru, Sipos Attila ? membru, Illyes Ioan ? membru, Nichitean Laurentiu Petru ? secretar.- Formular ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ? pentru respectarea Ord. ANRMAP 314/2010.- Formular ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?.- Nota: Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni vor fi prezentate in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (conf. ord. nr. 509/2011). Certificat constatator conform Legii nr. 26/1990, emis de catre Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni vor fi prezentate in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala pe anii 2010-2012 sa fie de minim 2600000 lei. Pentru echivalenta lei/alta valuta, se vor utiliza cursurile medii anuale stabilite de catre BNR pentru fiecare an in parte.Nota: Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, se va utiliza echivalenta lei/alta valuta conform cursului mediu anual comunicat de catre BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Resurse umane: Un responsabil tehnic cu executia (conf. Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii)., Capacitate tehnica: Pentru realizarea lucrarilor (constructie drum auto forestier), sunt necesare urmatoarele tipuri de utilaje, conform extraselor de utilaje din Devizele pe categorii de lucrari: - Buldozer- Buldoexcavator- Excavator- Autogreder- Cilindru compactor- Autobasculanta- Trailer-platforma transport utilaje.Autoritatea contractanta solicita in acest sens, ca ofertantii sa faca dovada detinerii a cel putin unui utilaj din fiecare tip de utilaj prezentat mai sus. Se are in vedere evitarea restrictionarii parcului minim de utilaje la un anumit numar de utilaje, deoarece capacitatile de productie ale acestora difera., Experienta similara.Cerinta: In ultimii 5 ani (2009-2013)ofertantul a executat in conformitate cu normele profesionale in domeniu si au fost duse la bun sfarsit, lucrari similare, in valoare cumulata de minim 1300000 lei exclusiv TVA.Nota: Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, se va utiliza echivalenta lei/alta valuta conform cursului mediu anual comunicat de catre BNR. Certificare ISO 9001, Certificare ISO 14001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.12.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.12.2013 15:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer